Me hoidetaan ne kattelut ilman sitä Kihlströmin narisevaa ääntä. "No mitäs tykkäääät, nar nar?"Ja naked attraction (ku sun ukko kattelee sua, kun kattelet itteäs siitä kokovartalopeilistä)
Me hoidetaan ne kattelut ilman sitä Kihlströmin narisevaa ääntä. "No mitäs tykkäääät, nar nar?"Ja naked attraction (ku sun ukko kattelee sua, kun kattelet itteäs siitä kokovartalopeilistä)
Marja on sen ohjelman suola. Tulee oikein vaivaantunut olo jo ku kattooMe hoidetaan ne kattelut ilman sitä Kihlströmin narisevaa ääntä. "No mitäs tykkäääät, eikös ole kypsää lihaa?"
Kyllä minä voin myöntää, etten noin yleisellä tasolla mitenkään pidä koirista, vaikka lähisuvussa kenneliä pidetäänkin ja koiraihmisiä koirineen väliin kyläileekin. Siperianhusky on ainoa rotu, joka aina tuntuu sympaattiselta.*se tunne kun äijyskällä on jutussa pointti, mutta et halua myöntää sitä*
Mä tarkoitinkin että sulla oli jutussa pointti ja MINÄ en vaan halunnu sitä myöntää.Kyllä minä voin myöntää, etten noin yleisellä tasolla mitenkään pidä koirista, vaikka lähisuvussa kenneliä pidetäänkin ja koiraihmisiä koirineen väliin kyläileekin. Siperianhusky on ainoa rotu, joka aina tuntuu sympaattiselta.
Jotenkin outoa on, että koirarakkautta pidetään perusominaisuutena. Miksi ihmisen ei tarvitse selitellä sitä, jos ei satu pitämään käärmeistä (joiden kanssa minä olen aina tullut hienosti toimeen)?
Ja et mitenkään vastannut havaintooni siitä, että pitbulleja, dobermanneja, schäfereitä ja rottweilereita on usein juuri niillä, joilla ei pitäisi olla mitään koiraa.
Koska tuo on itsestäänselvyys?Ja et mitenkään vastannut havaintooni siitä, että pitbulleja, dobermanneja, schäfereitä ja rottweilereita on usein juuri niillä, joilla ei pitäisi olla mitään koiraa.
Palstailun hienoudet tähtineen ja suomen kielen vivahteineen (äijyskä) menivät yli hilseen niin että vilahti.Mä tarkoitinkin että sulla oli jutussa pointti ja MINÄ en vaan halunnu sitä myöntää.
Mun moka, meinasin ensiks kirjoittaa ''äijä'', mutta en tiennyt loukkaako se vai ei...enkä mä halua saada miestä kyyneliin, vaikka se helppoa onPalstailun hienoudet tähtineen ja suomen kielen vivahteineen (äijyskä) menivät yli hilseen niin että vilahti.
* Vetätyy posket punaisena jonkin yksinkertaisemman tulkintaan *
Ja se on hieno piirre ihmisessä!myö ollaan niin herkkiä niin herkkiä
ehkä mutta ei ole hirveen reilua että naiset käyttää tätä heikkoutta säälimättä hyväkseenJa se on hieno piirre ihmisessä!
hei, se olis taasen perjantai eli ppp
perjantaisin pen1kset puskeutuvat puhtoisiin p1mpsoihin
purkavat panoksensa palleista piiraaseen
Ahhaaaaa, eli sä kattelet sitä sarjaa!*On ratkaissut ensimmäisen salapoliisi tapauksensa*Marja on sen ohjelman suola. Tulee oikein vaivaantunut olo jo ku kattoo
No ei, vaikka käyttää sitä miehetkiiehkä mutta ei ole hirveen reilua että naiset käyttää tätä heikkoutta säälimättä hyväkseen
Mut salmiakki on listassa ykkössijalla. eiks?
Tietyistä kehon osistamyö ollaan niin herkkiä niin herkkiä
No pitihän yksi jakso katsoa, jotta voi kommentoida VMP.Ahhaaaaa, eli sä kattelet sitä sarjaa!*On ratkaissut ensimmäisen salapoliisi tapauksensa*
Nii. Oishan se vähän hassua, jos sinne pakotettaisiin ihmisiä riisuutumaan.No pitihän yksi jakso katsoa, jotta voi kommentoida VMP.
Ja kyseiseen ohjelmaan lähtee vain ja ainoastaan ne, jotka ovat sinut omien vartaloidensa kanssa ja haluavat itseään paljastella. Jokunen kehopositiivinenkin sinne oli eksynyt
No sit olis kyllä mielenkiintoisempi ohjelmaNii. Oishan se vähän hassua, jos sinne pakotettaisiin ihmisiä riisuutumaan.
Mää.kukkuu, ette varmaan arvaakkaan kuka ei pystynyt nukkuu koko yönä
Mä valvoin kanssa seittemään ja nyt on ihan pyörryttävä ja epämukava olo...Mää.
Heräsin ja muistin että pyykkikoneessa on paita ja pyyhe. ripustin ne. Ja katsoin että kello on seitsemän aamulla ja akĺoin siis odottaa että kohta kuopus herää ja lähtee kouluun. Valvoin ja valvoin, kunnes joskus kolmelta tajusin että kello taisikin olla yksi eikä seitsemän...