Seitsemän uutiset äsken. Hoitohenkilökuntaa on Euroopassa runsaasti kaduilla osoittamassa mieltään pakkorotuksia vastaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seiskan uutisissa myös sanottiin, että Norjassa arvellään kohta olevan 30000 koronatartuntaa. Täytyy tarkistaa mikä ajan kuluessa.
Jos tilanne kärjistyy, hoitohenkilökunta makaa itse letkuissa tai osastoilla.
Tartuntavaara on suuri mielenosoituksissa.
 
vierailija
Seiskan uutisissa myös sanottiin, että Norjassa arvellään kohta olevan 30000 koronatartuntaa. Täytyy tarkistaa minkä ajan kuluessa.
Jos tilanne kärjistyy, hoitohenkilökunta makaa itse letkuissa tai osastoilla.
Tartuntavaara on suuri mielenosoituksissa.
Viraston mukaan koronatilanne Norjassa heikkenee nopeasti. Omikronista on tulossa kansanterveyslaitoksen mukaan pian maassa jylläävän koronaepidemian valtavirus, mikä nostaa tartuntamääriä entisestään.

’FHI arvioi, että vaikka omikronin aiheuttama taudinkuva olisi lievempi, sairastumiset rasittavat silti merkittävästi lisää terveydenhuoltoa.
Virasto on juuri julkaissut uusia mallinnuksia, joiden perusteella jo kolmen viikon kuluttua Norjassa voidaan todeta jopa 90 000–300 000 koronatartunta päivässä, elleivät koronantorjuntatoimet hidasta taudin leviämistä.’
 
Viraston mukaan koronatilanne Norjassa heikkenee nopeasti. Omikronista on tulossa kansanterveyslaitoksen mukaan pian maassa jylläävän koronaepidemian valtavirus, mikä nostaa tartuntamääriä entisestään.

’FHI arvioi, että vaikka omikronin aiheuttama taudinkuva olisi lievempi, sairastumiset rasittavat silti merkittävästi lisää terveydenhuoltoa.
Virasto on juuri julkaissut uusia mallinnuksia, joiden perusteella jo kolmen viikon kuluttua Norjassa voidaan todeta jopa 90 000–300 000 koronatartunta päivässä, elleivät koronantorjuntatoimet hidasta taudin leviämistä.’
Nyt mä sanoisin että jos delta ei ollu pelkkä flunssa, niin tämä on.

Antaa omikronin levitä!
 
Hyshyshyss

Tosi hyvän ajan valinneet.
– ”Tiedossani ei ole, ovatko positiivisen testituloksen saaneet työntekijät rokotettuja vai eivät, Lehtonen sanoo.”

Juubajuu
todnäk kaikki tai ainakin enemmistö rokotettuja
 
vierailija
Nyt mä sanoisin että jos delta ei ollu pelkkä flunssa, niin tämä on.

Antaa omikronin levitä!
Oletko sä näitä hörhöjä?

 
vierailija

Yhteistyössä