Mä en sun kanssa halua tapella ikinä , oikeasti...en kyllä kenenkään muunkaan.*Hykertelee kun Ellua oottaa tuo mun provokatiivinen tokso-viestini kunhan se herää! Tuskin maltan odottaa!
Puren kynsiäni että mitähän se tykkää tuosta "kissanp*rse tyynyllä" -viestistä! Tästä tulee lauantaipäivän tappelu, tappelu, tappelu! *
Minkähän muun pylly vois olla tyynyllä? Pohdituttaa...
Kielitieteellisesti "pylly tyynyllä" edustaa suomen kieltä puhtaimmillaan, y-kirjainta on käytetty paljon ja tuo kahden sanan yhdistelmä tuo hyvin pyöreän ja pehmeän mielikuvan!
Mä voisin kyllä ottaa pikku painit sun kanssaMä en sun kanssa halua tapella ikinä , oikeasti...en kyllä kenenkään muunkaan.
Mutta miksi sinä naiselle haluaisit hävitä?Mä voisin kyllä ottaa pikku painit sun kanssa
just naiselle olis kiva leikisti hävitäMutta miksi sinä naiselle haluaisit hävitä?
Siinä suattais itku pirahtoo isolle miehelle kun mie kerran rusauttaisin reijjet kunnon lukkoon vyötärön ympärillejust naiselle olis kiva leikisti hävitä
Painitaan kolmestaan.Mä voisin kyllä ottaa pikku painit sun kanssa
Jos hän haluaa olla allaMutta miksi sinä naiselle haluaisit hävitä?
varmistaisin säpin saamisen tirauttamalla pari kyyneltäSiinä suattais itku pirahtoo isolle miehelle kun mie kerran rusauttaisin reijjet kunnon lukkoon vyötärön ympärille
Mä en tykkää kun mun mies säästelee mun kans leikkipainissa voimiaan.just naiselle olis kiva leikisti hävitä
Niinhän sinä sanot, mutta tosipaikan tulle itkisit tai suuttuisit.Mä en tykkää kun mun mies säästelee mun kans leikkipainissa voimiaan.
Kunnon vääntö ja luut katki vaan, niin selviää se voittaja!
Se on justiinsakkin näinNiinhän sinä sanot, mutta tosipaikan tulle itkisit tai suuttuisit.
Minä olen oppinut, ettei vaimon kanssa kannata kilpailla tai pelata "leikkimielellä". Joutuu vain etsimään golfmailoja pensaikosta tai shakkinappuloita kukkaruukuista, kun hänelle taas kerran selvisi, että häviö tulee...
Tietenkin voi yrittää tarkoituksella hävitä, mutta silloin se alkuperäinen idea on kateissa ja esitetään näytelmää perhesovun ylläpitämiseksi.
Prttt niivvarmmaanvarmistaisin säpin saamisen tirauttamalla pari kyyneltä
Oon ihan varma että heltyisit jos tirauttaisin säpikyyneleetPrttt niivvarmmaan
Tietenkin lapsilla on oireita, kun söivät tämän loppiaiseksi leipomasi "pullan".Muksulla pari pv lievän flunssan oireita, tein just Kiurun opeilla kotitestin ku koulut alkaa ja mulla töitä.
(Haa....uusi variantti Cov-Pulla-22 on kehittynyt Echolassa...tarttuu sekunnissa ja tekee kantajastaan sokeririippuvaisen mutta sitäkin kauniimman/komeamman....)
Höh, nega.
-sori mauton vitsailuni tautitilanteesta-
No kerranki sulla namukasta kuvamateriaalia!Tietenkin lapsilla on oireita, kun söivät tämän loppiaiseksi leipomasi "pullan".
Sain tyttöystävän nukkumaan ja syön nyt turkinpippuri-karamellejä