Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yöllä oli tullut vähän lisää lunta (kuulee kuinka ruutis juoksee stalkkaamaan asian oikeaa laitaa kelikameroista🧐 ) ja poikaset kävi hakemassa isänsä kanssa aamusella joulukalat itelleen ja toivat samalla mullekin kun pyysin.

Vielä pitää pikkasen siivota keittiössä ja sitten onkin kaikk valmista pukkia varten🤗🤗🤗
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Lispetti
Yöllä oli tullut vähän lisää lunta (kuulee kuinka ruutis juoksee stalkkaamaan asian oikeaa laitaa kelikameroista ) ja poikaset kävi hakemassa isänsä kanssa aamusella joulukalat itelleen ja toivat samalla mullekin kun pyysin.

Vielä pitää pikkasen siivota keittiössä ja sitten onkin kaikk valmista pukkia varten
Ei tartte kuule ku kattoa akkunasta

Oon huudeillas
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Pannukakkutaikina valmiina. Piti keksiä hyötykäyttöä juustoheralle.

Se menee uuniin ihan justkoht, kinkku on jo 76 asteinen :p

(ja me tykätään ylikypsästä kinkusta, se saa olla tuolla vielä pari astetta)
Mulla on oltava 75 se mittarin lukema, se nousee siitä vielä pari astetta ulos ottamisen jälkeen. Paistan siihen vielä sen sinappihunnun.
Mutta monet tykkää mureammasta kinkusta. :)
 
Mulla on oltava 75 se mittarin lukema, se nousee siitä vielä pari astetta ulos ottamisen jälkeen. Paistan siihen vielä sen sinappihunnun.
Mutta monet tykkää mureammasta kinkusta.
Täällä emäntä ei suostu ottamaan kinkkua uunista, ennenkuin mittari näyttää 80 astetta. Ja hyvä niin, raakoja pakaroita pureskellaan muualla kuin joulupöydässä.
 
Mutta lähetä mulle sen koronapotilaan räkäklimppi. Nautin sen aattoaamuna glögin kera ja joululaulujen soidessa. :giggle:
"Herkkua on siinä monenlaista..."
Palstan miehet voisivat nyt auttaa Echoa ja antaa hänelle jouluherkkuja. Jokainen voisi toimittaa sen smetanalta näyttävän klimppinsä hänelle nieleskeltäväksi.

Jos Echo laitat osoitteen, pääsemme auttamaan. Mutta fuskata ei saa, elareita emme maksa.

 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Palstan miehet voisivat nyt auttaa Echoa ja antaa hänelle jouluherkkuja. Jokainen voisi toimittaa sen smetanalta näyttävän klimppinsä hänelle nieleskeltäväksi.

Jos Echo laitat osoitteen, pääsemme auttamaan. Mutta fuskata ei saa, elareita emme maksa.

Onko sun pakko vääntää pakonomaisen seksistisiä juttuja jouluaattonakin, samaa mitä veivaat mulle 365 päivänä, mun tahtomatta? :( Jos sulle ei joulu merkkaa mitään, niin mulle merkkaa kuitenkin. Jätä mut rauhaan ees jouluna.

Ähise seksivitsejäsi muille ketjulaisille.
 

Yhteistyössä