❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Ehkä, mutta oo onnellinen ettei sun tartte juupas-eipästellä ruuan kans.

Mä muuten aattelin perustaa kans jouluvihon! Kinkku onnistui täydellisesti ja laittaisin ohjeen siihen, samoin eri ruokien menekki.
Toi vihko on muuten myös ihana muisto, mä kirjottelen sinne välillä jotain pieniä hauskoja kommelluksia, ja muksuista mikä millonkakin on maistunut. Sit siellä on vanha ostoslista josta voi vähän lunttia.
Hyasintistakin luki et olin jonakin vuonna ostanut sen tosi ajoissa, säilyttänyt jääkaapissa ja ottanut 19 pvä huoneenlämpöön ja aattona oli ollut perfect!:D
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Taijampa lähteä tänään katteleen ens joululle jotain ale-koristeita. Servetitkin loppumaisillaan, olen ostanut niitä viimeksi kahdeksan vuotta sitten, sitä ennen lähti servetti ostelut niin lapasesta että ovat riittäneet tälle päivälle asti.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Taijampa lähteä tänään katteleen ens joululle jotain ale-koristeita. Servetitkin loppumaisillaan, olen ostanut niitä viimeksi kahdeksan vuotta sitten, sitä ennen lähti servetti ostelut niin lapasesta että ovat riittäneet tälle päivälle asti.
Mä voin myöntää, että me miehet ei ymmärretä servettien yms. päälle pätkääkään. Talouspaperirulla vaan pöytään, niin homma toimii :geek:
 
Minäpä keittelin riisipuurot iltapalaks ja töissä soittelin joululauluja heela daagenin!❤

Tulispa vähän lunta niin pääsis tekemään kolttosia ja ison lumiukon.

Uusi vuosi tulla kipittää. Pienenä oli tapana räjäytellä tykärillä postilaatikoita, nykyään eivät oikein myy mitään kivoja paukkuja.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Joulu (ja vuosi) on pulkassa. Joulun vietin kuten norjalainen hiihtotähti; söin, nukuin ja harrastin seksiä. (y)

Ampumahiihtäjiltä kysyttiin lehdistötilaisuudessa, että mitä heidän joulusuunnitelmiinsa kuuluu. Eckhoff pamautti varsin suorasukaisen vastauksen.
– Syön, nukun ja harrastan seksiä, hän ilmoitti naurunsa säestyksellä Expressenin mukaan.




 
Lissu narraa, huutonauroin todistetusti tänään klo 4 aamuyöstä jollekin jouluketjulle kun en saanunna unta enää!
Et arvaa muuten kuinka hysteerisenä huutonauroin viimeyönä kun päädyin vielä lukemaan siitä eräästä vanhasta ketjusta sun ja mun lapsuudenajan joulumuistoja!
Kukaan muu ei niille osais nauraa, niissä naurattaa just se absurdius.
Sit kun alkaa vielä vertailemaan normiperheen jouluun tai miettii et joku normiperheen laps vanhempineen olis ollu samassa pirtissä katselemassa vähän meidän perheen joulumenoa!😂
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Et arvaa muuten kuinka hysteerisenä huutonauroin viimeyönä kun päädyin vielä lukemaan siitä eräästä vanhasta ketjusta sun ja mun lapsuudenajan joulumuistoja!
Kukaan muu ei niille osais nauraa, niissä naurattaa just se absurdius.
Sit kun alkaa vielä vertailemaan normiperheen jouluun tai miettii et joku normiperheen laps vanhempineen olis ollu samassa pirtissä katselemassa vähän meidän perheen joulumenoa!😂
ei ne ite kellään ne joulut niin kaksisia olleet


paitsi ne jotka olin kahen mummun kanssa
 
Et arvaa muuten kuinka hysteerisenä huutonauroin viimeyönä kun päädyin vielä lukemaan siitä eräästä vanhasta ketjusta sun ja mun lapsuudenajan joulumuistoja!
Kukaan muu ei niille osais nauraa, niissä naurattaa just se absurdius.
Sit kun alkaa vielä vertailemaan normiperheen jouluun tai miettii et joku normiperheen laps vanhempineen olis ollu samassa pirtissä katselemassa vähän meidän perheen joulumenoa!
Kaiken huippuja ovat niien perheiden lapset, joilla on ollut suojeltu elämä lapsena, jotka tulevat sanomaan aikuisena kuinka jopa kadehtivat meidän kaltaisia ihmisiä...ollaan kuulema saatu elää vapaata lapsuutta ja nuoruutta:oops:😂
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä