Joo sun vuoroaaaa pitääpä itekkin kokeilla
Tein jo!Joo sun vuoro
Solakka sissi sähisi sängyssään.
Suolikin sillä suhisi, soitteli surullista säveltään.
Olen pohdiskellut hiljaa nurkassa ja minulla on omat epäilykseni...Hei joku siitin varasti mun herkän runon!
Joko taasen?!?! Et jaksanut odottaa!!!!On tuo seksi niin mukavaa. Mutta harvoin saa. *huokaus*
Edellisestä on useita kuukausia. En jaksanut odottaa.Joko taasen?!?! Et jaksanut odottaa!!!!
Hyvä tietää. Taidampa itsekin alkaa etsimään tilaisuutta.Edellisestä on useita kuukausia. En jaksanut odottaa.
Joo, etköhän oo tehnyt jo niin. Mä en koskaan etsi tilaisuutta siihen. En huoli ketä tahansa.Hyvä tietää. Taidampa itsekin alkaa etsimään tilaisuutta.
Mun on etsittävä, ei ole vapaaehtoisia tarjolla. Vaikka ostin uuden villapuseronkin niin sekään ei näy auttavan.Joo, etköhän oo tehnyt jo niin. Mä en koskaan etsi tilaisuutta siihen. En huoli ketä tahansa.
Harvoin mulle on tarjolla. Ja niin kuin sanoin, en huoli ketä tahansa.Mun on etsittävä, ei ole vapaaehtoisia tarjolla. Vaikka ostin uuden villapuseronkin niin sekään ei näy auttavan.
Mikä sinulla on se mitta, jonka mukaan menet? Mistä tiedät, että partneri on sopiva ennen kuin kokeilet?Mun on etsittävä, ei ole vapaaehtoisia tarjolla. Vaikka ostin uuden villapuseronkin niin sekään ei näy auttavan.
Mulle kävisi melkein kuka tahansa, kunhan vain saisin. ” Krantulla kuoharilla on vähän työtä”.Harvoin mulle on tarjolla. Ja niin kuin sanoin, en huoli ketä tahansa.
Mun pitää ensin tuntea henkilö edes vähän. Ja että mies miellyttää mua.Mulle kävisi melkein kuka tahansa, kunhan vain saisin. ” Krantulla kuoharilla on vähän työtä”.
Minä taasen en menisi kenenkään miehen kanssa. En vaikka maksettais.Mun pitää ensin tuntea henkilö edes vähän. Ja että mies miellyttää mua.
Sinullahan on vaimo, eikö olekin?Kyllä tämse ikämiehenki tarttis saada vöhintäin kerta viikkoon.
Vähintään 4-5 kertaa viikossa, niin ei tule eturauhassyöpää. Miettikääpä sitä naiset. Voitte pelastaa miesten elämän kun vähän raotatte jalkojanne.Kyllä tämse ikämiehenki tarttis saada vöhintäin kerta viikkoon.
ohan mullaSinullahan on vaimo, eikö olekin?