Nonni korona pillerit saapuvat israeliin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Piikittömyyteen koronan suhteen on monta syytä.

-sitä ei yksinkertaisesti kannata antaa muille kuin eläkeläisille ja riskiryhmille. Tilastot ei ole niin huolestuttavat muiden osalta, jos on sitä näidenkään osalta.
-lääke ja kotitestaus ratkaisisi miljoona ongelmaa.
-ei tarvitse olla salaliittoteoreetikko kun koronapassi tuntuu jo nat*idiktatuurilta.

Eivät kaikki tuplarokotetutkaan halua koronapassia.

-jos luet lehtiä, niin maailma on menossa elektronisen valvonnan piiriin.
Ei ole normaalia, jos jokainen ihminen on jäljitettävissä vaikkei ole kännykkää mukana. Ei sille ole tarvetta.
Jos mä eksyn marjareissulla niin voi voi, sitten eksyn.
Tulostat koronapassin paperille. Ei voi jäljittää. Älä yritä suunnistaa sen kanssa metsässä.
Passiin laitetaan myös testauksesta saatu tieto, sillä ei ole tekemistä piikkien kanssa.
 
vierailija
Mut oikeestaan mä oon kyllästynyt rokote trolleihin ni tehään niin. Että rokotetu elää piikkiensä kanssa ja rokottomattomat saavat lääkkeen ainoostaan ja katotaan kummat selvii paremmin koronasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tällä hetkellä rokotetut voitti. Tämmöinen kisa on kiva, et kumpia kuolee enemmän!
Ei vaan kummat levittää ja joutuu sairaalahoitoon ennemmin. Täällä väitetään et rokote estää leviämisen ja taudinsaannin niin kovaa on jo itsepetos rokotteen suhteen. Ni eijän sillon enään lääkettä voi antaa. Huh nyt rokottomattomat sai oman suoja välineen ja hyvä niin.
 
vierailija
Noh itävaltalaisille rokottomille sellanen vihje eli 35 pros lopettakaa työnteko. Miksi kantaisitte valtiolle fyrkkaa jos te ette saa elää vapaasti vaan joudutte kökkimään sisällä. Et sillon saatte mennä ulos kun valtio tarvii teiltä fyrkkaa mut muuten teitä rajoitetaan eiks oo hullu idea?
 
Mut oikeestaan mä oon kyllästynyt rokote trolleihin ni tehään niin. Että rokotetu elää piikkiensä kanssa ja rokottomattomat saavat lääkkeen ainoostaan ja katotaan kummat selvii paremmin koronasta.
Heei, mä oisin mukana! Porskuttaisin ylväänä lääkehoidon jälkeen ja sairastamisesta vahvan immuniteetin saatuani.
Rokotetut inisis: "mullon menkkavaivoi, sit mun broidilla on sydänlihastulehdus..."

Ainut että ei koronaa näy täälläpäin, eikä lääkettä suomalaisille. :( Hö. Kyllä mä nyt oisin voinu Nessu-paketin ostaa ja lääkenappi kielen päällä viettää kunniakkaan toipumisloman.

Perustaisin Instatilin #Echorecoverswithmedicine
 
vierailija
Ei vaan kummat levittää ja joutuu sairaalahoitoon ennemmin. Täällä väitetään et rokote estää leviämisen ja taudinsaannin niin kovaa on jo itsepetos rokotteen suhteen. Ni eijän sillon enään lääkettä voi antaa. Huh nyt rokottomattomat sai oman suoja välineen ja hyvä niin.
No niin se tekee. Ei sil ole väliä, mitä uskot.
Se lääke ei ole suoja vaan lääke, joka toivottavasti tepsii. Toivottavasti sitä sit annetaan muillekin kuin riskiryhmäläisille.
 
vierailija
Noh itävaltalaisille rokottomille sellanen vihje eli 35 pros lopettakaa työnteko. Miksi kantaisitte valtiolle fyrkkaa jos te ette saa elää vapaasti vaan joudutte kökkimään sisällä. Et sillon saatte mennä ulos kun valtio tarvii teiltä fyrkkaa mut muuten teitä rajoitetaan eiks oo hullu idea?
Eks sä tajuu et muut ihmiset joutuu hengenvaaraan, koska rokottamattomat hihhuloi vastuuttomasti. Happo syöny sun aivot.
 
vierailija
Heei, mä oisin mukana! Porskuttaisin ylväänä lääkehoidon jälkeen ja sairastamisesta vahvan immuniteetin saatuani.
Rokotetut inisis: "mullon menkkavaivoi, sit mun broidilla on sydänlihastulehdus..."

Ainut että ei koronaa näy täälläpäin, eikä lääkettä suomalaisille. Hö. Kyllä mä nyt oisin voinu Nessu-paketin ostaa ja lääkenappi kielen päällä viettää kunniakkaan toipumisloman.

Perustaisin Instatilin #Echorecoverswithmedicine
Jep toihan se saa koronan mut lääke estää vakavan tautimuodon ja saa immuniteetin. Nyt täytyy jaksaa vaan odotella et tännekkin ne pillerit rantautuu. Toivottovasti ei mee kauaa. Mut suomi on kyl tosi hidas kaikessa.
 
vierailija
Noni eli toi 35 pros ei voi mennä töihinkään kerran ne tartuttaa vai miksi heille anetaan lupa siihen. Miksi menemällä töihin ei aiheuteta hengenvaaraa muille? Mut sit se hengenvaara iskee vapailla
Niin se testi...........................,.........................,....................

