Huolestunut mummu
Onko normaalia että nuori teinityttö menee isänsä kanssa yhdessä saunomaan. Eikö nuoren teinin pitäisi mennä jo sen ikäisenä yksin saunomaan. Onko muilla lukijoilla samalaisia havaintoja?
Siis oman tyttärensä kanssa? Enpä usko, että on kovin suurta riskiä. Millaisessa maailmass asinä elät?Yh-isä ja teinitytär yhdessä saunassa - riski on suuri että isi menettää arviokntikykynsä, ja unohtaa isän roolin.
Huom. tyttö on teini-ikäinen , ei mitään pikkutyttö. Maailmassa on paljon insestiä ja lasten hyväksikäyttöä, elän maailmassa, jossa tiedän olevan paljon pahuutta!. Miksi tyttö ei käy äidin kanssa saunassa?Siis oman tyttärensä kanssa? Enpä usko, että on kovin suurta riskiä. Millaisessa maailmass asinä elät?
Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.Huom. tyttö on teini-ikäinen , ei mitään pikkutyttö. Maailmassa on paljon insestiä ja lasten hyväksikäyttöä, elän maailmassa, jossa tiedän olevan paljon pahuutta!. Miksi tyttö ei käy äidin kanssa saunassa?
Kun en tunne näitä ihmisiä, ei voi tietenkään olla varma. Periaatteessa teini-ikäiset voi käydä yksin saunassa?Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.
Oletkohan vähän liian sinisilmäinen ja naiivi?Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.
Ei, vaan hän on normaali ihminen, joka ei näe peikkoja joka asiassa. Maailmassa on joo pahuutta ja hyväksikäyttöä, mutta kannattaa vielä miettiä miten vähäistä prosentuaalisesti insesti on Suomessa. Eihän isät vois käydä tyttärien kanssa enää saunassa ikinä missään milloinkaan, jos heti kuvitellaan jotain insestiä. Helpompihan sitä paitsi pahojaan on tehdä pikkutytölle kuin teinille. Järki käteen nyt.Oletkohan vähän liian sinisilmäinen ja naiivi?
No vittu ei oo normaalia. Eip ois tullu itellä mieleenkään moinen teiniiäs. Kerran olin veljen kans mökillä saunomassa ja sukulaispojat tälläs paikalle, jo siinä vihjailtiin sukurutsasta, vaik meil oli pyyheet päällä.Onko normaalia että nuori teinityttö menee isänsä kanssa yhdessä saunomaan. Eikö nuoren teinin pitäisi mennä jo sen ikäisenä yksin saunomaan. Onko muilla lukijoilla samalaisia havaintoja?
Tee lastensuojeluilmoitusOnko normaalia että nuori teinityttö menee isänsä kanssa yhdessä saunomaan. Eikö nuoren teinin pitäisi mennä jo sen ikäisenä yksin saunomaan. Onko muilla lukijoilla samalaisia havaintoja?
No siis kyllä minä ymmärrän huolesi. Kannattaa puhua tytön kanssa vähän, et ei ole sopivaa ehkä mennä enää isän kans samaan aikaan saunaan. Tyttö ei ehkä tunnusta sulle mitään, mut kertoisin sille myös heti syitä miksi pelkään et ei ole ihan ok.Yh-isä ja teinitytär yhdessä saunassa - riski on suuri että isi menettää arviokntikykynsä, ja unohtaa isän roolin.
Mies on yh siksi ei käy äitinsä kanssa saunassa.Huom. tyttö on teini-ikäinen , ei mitään pikkutyttö. Maailmassa on paljon insestiä ja lasten hyväksikäyttöä, elän maailmassa, jossa tiedän olevan paljon pahuutta!. Miksi tyttö ei käy äidin kanssa saunassa?
Kerrostalojen tunnin saunaaika ei riitä käydä erikseen saunassa kun on kaksi lasta ja vanhemmat.No siis kyllä minä ymmärrän huolesi. Kannattaa puhua tytön kanssa vähän, et ei ole sopivaa ehkä mennä enää isän kans samaan aikaan saunaan. Tyttö ei ehkä tunnusta sulle mitään, mut kertoisin sille myös heti syitä miksi pelkään et ei ole ihan ok.
En missään nimessä syyttämällä isää, vaan esim silleen et millainen katsominen ja koskeminen ei todellakaan ole ok. Vaikka kyseessä on teini! Puhuisin asiasta kuin lpselle edes vähän, se meinaan jää mieleen.
nimim. Insestin uhri itsekin.
Ei mekään ole viitsitty kahta saunavuoroa ottaa, eikä taida vapaita ollakaan. Hyvin on pystytty koko perhe kerralla saunomaan. Vanhemmat ja kaksi teiniä, tyttö 16 ja poika 13.Kerrostalojen tunnin saunaaika ei riitä käydä erikseen saunassa kun on kaksi lasta ja vanhemmat.
Tiedän useita ystäviä jotka kävi vielä 17v ikäisenä vanhempiensa ja veljensä kanssa kerrostalon saunavuorolla saunassa kunnes muuttivat omilleen.
Tai toisinpäin! No joo, yritetään nyt taas pitää jalat maan pinnalla.Yh-isä ja teinitytär yhdessä saunassa - riski on suuri että isi menettää arviokntikykynsä, ja unohtaa isän roolin.
Miksi ei voi sanoa kuukautiset? Kamalia nuo keksityt nimitykset, vai ahdistaako asia niin paljon että ei voi oikeita nimiä käyttääItse olen käynyt oman isän kanssa aina saunassa. Nykyään kun on oma perhe niin tytärpuoli käy aina meidän kanssa saunassa vaikka hänen isänsä on mukana. Miksi se ei olisi normaalia? Sitten on asia erikseen jos tytöllä sattuu olemaan samaan aikaan vaippapäivät.
Minua häiritsee kun mieheni poika edellisestä avioliitosta tulee meidän kanssa saunaan.Miksei voisi mennä? Minä olen 39 ja käyn joskus isäni kanssa saunassa. Entä sitten?