Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
*Hykertelee kun Ellua oottaa tuo mun provokatiivinen tokso-viestini kunhan se herää! Tuskin maltan odottaa!
Puren kynsiäni että mitähän se tykkää tuosta "kissanp*rse tyynyllä" -viestistä! Tästä tulee lauantaipäivän tappelu, tappelu, tappelu! *

Minkähän muun pylly vois olla tyynyllä? Pohdituttaa...

Kielitieteellisesti "pylly tyynyllä" edustaa suomen kieltä puhtaimmillaan, y-kirjainta on käytetty paljon ja tuo kahden sanan yhdistelmä tuo hyvin pyöreän ja pehmeän mielikuvan!
Mä en sun kanssa halua tapella ikinä :giggle: , oikeasti(y)...en kyllä kenenkään muunkaan.🥰

• Rakkaus
Reactions: Echo
Mä en tykkää kun mun mies säästelee mun kans leikkipainissa voimiaan.
Kunnon vääntö ja luut katki vaan, niin selviää se voittaja!
Niinhän sinä sanot, mutta tosipaikan tulle itkisit tai suuttuisit.

Minä olen oppinut, ettei vaimon kanssa kannata kilpailla tai pelata "leikkimielellä". Joutuu vain etsimään golfmailoja pensaikosta tai shakkinappuloita kukkaruukuista, kun hänelle taas kerran selvisi, että häviö tulee...

Tietenkin voi yrittää tarkoituksella hävitä, mutta silloin se alkuperäinen idea on kateissa ja esitetään näytelmää perhesovun ylläpitämiseksi.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Niinhän sinä sanot, mutta tosipaikan tulle itkisit tai suuttuisit.

Minä olen oppinut, ettei vaimon kanssa kannata kilpailla tai pelata "leikkimielellä". Joutuu vain etsimään golfmailoja pensaikosta tai shakkinappuloita kukkaruukuista, kun hänelle taas kerran selvisi, että häviö tulee...

Tietenkin voi yrittää tarkoituksella hävitä, mutta silloin se alkuperäinen idea on kateissa ja esitetään näytelmää perhesovun ylläpitämiseksi.
Se on justiinsakkin näin

• Tykkää
Reactions: m1es
Muksulla pari pv lievän flunssan oireita, tein just Kiurun opeilla kotitestin ku koulut alkaa ja mulla töitä.

(Haa....uusi variantti Cov-Pulla-22 on kehittynyt Echolassa...tarttuu sekunnissa ja tekee kantajastaan sokeririippuvaisen mutta sitäkin kauniimman/komeamman....)

Höh, nega. :(

-sori mauton vitsailuni tautitilanteesta-

Muksulla pari pv lievän flunssan oireita, tein just Kiurun opeilla kotitestin ku koulut alkaa ja mulla töitä.

(Haa....uusi variantti Cov-Pulla-22 on kehittynyt Echolassa...tarttuu sekunnissa ja tekee kantajastaan sokeririippuvaisen mutta sitäkin kauniimman/komeamman....)

Höh, nega.

-sori mauton vitsailuni tautitilanteesta-
Tietenkin lapsilla on oireita, kun söivät tämän loppiaiseksi leipomasi "pullan".

• Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä