Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Helppiä!
Tää kai on negatiivinen kun on noin ohut toi kontrolliviiva?
Käänsin myös mustavalkoiseksi näkyy kyllä hyvin n näinkin


Tää siis marketin pregcheck raskaustesti. Ei varmaankaan mikään luotettavin.

Kunhan kyselen kun kierukka ehkäisynä mutta pahoinvointia monena päivänä. Taisi olla vaan kuvittelua.
 
Onko!? Mietin kun toi toinen viiva on niin vaalea ja ohuempi. Mitäköhän ihmettä kun 3v ollut hormonikierukka. .

Luin kyllä äsken että nää testit ja ne jotkut rfsun testit on näyttäneet viivanpaikkoja. Jos tää olis semmonen?
Ei oo viivanpaikka. Viivanpaikka on sellainen kuultava viivanpaikka testialueella, kun testiä kääntelee valossa. Tuo on selkeä plussa. Parin päivän päästä viiva on varmasti yhtä tumma kuin kontrolliviiva, kun hcg-pitoisuus tuplaantuu. Varaa vain aika lääkäriin.
 
Tää kai on negatiivinen kun on noin ohut toi kontrolliviiva?
Käänsin myös mustavalkoiseksi näkyy kyllä hyvin n näinkin


Tää siis marketin pregcheck raskaustesti. Ei varmaankaan mikään luotettavin.

Kunhan kyselen kun kierukka ehkäisynä mutta pahoinvointia monena päivänä. Taisi olla vaan kuvittelua.
Tuo on selkeä positiivinen. :giggle:Ja itse kun oon vuoden päivät eri testeillä testaillut, negoja viivanpaikoilla ja ilman ja tällä viikolla plussia, niin oma suosikkini ja luottotestini on tuo kaikista halvin pregcheckin liuskatesti. Ei koskaan yhtään turhaa viivaanpaikkaa. Ja nyt kun plussasin, niin tämä pregcheck näyttää tummempaa viivaa kuin apteekin herkkä testi.

Allaolevassa kuvassa on ylimpänä pregcheck plussa jonka sain 11 päivää oviksen jälkeen, kun zoonaat niin näyttää samalta kuin sun. Kaksi alempaa on päivää myöhemmin tehtyjä, pregcheck vahvistunut ja clearblue vielä vakuuttelemassa että plussa se oli.

 
vierailija
Helppiä!, miksi ne ovat ainoat vaihtoehdot? Tiedän monia vauvoja jotka syntyneet ihan normaalisti terveinä vaikka äidillä oli kierrukka. Jopa netissä on kuva yhdestä vauvasta joka syntyi kierukka kädessään :D
 
Helppiiä!
Helppiä!, miksi ne ovat ainoat vaihtoehdot? Tiedän monia vauvoja jotka syntyneet ihan normaalisti terveinä vaikka äidillä oli kierrukka. Jopa netissä on kuva yhdestä vauvasta joka syntyi kierukka kädessään
Mietin vaan kun kierukka lisää kohdun ulkoisen riskiä ja kierukan poisto Km riskiä.

No ei auta kuin soittaa ma terveyskeskukseen että mitä hittoa.
 
SanniP
Lilah mitenhän sinun kävi?

Minulla on ihan sama tilanne! Olen käyttänyt kaikissa nyt apteekin ultra testiä, paitsi dpo10 oli se joku apteekin predictor early tms?

Siinä testissä näkyi jotain jo dpo10, sitten ultratesteissä dpo 11-12 oli jo selkeästi vahvempaa haamua, tai lasken jo plussaksi kyllä, mutta ei mitään superkirkkaita viivoja. Eilen dpo 13 tein kolme testiä (nolo….), eka näytti hyvä jos yhtään väriä, joten piti testata toisella oliko eka vaan rikki. Toiseen sain vähän selkeämmän päivällä. Illalla kolmas testi antoi voimakkaimman, mutta silti hentoisen plussan. Tänään dpo 14 aamupissasta 5min kohdalla alkoi piirtyä hentoinen viiva, joka jäi tosi hennoksi. Nämä on saman oloisia kuin sinun että ne erottaa kyllä, mutta vahvoja eivät ole missään nimessä.

Takana yksi normaali raskaus, jossa muistaakseni tuli ihan vahvistuvat viivat normaalisti. Yksi keskeytetty raskaus, jossa tuli paksu voimakas viiva mutta en testannut vielä näin aikasin. Oireet tässä raskaudessa pahimmat mitä koskaan, lähinnä pahoinvointi ihan karmeaa.
 
Huomenta!

Täällä eletään dpo 9 ja tein pahamaineisen rfsu:n testin. Värit levisi ikävästi, mutta testiajalla saatu joku viiva. Mitä mieltä olette, voisiko olla plussan alku?

Kiinnostais kyllä kovin mitä eri merkki näyttää. Voi olla hyvinkin plussa tuo, mutta sitten taas ei. Tympeä näissä testeissä kun ei voi luottaa että viiva jos tulee niin olis pos. Mutta jännittävä tilanne sanoisin :D
 
Huomenta!

Täällä eletään dpo 9 ja tein pahamaineisen rfsu:n testin. Värit levisi ikävästi, mutta testiajalla saatu joku viiva. Mitä mieltä olette, voisiko olla plussan alku?

Pahamaineinen testi, mutta onpa vahva testiviiva. Silloin, kun itse olin raskaana (vaikkei siitä onnellista loppua tullutkaan), niin sain tuolla testillä haaleamman viivan.
Kyllä mä tuosta vähän innostuisin 😄
 
Jouluinen
Aikaisemmin nämä testit olleet itsellä ihan selkeitä negoja. Toivotaan, että vahvistuu.

Kävin kaupasta hakemassa CB:n digitestin, sen joka näyttää plus tai miinus. Ei siis vikkonäyttöä. Täytyy sillä huomenna aamusta testata.

Kiitos vastauksista!
 

Yhteistyössä