Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meinaspa käyvvä sangen ällöttävästi äsken. Sain ihanan punaisen jouluisen omenaisen syötyä ja katselin, että siinäkö se mun hammastikku on vielä pöydällä millä kaivelin ensimmäisen omenaisen jlk. hampaitani. Ajattelin olla trendikäs ja säästää ilmastoa eli käyttää samaa tikkua. Olin juuri työntämässä sitä suuhuni kun poika parkaisee ”äiti älä - putsasin sillä just mun korvanapit!”
:sick:
Olikohan pojalla sama ilmastoöyhötys mielessä kun jätti sen siihen pöydälle.
 
Meinaspa käyvvä sangen ällöttävästi äsken. Sain ihanan punaisen jouluisen omenaisen syötyä ja katselin, että siinäkö se mun hammastikku on vielä pöydällä millä kaivelin ensimmäisen omenaisen jlk. hampaitani. Ajattelin olla trendikäs ja säästää ilmastoa eli käyttää samaa tikkua. Olin juuri työntämässä sitä suuhuni kun poika parkaisee ”äiti älä - putsasin sillä just mun korvanapit!”

Olikohan pojalla sama ilmastoöyhötys mielessä kun jätti sen siihen pöydälle.
Poika tosiaan rakastaa ja arvostaa äippäänsä. Joku olisi hiljaa hihitellyt varjoissa ja sitten kertonut jälkikäteen. Ja ei - en puhu itsestäni :unsure:
 
Poika tosiaan rakastaa ja arvostaa äippäänsä. Joku olisi hiljaa hihitellyt varjoissa ja sitten kertonut jälkikäteen. Ja ei - en puhu itsestäni
Killerit tehhään naapureille, ei omille, tai no joo jotain killereitä voi tehhä omille mutta ei noin ällöttäviä.

Poika soitti n. kuukaus sitten mulle töihin ja huus kauhuissaan. Minä olin jo lähtöä tekemässä sillä sekunnilla töistä kun kuulin huudon. Yhtäkkiä luurissa tuli hiljaista!!! Aloin kyselemään sydän rinnasta pampatellen että mikä hötänä!!???

Poika sano rauhallisesti kylmän viileesti, että meillä on nyt veskipaperi loppu.

Meinasin latasta luurin seinään!🤬
 
Killerit tehhään naapureille, ei omille, tai no joo jotain killereitä voi tehhä omille mutta ei noin ällöttäviä.

Poika soitti n. kuukaus sitten mulle töihin ja huus kauhuissaan. Minä olin jo lähtöä tekemässä sillä sekunnilla töistä kun kuulin huudon. Yhtäkkiä luurissa tuli hiljaista!!! Aloin kyselemään sydän rinnasta pampatellen että mikä hötänä!!???

Poika sano rauhallisesti kylmän viileesti, että meillä on nyt veskipaperi loppu.

Meinasin latasta luurin seinään!
No kyseessähän oli iso hätä sentään :poop:
 
Olimpa lahopää, laitoin vielä pyykkikoneen laulamaan ja vahingossa pidemmän ohjelman.🤯
Kyllä noi olis 20 minuutissa tulleet ihan puhtaaksi.

Keitin sit kahvit kaveriks! Löfsbergin Karisma kahvi on hyvää!!!!❤
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
@Elena777 *halit*


Ja huomenet kaikille! Kesää päin selkeästi mennään ku on yli kymmenen astetta lämpimämpää kuin mitä eilen <3

Mä singahdan tästä kuskaamaan lapsosia kohti joulunviettopaikkaa (siis osaa, kaik eivät enää mahdu kyytiin ku on poikaystävää ja liian pitkiä tyyppejä kolmanteen riviin) ja loput ostokset .ainakin kalat- pitää hankkia.

Mies laittanee, kunhan herää, kinkun uuniin ja sit onkin joulu ovella ja vesi kielellä. :p
 
vierailija
En usko! Nyt olen tavannut useamman ysikymppisen ja heillä on todella hyvä muisti ja niillä joilla jalat toimii, vauhtiakin riittää. Harmillista, et pullakahvit menee monella muulla fysioterapeutin edelle. Ja ala-arvoinen ruoka kotiintuotuna pilaa hermoston, koska niissä on niitä vastavaikuttajia esimerkiksi malationille - muitakin varmasti on olemassa.
Hyvää joulua🔔
 
Mun rakkaalle ystävälle, joka päätti täältä lähteä ennen aikaansa....ikävä on iso Jari.
Niin se on. Ystävän lähtö on aina järkytys. ja varsinkin, jos jää miettimään, mitä olisi ehkä voinut tehdä...
Sitä ei kuitenkaan pidä ajatella liikaa... elämä vain joskus on toisille liian rankkaa...
Voimia sinulle ja ystävillesi, kaikille, jotka jäivät suremaan.
 
Niin se on. Ystävän lähtö on aina järkytys. ja varsinkin, jos jää miettimään, mitä olisi ehkä voinut tehdä...
Sitä ei kuitenkaan pidä ajatella liikaa... elämä vain joskus on toisille liian rankkaa...
Voimia sinulle ja ystävillesi, kaikille, jotka jäivät suremaan.
Totta, pakko jatkaa omaa elämää ja vaalia hyviä muistoja.

ja kiitos kaikille haleista ja sanoista...ootta ihania, mutta senhän varmaan tiiättekin!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Kais
Huomenta huomenta, sois sitte huomenna jouluaaatto!!!!!!❤



Koira ei tarvii ku tosi kovilla pakkasilla takin, ku on niin lihaksikas, mutta laitoin äsken rotsin koekäyttöön lenkille, ku ostin uuden.
Noooh, toi uros on kyllä tosi outo. Hän jäi katselemaan itseään peilistä!!!! Kysäsin, että ”noooo, miltä näyttää?” - koira nosti nokan pystyyn ja mallas toiseltakin sivulta! Tais tykätä takista. :D Seisoin remmi kädessä ulko-ovella ja karvavauva vaan mallaili itseään.
Oli aivan lumoava sää! Koira pinkoi onnessaan lumessa pää kolmantena jalkana pitkin peltoja. KalaMies lähetti tänne just sopivan määrän lunta!❤ Pakkasta on enää kaks. (y)

Nyt keitän kahvit ja rentoudun, mulla ei ole mitään kiirettä mihinkään. Yötä vasten laitan vasta kinkun uuniin, myöhään illalla paketoin pari lahjaa ja teen sen mun laatikonkylkiäis muna-kerma-silli-majo herkun!
Luvassa siis rentoa mukavaa yhdessäoloa maman rakkaiden pikku palleroiden kanssa.❤ Ehkäpä laitetaan tulille lautapelirupeama, kun nuo nyt kohta pönkis jo ylös sängyistään.😧

Viettäkää oikein ihanaa aatonaattoa ja arkihuolesi kaikki heitä.❤

 

Yhteistyössä