Kannattaisko hommata älypuutarha?

vierailija
"Also included in the manuscript is Bede's Epistle to Withedus about the Vernal Equinox, probably written some time between 725 and 731. In this, Bede explains how the circle of the sun moves through the heavens, tilting 23 ½ degrees to the north and 23 ½ degrees to the south of the celestial equator, twice annually passing a mid point at which it may be observed from anywhere on the face of the earth that the hours of light and darkness are the same: the equinox. In works such as these, Bede made a highly valuable contribution to scientific understanding." Auringosta täällä-
Peukku

vierailija
Mulla on ihan tavallisia kasvilamppuja jotka oon virittänyt vanhoihin lamppuihin.

Niiden alla kasvaa jatkuvasti jotain yrttiä. Osan olen kasvattanut siemenestä alkaen mutta usein jätän kaupasta hankitun puskan vesilasiin lampun alle ja etenkin basilika jaksaa puskea uutta vartta viikosta toiseen.

Lamppujen alla aikaa viettävät myös sisällä talvehtivat chilit ja välillä innostun idättämään.

Suosittelen hankkimaan jonkinlaisen lampun, koska rehutuotannon lisäksi valo virkistää kummasti.
Ja jos on kanoja, alkaa ne taas munia kun on riittävästi valoa🐣

vierailija
Vadelmanlehtien ost: 32082126, member: 145727"]
Muutamaa salaattia, persiljaa, tilliä, ruohosipulia ja kesällä mansikkaa.

Mä tein toissajouluksi hernelaatikkoa rouheesta. Oli se ihan okei mutta enpä silti taida toiste.
[/QUOTE]
Vadelmanlehtiä teeksi kuivumaan.

vierailija
Krookuksesta kerätään siitepöly, ei siis tarvitse mehiläisiä? Mulla on kasvanut krookuksia kauan ja aina ovat nousseet keväällä ilman mitään suojauksia tai erityishoitoa. Sipulitkin olen istuttanut joskus jäätyneeseen maahan, joten ei ole kovin vaikeaa:LOL:
- vaikka enhän edes sitä sahramia niistä kerää.:confused:
Siinä olis joutilaille puuhaa

Yhteistyössä