Unohtuko jo? Näin nopeesti. Oletko koskaan ollutkaan kärryillä?
 
vierailija
Jep toihan se saa koronan mut lääke estää vakavan tautimuodon ja saa immuniteetin. Nyt täytyy jaksaa vaan odotella et tännekkin ne pillerit rantautuu. Toivottovasti ei mee kauaa. Mut suomi on kyl tosi hidas kaikessa.
Lääke ei anna immuniteettiä. Eikä estä vakavaa tautimuotoa, vaan lievittää oireita.
Suomessa on jo pohdittu, annetaanko lääkettä muille kuin riskiryhmille. Eihän teille edes tartte, kun on niin hyvä immuniteetti ja korona vain harmiton nuha.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Lääke ei anna immuniteettiä. Eikä estä vakavaa tautimuotoa, vaan lievittää oireita.
Suomessa on jo pohdittu, annetaanko lääkettä muille kuin riskiryhmille. Eihän teille edes tartte, kun on niin hyvä immuniteetti ja korona vain harmiton nuha.
Noh testeissä kukaan ei kuollut ja se on kait se vakavinmuoto. Ja siinä luki että esti potilasta sairastumasta vakavasti koronaan. Ja se immuniteetti tulee siitä kun sairastaa koronan ja jos pahenee lääke auttaa. Eli tää kombinaatio on lethal for corona. Eli nyt voi turvallisesti sairastaa koronan.
 
vierailija
1.) Korona on vaaraton, mutta

2.) Rokote on vaarallinen, vaikka

3.) Se on tilastollisesti selvästi vaarattomampi kuin korona, mutta

4.) Kun sitä on tutkittu niin vähän, niin se on vaarallinen, vaikka

5.) Koronarokotetta on tutkittu enemmän kuin mitään rokotetta, mutta

6.) Lääkettä on tutkittu todella vähän, mutta

7.) Se ei ole vaarallinen koska se ei ole rokote.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
1.) Korona on vaaraton, mutta

2.) Rokote on vaarallinen, vaikka

3.) Se on tilastollisesti selvästi vaarattomampi kuin korona, mutta

4.) Kun sitä on tutkittu niin vähän, niin se on vaarallinen, vaikka

5.) Koronarokotetta on tutkittu enemmän kuin mitään rokotetta, mutta

6.) Lääkettä on tutkittu todella vähän, mutta

7.) Se ei ole vaarallinen koska se ei ole rokote.
Hyvä tiivistys!
 
vierailija
Noh testeissä kukaan ei kuollut ja se on kait se vakavinmuoto. Ja siinä luki että esti potilasta sairastumasta vakavasti koronaan. Ja se immuniteetti tulee siitä kun sairastaa koronan ja jos pahenee lääke auttaa. Eli tää kombinaatio on lethal for corona. Eli nyt voi turvallisesti sairastaa koronan.
Justhan sä sanoit, et ei kilpailla kuolemista vaan vakavista tautimuodoista. Koita päättää.
Itseasiassa se immuniteettikin on vähän harha, toisella kertaa voi saada vakavia oireita. Se immuniteetti ei ole elinikäinen edes sillä sairastamisella.
Ehkäisy tapahtuu rokotteella, lääkintä lääkkeellä.
 
vierailija
Justhan sä sanoit, et ei kilpailla kuolemista vaan vakavista tautimuodoista. Koita päättää.
Itseasiassa se immuniteettikin on vähän harha, toisella kertaa voi saada vakavia oireita. Se immuniteetti ei ole elinikäinen edes sillä sairastamisella.
Ehkäisy tapahtuu rokotteella, lääkintä lääkkeellä.
Nojoo tässä on jo muuta mietittävää. Ni en sen enempää tästä. Ja kyl ne kahdesti koronaan sairastuneet on varmaan promilen luokkaa. En oo hirveesti siitä lukenut.
 
vierailija
Nope miksi tehdä töitä jos muusta elämästä kiristetään. Mut puolet sairaalassa olijoista on rokotettui ja ne tartunnat on levinneet. Vaikka suurin osa rokotettui. Mut joo se siitä tinkauksesta
Kun rokotekattavuus nousee, osuus sairaalassa nousee.
Mut toi on todennäköisesti vale, jota levität.

Jonakin viikkona tai päivinä rokotettujen osuus voi olla suurempi, mut mikä on kokonaiskuva?
 
vierailija
Lääkkeessä itsessään ei välttämättä ole vikaa, mutta kyseessä saattaa olla lääke joka oli olemassa jo aikaa ennen koronaa.

Hyviä varmasti ovat ja vielä paremmaksi muuttuvat kun tuotteeseen laitetaan saatanallinen hintalappu, jonka lisäksi määrätään vielä markkinat, että ainoastaan kyseinen lääke soveltuu koronan hoitoon.
eikä tarvi mainostaa kun kaikki vaatii saada sen heti!
 

Yhteistyössä