Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Naistenlehdet heittää aina iltojen pimetessä iänikuisen kliseen "on ihana käpertyä kynttilöiden loisteessa sohvalle, laittaa villasukat jalkaan, ottaa hyvä kirja ja hörppiä kuppi kuumaa teetä..."

Pskasesta vedenkeittimestä!!

Ja eiks sinne sohvannurkkaan oo asiaa kuin iltojen pimetessä? Ja kirjaa ei saa muulloin lukea?
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vierailija
Naistenlehdet heittää aina iltojen pimetessä iänikuisen kliseen "on ihana käpertyä kynttilöiden loisteessa sohvalle, laittaa villasukat jalkaan, ottaa hyvä kirja ja hörppiä kuppi kuumaa teetä..."

Pskasesta vedenkeittimestä!!

Ja eiks sinne sohvannurkkaan oo asiaa kuin iltojen pimetessä? Ja kirjaa ei saa muulloin lukea?
Enkä mä nää lukea kynttilän valossa
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Echo
9MM
Naistenlehdet heittää aina iltojen pimetessä iänikuisen kliseen "on ihana käpertyä kynttilöiden loisteessa sohvalle, laittaa villasukat jalkaan, ottaa hyvä kirja ja hörppiä kuppi kuumaa teetä..."

Pskasesta vedenkeittimestä!!

Ja eiks sinne sohvannurkkaan oo asiaa kuin iltojen pimetessä? Ja kirjaa ei saa muulloin lukea?
Naistenlehdet heittää aina iltojen pimetessä iänikuisen kliseen "on ihana käpertyä kynttilöiden loisteessa sohvalle, laittaa villasukat jalkaan, ottaa hyvä kirja ja hörppiä kuppi kuumaa teetä..."

Pskasesta vedenkeittimestä!!

Ja eiks sinne sohvannurkkaan oo asiaa kuin iltojen pimetessä? Ja kirjaa ei saa muulloin lukea?
oot kova tyttö kyseleen ;). noh näillä lehtien kirjoittelijoilla on tietty soitto palvelu josta tilaavat teen ja poika tuo sen kotiovelle lämpimänä uutukaisesta teepannustta jossa tee on hautunut kunnolla tietty. noh syksyllä naisillekin kuulemma suodaa sohva hetkiä luin saksalaisen tutkimuksen ni nainen saa stressin purettua ja on ilonen ku pääsee moppaan ja imuroimaan ja siivoo kämppää ja järjestelee. nyt vain päätettiin et syksyllä ois ees sillon tällön hyvä levähtää myös naisen. syksy taasen on hyvää aikaa lukea kirjoi ku sillon ei tapahdu mitään talvella alkaa joulu valmistelut ja sit onkin jo kevät ja alkaa elämän hurma viemään voiton ni sitä sokaistuu eikä ehdi kirjaa ajatella ehkä sitten? tai sitten artikkelin tekijä koittaa luoda romanttisen tunnelman syksyn iltaan ku se on muuten ankeeta?
 
Naistenlehdet heittää aina iltojen pimetessä iänikuisen kliseen "on ihana käpertyä kynttilöiden loisteessa sohvalle, laittaa villasukat jalkaan, ottaa hyvä kirja ja hörppiä kuppi kuumaa teetä..."

Pskasesta vedenkeittimestä!!

Ja eiks sinne sohvannurkkaan oo asiaa kuin iltojen pimetessä? Ja kirjaa ei saa muulloin lukea?
No en tuota mielikuvaa pelkästään negatiivisena näe. Kirjan sijaan voi toki keskittyä ihokontaktien hakemiseen ja siinä ei tarvita edes kynttilän valoa, pimeässä ns. käsikopelo riittää.


 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
9MM
Ei ole paikkaa missä pitää saavi. Mulla on parisänky. En ole tehnyt viiniä. Juon sitä harvoin. Ostan joskus alkosta.
niinku sä muutit kolmiosta kaksioon? kuinka levee se parisänky on mulla on 2m ja 2m hitto se vie makkarin mut sit siellä on komero jonne kyllä isokin saavi mahtuis. eikö sun kämpässä oo muka komeroa minne laittaa. laitat padan poriseen ja teet oman marjasen viinin on meinaan hyvää ja nousee nuppiin :) ootko koskaan maistanut oma tekoista viiniä tai kiljua?
 
No en tuota mielikuvaa pelkästään negatiivisena näe. Kirjan sijaan voi toki keskittyä ihokontaktien hakemiseen ja siinä ei tarvita edes kynttilän valoa, pimeässä ns. käsikopelo riittää.


Jos ois pimee olkkari niin sulle pitäs virittää ansa: lämmittää joku viineri mikrossa ja asetella se ketunrautojen päälle...:unsure:
 
niinku sä muutit kolmiosta kaksioon? kuinka levee se parisänky on mulla on 2m ja 2m hitto se vie makkarin mut sit siellä on komero jonne kyllä isokin saavi mahtuis. eikö sun kämpässä oo muka komeroa minne laittaa. laitat padan poriseen ja teet oman marjasen viinin on meinaan hyvää ja nousee nuppiin ootko koskaan maistanut oma tekoista viiniä tai kiljua?
Niin muutin. Ei ole vaatehuonetta. Makkarissa on vaatekaappi jossa hyllyt. Ja vaatekaappi jossa on vaatetanko. Ne ovat täynnä. Olen maistanut. Sänky on 160x200cm.
 
9MM
Jos ois pimee olkkari niin sulle pitäs virittää ansa: lämmittää joku viineri mikrossa ja asetella se ketunrautojen päälle...
no mut eihän mies oo niin perso viinereille se pitäis olla puoli alaston itämaalainen
Niin muutin. Ei ole vaatehuonetta. Makkarissa on vaatekaappi jossa hyllyt. Ja vaatekaappi jossa on vaatetanko. Ne ovat täynnä. Olen maistanut. Sänky on 160x200cm.
siis monta eri asua sulla on kotona sitten ku kaapit täynnä? kuinka usei nkäyt shoppaileen uusia vaatteita sitten? noh mitäs tykkäsit oma tekosesta ja ootko kiljuakin maistanut?
 

Yhteistyössä