Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kello on jo näin paljon ja kukaan ei ole kertonut ketjuun vielä yhtää mitää päivän kulusta??? Korona illuminaatio????
No kuuuuuuuuuules!

Meillä tyttö on innostunut vihdoin meikkaamisesta. Ensimmästä kertaa kaverien kanssa meikkasivat, söpöä! Ni minä sitten tänään juoksin het kaupoille ja laitoin pukinkonttiin perus meikit meikkipusseineen ja muutaman tuoksunkin pistin kyytiin. Mun tyttö on taas rinsessa!!!!❤ Muutama vuos mentiin ”poikatyttö-linjalla”. Mekot ja hameet oli out of the question ja puoleen selkään oleva vahva vaalea tukka nyittiin lyhyeks peikkotukaks ja värjättiin mustaks!🤬😄

Nyt on taas vaaleet olkapäille ulottuvat ja meikkilöitäkin laittelee!!!❤❤❤❤❤❤

Muutenon tonttuiltu töissä. Lahjapakettia on asiakkaat kantaneet selkävääränä. Ykski toi kuivatettuja suppilovahveroita!!! Iso läjä!!!!❤❤❤


NYT ALKO LOMA!!!!
 
No kuuuuuuuuuules!

Meillä tyttö on innostunut vihdoin meikkaamisesta. Ensimmästä kertaa kaverien kanssa meikkasivat, söpöä! Ni minä sitten tänään juoksin het kaupoille ja laitoin pukinkonttiin perus meikit meikkipusseineen ja muutaman tuoksunkin pistin kyytiin. Mun tyttö on taas rinsessa!!!! Muutama vuos mentiin ”poikatyttö-linjalla”. Mekot ja hameet oli out of the question ja puoleen selkään oleva vahva vaalea tukka nyittiin lyhyeks peikkotukaks ja värjättiin mustaks!

Nyt on taas vaaleet olkapäille ulottuvat ja meikkilöitäkin laittelee!!!

Muutenon tonttuiltu töissä. Lahjapakettia on asiakkaat kantaneet selkävääränä. Ykski toi kuivatettuja suppilovahveroita!!! Iso läjä!!!!


NYT ALKO LOMA!!!!
Ihana tyttö!!
Moon päässy siinä mielessä helpolla, että ykskään pojista ei halunna meikata itteään!
Jääkiekko ja painonnosto tarvikkeisiin sensijaan kyllä uppos rahaa ihan kiitettävästi 😬
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihana tyttö!!
Moon päässy siinä mielessä helpolla, ettö ykskään pojistä ei halunna meikata itteään!
Jääkiekko ja painonnosto tarvikkeisiin sensijaan kyllä uppos rahaa ihan kiitettävästi
Ei ollu mamman rinsessoja siis.😁


Son nykyään kiakko 400/kk ja luistimet maksaa tonnin. Joka pelissä kun jollain menee maila rikki ni itku pääsee ku taas meni vaille kolme sataa! Hanskoista saa maksaa yli satkun ja muut suojat reippaasti yli. Mut ei tää niin kallista oo kai kun kartinki.:LOL:

Jalkkis ei oo onneks niin kallista.❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Ei ollu mamman rinsessoja siis.


Son nykyään kiakko 400/kk ja luistimet maksaa tonnin. Joka pelissä kun jollain menee maila rikki ni itku pääsee ku taas meni vaille kolme sataa! Hanskoista saa maksaa yli satkun ja muut suojat reippaasti yli. Mut ei tää niin kallista oo kai kun kartinki.

Jalkkis ei oo onneks niin kallista.
Noi mun on nykyjään omavarasia jo onneks, mutta aina välillä kyllä tulee kysymyksiä voisko mamma biffata 🥰 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä