vierailija
Kaskinauris kylvetään nyt!Vielä ehtii hyvin!
Kaskinauris kylvetään nyt!Vielä ehtii hyvin!
https://yle.fi/uutiset/3-10866898Vai että älypuutarha.
Mä en oo saanu vielä edes älykännykkää hommattua.
Tietysti se aika on vähän eri etelässä ja pohjoisessa.Nonniin, nyt kuvaamaan etelän suuntaan
Siitä kun laskee 4 min aamuun päin ja 4 iltaan päin, tulee vuorokaudessa 8 minuutti enemmän auringonvaloa
En ole väittänytkään, että olisi vaikeaa eikä varsinkaan rakettitiedettä.
Peukku"Also included in the manuscript is Bede's Epistle to Withedus about the Vernal Equinox, probably written some time between 725 and 731. In this, Bede explains how the circle of the sun moves through the heavens, tilting 23 ½ degrees to the north and 23 ½ degrees to the south of the celestial equator, twice annually passing a mid point at which it may be observed from anywhere on the face of the earth that the hours of light and darkness are the same: the equinox. In works such as these, Bede made a highly valuable contribution to scientific understanding." Auringosta täällä-
Kauniskin puutarha voi kasvaa liian reheväksi.Jos nyt ajelisitte sen oman puutarhanne edes vähän siistimmäksi.
Nyt olen ja kivasti kasvoi. Kaunis sininen kukka.Onko kukaan kasvattanut kuitupellavaa?
Semmoisia ei naisilla ole, osta puhalettava bertta.Oiskin pielenkiintoista päästä jörnii älybillua
persilja on hidaskasvuine. Se kannattaa idästä helmikuun uudellakuulla vaikka pesuhuoneen lattialla. Loppuajan pärjää kuistin ikkunoita hyllyillä.Mä olin joskus kokonaisen viikon salaattiviljelmällä duunissa ja sen perusteella sanoisin että menee.
Ja jos on kanoja, alkaa ne taas munia kun on riittävästi valoaMulla on ihan tavallisia kasvilamppuja jotka oon virittänyt vanhoihin lamppuihin.
Niiden alla kasvaa jatkuvasti jotain yrttiä. Osan olen kasvattanut siemenestä alkaen mutta usein jätän kaupasta hankitun puskan vesilasiin lampun alle ja etenkin basilika jaksaa puskea uutta vartta viikosta toiseen.
Lamppujen alla aikaa viettävät myös sisällä talvehtivat chilit ja välillä innostun idättämään.
Suosittelen hankkimaan jonkinlaisen lampun, koska rehutuotannon lisäksi valo virkistää kummasti.
Idästä, siis kylvää pieniin potteihin.persilja on hidaskasvuine. Se kannattaa idästä helmikuun uudellakuulla vaikka pesuhuoneen lattialla. Loppuajan pärjää kuistin ikkunoita hyllyillä.
Ei voi olla totta ettei internet hyväksy sanaa i d ä t t ä ä...is kylvää pieniin potteihin.
Olikohan glyfosaattimultaa seassa?Mun tomaateissa ei ole vielä edes nuppuja.
En tieä, mikä vika siinä kylvömullassa oli, mut vikaa oli!
En ole koskaan hankkinut. Voi kasvattaa lyhyen päivän kasveja kaamoksen aikaanLöytyi, mutta tuohon pinkkiin valoon ei ihan heti silmä totu
se on Auringon takia joka vuosi just tuo päiväMut nyt on aika nyhtää ne loputkin rikkaruohot, etteivät ainakaan siementämään ehdi.
Bataatti ja TaksoikaaliEn ole koskaan hankkinut. Voi kasvattaa lyhyen päivän kasveja kaamoksen aikaan
Siinä olis joutilaille puuhaaKrookuksesta kerätään siitepöly, ei siis tarvitse mehiläisiä? Mulla on kasvanut krookuksia kauan ja aina ovat nousseet keväällä ilman mitään suojauksia tai erityishoitoa. Sipulitkin olen istuttanut joskus jäätyneeseen maahan, joten ei ole kovin vaikeaa
- vaikka enhän edes sitä sahramia niistä kerää.