Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
*se tunne kun äijyskällä on jutussa pointti, mutta et halua myöntää sitä*
Kyllä minä voin myöntää, etten noin yleisellä tasolla mitenkään pidä koirista, vaikka lähisuvussa kenneliä pidetäänkin ja koiraihmisiä koirineen väliin kyläileekin. Siperianhusky on ainoa rotu, joka aina tuntuu sympaattiselta.
Jotenkin outoa on, että koirarakkautta pidetään perusominaisuutena. Miksi ihmisen ei tarvitse selitellä sitä, jos ei satu pitämään käärmeistä (joiden kanssa minä olen aina tullut hienosti toimeen)?

Ja et mitenkään vastannut havaintooni siitä, että pitbulleja, dobermanneja, schäfereitä ja rottweilereita on usein juuri niillä, joilla ei pitäisi olla mitään koiraa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Kyllä minä voin myöntää, etten noin yleisellä tasolla mitenkään pidä koirista, vaikka lähisuvussa kenneliä pidetäänkin ja koiraihmisiä koirineen väliin kyläileekin. Siperianhusky on ainoa rotu, joka aina tuntuu sympaattiselta.
Jotenkin outoa on, että koirarakkautta pidetään perusominaisuutena. Miksi ihmisen ei tarvitse selitellä sitä, jos ei satu pitämään käärmeistä (joiden kanssa minä olen aina tullut hienosti toimeen)?

Ja et mitenkään vastannut havaintooni siitä, että pitbulleja, dobermanneja, schäfereitä ja rottweilereita on usein juuri niillä, joilla ei pitäisi olla mitään koiraa.
Mä tarkoitinkin että sulla oli jutussa pointti ja MINÄ en vaan halunnu sitä myöntää. :ninja:

• Vau!
Reactions: m1es
Palstailun hienoudet tähtineen ja suomen kielen vivahteineen (äijyskä) menivät yli hilseen niin että vilahti.

* Vetätyy posket punaisena jonkin yksinkertaisemman tulkintaan *
Mun moka, meinasin ensiks kirjoittaa ''äijä'', mutta en tiennyt loukkaako se vai ei...enkä mä halua saada miestä kyyneliin, vaikka se helppoa on :giggle:

• Tykkää
Reactions: m1es ja ruuttis
Huomenii!

Koirista vielä sen verran, että persooniahan ne ovat. Joku on kerrassaan ihana ja toinen -vaikka rodullisesti prikulleen sama- voi olla kertakaikkinen luupää ja kuolaava, raivostuttava karvakasa.

Mut säälittävimpiä ovat just ne piskit jotka omistajansa on lellinyt kuvittelemaan maailman navaksi ja oikeasti tekisi mieli vain potkaista ja kovaa ku kyseisen miehliharmin taas näkee.

Ja sekin on jännä, etä ku tuolla muissa maissa on niitä villeinä, kylien liepeillä asustavia laumakoiria, ni ne kyllä osaavat käyttäytyä niinko kuuluukin. Eivät tuu räksyttämään siihen ku nautit aamukahvistasi tai yrität jutella jollekulle.

Viimeksi muokattu:
tiiättekö sen hetken ku rinkkaan mahtuisi vielä vähän jotain ja sit alka miettiä että jos vaikka tuo, tuo ja lopputulos on jotain mikä ei tahdo mennä enää kiinni...

Mut salmiakki on listassa ykkössijalla. eiks? Ni ja hyvä kahvi. Sitä eivät kyllä osaa paahtaa tai keittää...

kukkuu, ette varmaan arvaakkaan kuka ei pystynyt nukkuu koko yönä
Mää.

Heräsin ja muistin että pyykkikoneessa on paita ja pyyhe. ripustin ne. Ja katsoin että kello on seitsemän aamulla ja akĺoin siis odottaa että kohta kuopus herää ja lähtee kouluun. Valvoin ja valvoin, kunnes joskus kolmelta tajusin että kello taisikin olla yksi eikä seitsemän...

Mää.

Heräsin ja muistin että pyykkikoneessa on paita ja pyyhe. ripustin ne. Ja katsoin että kello on seitsemän aamulla ja akĺoin siis odottaa että kohta kuopus herää ja lähtee kouluun. Valvoin ja valvoin, kunnes joskus kolmelta tajusin että kello taisikin olla yksi eikä seitsemän...
Mä valvoin kanssa seittemään ja nyt on ihan pyörryttävä ja epämukava olo...

Yhteistyössä