Tuohan valasi jo paljon, kiitos kovasti!
Nyt mäkin toivon sitte todella että pääsisin väestöliittoon
En tiennyt että kela korvaa matkatkin, oiskohan se korvannu matkat tonne kokkolaankin ultriin missä olen jonku kerran jo hypännyt Clomhexali ultrien takia ja mullakin on tosiaan aika ollut kanssa noin aikasin, joten se ei kyllä ole haitannut...itselläni on n. 45 minsan matka sinne kokkolaan, joten aikasia aamuja on ollut...ja samoten liukuva työaika joten senkin puolesta on kaikki mennyt sutjakkaasti, ylitöitäni olen noihin tarvittaessa käyttänyt...
En tiedä saisiko noihin käynteihin lääkäriltä lapun, jotta ei menis työtunteja...
Mut joo tuo oli kyllä ihan uutta mulle, että Oulussa kuite hoidot tehdään...tonko olisisvat kertoneet aiemmin niin olisin ehkä voinut jo aiemmin mennä väestöliittoon...noh katotaan mitä ne mulle ens viikolla sanoo, jos on hirveetä jonotusta niin eikai se auta ku mennä sinne väestöliittoon ja rahat tiskiin tai sitten jos kävis noin hyvä tuuri kun sulla, jotta saisin sinne maksusitoumuksen....
Miehen puolesta just toivoin että kaikki tehtäs kokkolassa kun silloin se pystyy näytteen ottaan kotona ja just tunnin sisällä keretään labraan (kerran on viety ja hoitu niin hienosti) mutta sitte nyt se joutuu sen tekeen oulussa ja ei tule kyllä ilahtumaan asiasta...noh sen se vaatii....ne pääsee pelkällä "hyvänolon tunteella" kaikesta toisin ku me ollaan ronkittavana heti urakalla...joten ei luulis olevan paljon vaadittu, vaikka ite ku ajattelen siihen osaan itteni niin kova paikka olis kyllä mullekkin mennä johonki koppiin ja kaikki tietää mitä sää teet ja odottaa ulkopuolella...
Teillä on tietysti hieman eri tilanne kun on selke syy ja siksikin ehkä saitte sen lähetteen kun ei parane hulluna odotella...musta vaan tuntuu että meitä kyllä odotutetaan, kun uskovat että kyllä me se kotona saadaan aikaseksi...noh nyt on 2,5 vuotta odotettu ja kuitenkin olen jo kolmekymmentä niin pitää sit rueta lyömään nyrkkiä pöytään ärkele !!!
Toivotaan että kaikki menee meillä hyvin ja saatas tulosta pikaseen aikaseksi!!!
Oli kyllä tosi kiva kuulla miten hommat etenee, joten suuri kiitos sinulle.... =)
Ja kaikki tieto ja kokemus otetaan ilolla vastaan!!!