Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en jummarra yhtä asiaa elokuvissa, tai no aika montaakaan asiaa...jos elokuvassa tai sarjassa joku ottaa lääkkeen, hän heittää sen vaan suuhunsa ja syö kuin karkin...miten tää on mahdollista?
Mä en sais ikinä yhtäkään pilleriä nieltyä ilman vettä, vai onko meillä Suomessa sitte vaan niin pahan makuisia lääkkeitä?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Boobis
vierailija
Mä en jummarra yhtä asiaa elokuvissa, tai no aika montaakaan asiaa...jos elokuvassa tai sarjassa joku ottaa lääkkeen, hän heittää sen vaan suuhunsa ja syö kuin karkin...miten tää on mahdollista?
Mä en sais ikinä yhtäkään pilleriä nieltyä ilman vettä, vai onko meillä Suomessa sitte vaan niin pahan makuisia lääkkeitä?
Elokuvissa ne nakkelee niskojaan että saa lääkkeen alas. Ei mun tarvi käyttäytyä kuin lokki syödessäni kokonaista kalaa.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
Mä en jummarra yhtä asiaa elokuvissa, tai no aika montaakaan asiaa...jos elokuvassa tai sarjassa joku ottaa lääkkeen, hän heittää sen vaan suuhunsa ja syö kuin karkin...miten tää on mahdollista?
Mä en sais ikinä yhtäkään pilleriä nieltyä ilman vettä, vai onko meillä Suomessa sitte vaan niin pahan makuisia lääkkeitä?
Mä pystyn nielasee ainaki kapselin silleen. Siis ilman vettä. En heilauta päätä.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777

Yhteistyössä