mulla olisTekee mieli ku111a
mulla olisTekee mieli ku111a
Annakko mulle?mulla olis
joutaskait tuo jos vaan kelpaaAnnakko mulle?
Peruutin testiin menon. Olo parani.@Boobis selvisikö, muuten, mikä tauti sulla oli? Lapsonen soitti tovi sit, ilmeisesti Varsinais-suomessa jylläävä norovirus on iskenyt häneen ja poikaystäväänsä.
Miten ihmeen vanhaa se hunaja sitten oli?Peruutin testiin menon. Olo parani.
Ripulia tuli vain kerran. Mietin johtuiko se vanhaksi menneestä hunajasta.
Hunaja ei helposti mene vanhaksi. Tarkoitan, että ei pilaannu vanhanakaan.Miten ihmeen vanhaa se hunaja sitten oli?
Ja huomentapäivää kaikille, tasapuolisesti.
on tosiaan hyvin säilyvää tavaraaHunaja ei helposti mene vanhaksi. Tarkoitan, että ei pilaannu vanhanakaan.
Hyvin säilyvää kuin ikämiehen kalu.on tosiaan hyvin säilyvää tavaraa
ei kulu ainaskaan liiallisen käytön takiaHyvin säilyvää kuin ikämiehen kalu.
Kuukauden vanha. Ei kai sitten johtunut siitä. Mut ei mulla vatsatautikaan ollut.Miten ihmeen vanhaa se hunaja sitten oli?
Ja huomentapäivää kaikille, tasapuolisesti.
ei mene kuukaudessa miksikäänKuukauden vanha. Ei kai sitten johtunut siitä. Mut ei mulla vatsatautikaan ollut.
Juu juu, uskotaan. Luin nuo yllä olevat viestit.ei mene kuukaudessa miksikään
Örppistä
Söin pitkästä aikaa pottumuussia, kermakastikkeella ja kyljessä iso salaatti
Elokuvissa ne nakkelee niskojaan että saa lääkkeen alas. Ei mun tarvi käyttäytyä kuin lokki syödessäni kokonaista kalaa.Mä en jummarra yhtä asiaa elokuvissa, tai no aika montaakaan asiaa...jos elokuvassa tai sarjassa joku ottaa lääkkeen, hän heittää sen vaan suuhunsa ja syö kuin karkin...miten tää on mahdollista?
Mä en sais ikinä yhtäkään pilleriä nieltyä ilman vettä, vai onko meillä Suomessa sitte vaan niin pahan makuisia lääkkeitä?
Mä pystyn nielasee ainaki kapselin silleen. Siis ilman vettä. En heilauta päätä.Mä en jummarra yhtä asiaa elokuvissa, tai no aika montaakaan asiaa...jos elokuvassa tai sarjassa joku ottaa lääkkeen, hän heittää sen vaan suuhunsa ja syö kuin karkin...miten tää on mahdollista?
Mä en sais ikinä yhtäkään pilleriä nieltyä ilman vettä, vai onko meillä Suomessa sitte vaan niin pahan makuisia lääkkeitä?