Hei, uskaltaudun mukaan porukkaan. Täällä on paljon tuttuja nimiä,
@minttuni @Alinna86 @KirJoh89 @Piipaa93. Ihanaa kun olette täällä. En tiedä muistaako kukaan enää minua. Mukava tutustua myös kaikkiin muihin. Kirjoittelin 2020 haaveilijoiden ryhmässä aktiivisesti, ja hetken myös 2021 ryhmässä. Mutta pitkä yrittäminen ja ainaiset pettymykset alkoivat käydä raskaaksi, lopetin kirjoittamisen ja pikkuhiljaa lopetimme "yrittämisen", ehkäisyä ei kuitenkaan aloitettu. Olen tehnyt paljon surutyötä siitä ettei meille tule enempää lapsia (-10 ja -13 syntyneet lapset meillä on) ja hyväksynyt hiljalleen asian, ja paljon muuta hyvääkin on tullut elämään kuten unelmien työ ja koiranpentu.
Nyt 2, 5 vuoden jälkeen yrityksen aloittamisesta sain kuitenkin ihan muutamassa sekunnissa kaksi yhtä vahvaa viivaa raskaustestiin. Tein testin tosin vasta varmaan jotain dpo 22. Nyt menossa ilmeisesti rv 5+2. Olo on älyttömän onnellinen, toisaalta pelokas ja tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Ihan alussahan tässä ollaan vasta, kumpa kaikki menisi hyvin. Ikää minulla 36-vuotta ja mm. se pelottaa. Suurin murhe on kuitenkin oma rakas mieheni, jolle uutinen oli aika shokki koska emme uskoneet enää tämän olevan mahdollista. Muutenkin toive kolmannesta lapsesta on ollut lähinnä minulla mutta suostui kuitenkin mm. tutkimuksiinkin 1,5 v sitten joten on hän ollut tässä pitkässä matkassa myös mukana yrittämisessä. Toivottavasti hän tuosta tokenee, uskon että tarvitsee nyt aikaa sulatella asiaa ja jos kaikki menee hyvin loppuun asti, tulee hän varmasti olemaan yhtä upea isä myös tälle uudelle pienelle kuin kahdelle vanhemmalle lapselle.
Sori pitkä viesti. Enpä uskonut että saisin vielä kirjoitella odottavien ryhmässä. Täytyy varmasti liittyä myös kesäkuisiin. Oliko täällä muita kesäkuisia?