en oo saanu viel mitään kun en ole vielä juurikaan myynyt, olis tavoitteena saada kasaan 200k ennenku jään eläkkeellenonni oot saannu kuhaa leivän päälle ja vähän hummeriakin . se on hyvä et pieni ihminen ottaa omansa
en oo saanu viel mitään kun en ole vielä juurikaan myynyt, olis tavoitteena saada kasaan 200k ennenku jään eläkkeellenonni oot saannu kuhaa leivän päälle ja vähän hummeriakin . se on hyvä et pieni ihminen ottaa omansa
nonni toivottavasti saat tavotteen täytteen ja pääset lepposille eläkepäiville. kauan sulla aikaa eläkkeeseen? ja mitä unelmoit eläkkeellä ollessas?en oo saanu viel mitään kun en ole vielä juurikaan myynyt, olis tavoitteena saada kasaan 200k ennenku jään eläkkeelle
kymmenisen vuotta pitäs vielä jaksaa oravanpyörässänonni toivottavasti saat tavotteen täytteen ja pääset lepposille eläkepäiville. kauan sulla aikaa eläkkeeseen? ja mitä unelmoit eläkkeellä ollessas?
nonni ei sua kiinnosta ostaa asuntoo ulkomailta ja nauttii siellä ikuisesta kesästä. itte aattelin niin et on mukavampi kuolla auringon paisteessa sillä on jotenkin rauhottava vaikutus. ja tietty tuhkat heitetään vihreeseen metsään ei minnekkään monttuunkymmenisen vuotta pitäs vielä jaksaa oravanpyörässä
sitte ku jään eläkkeelle niin askartelenpaskartelen ja touhuilen ulkona kaikenlaista, mulla on loppusijoituspaikka jo olemassa
miten se vesi voi muuttua yhdessä päivässä ruskeeks? vai siis laittaako ne sun työtoverit sen teepussin sinne keittimeen?Mikä siinä on että teenjuojat eivät osaa tyhjentää vedenkeitintä töissä, ei missään missä oon ollu töissä.
Kahvinjuojat tyhjentää ja huuhtelee kahvikannun mutta vedenkeittimessä lilluu aina aamulla edellispäivän vedet ja on aina sisältä kellanruskea.
Siis ei se vesi oo ruskee vaan se kannu, kun vuosia ovat lilluttaneet vesiä yöt ja päivät.miten se vesi voi muuttua yhdessä päivässä ruskeeks? vai siis laittaako ne sun työtoverit sen teepussin sinne keittimeen?
no mikset ota omaa veden keitintä mukaan jos tykkäät naukkailla puhtaasta teestä?Siis ei se vesi oo ruskee vaan se kannu, kun vuosia ovat lilluttaneet vesiä yöt ja päivät.
En mä juo teetä kuin harvoin.no mikset ota omaa veden keitintä mukaan jos tykkäät naukkailla puhtaasta teestä?
nonni otat sitten putsarin viran ittelles ja aina aamuun tullessa tiskaat sen kunnolla et kaikki saa nauttia puhtaasta teestä. sä oot havainnut ongelman ni fiksaa seEn mä juo teetä kuin harvoin.
Itse asiassa juon nyt, mutta tätä tapahtuu vain pari kertaa vuoteen.
Ihmettelen vaan kahvittelutiloissa aina ku vesi seisoo kannussa.
Taidan räjäyttää koko pannun...nonni otat sitten putsarin viran ittelles ja aina aamuun tullessa tiskaat sen kunnolla et kaikki saa nauttia puhtaasta teestä. sä oot havainnut ongelman ni fiksaa se
mitä suotta saisit vaan syytteen terrorismistä ja joutuisit vankilaan mitä sun lapsetkin ajattelis? tai mies. etkös sä joskus sanonut et ootte miehenne kaa sidotut yhteen ainiaan ja meette ydessä taivaaseen. mut nytkun räjäyttäisit pannun ni joutuisit isisläisten kaa samaan selliinTaidan räjäyttää koko pannun...
Sä oot muuten kova poika kyselemään.mitä suotta saisit vaan syytteen terrorismistä ja joutuisit vankilaan mitä sun lapsetkin ajattelis? tai mies. etkös sä joskus sanonut et ootte miehenne kaa sidotut yhteen ainiaan ja meette ydessä taivaaseen. mut nytkun räjäyttäisit pannun ni joutuisit isisläisten kaa samaan selliin
noh juttu johtaa toiseen. mut nonni oot nyt syytettynä terrori teon suunnittelusta miten vastaat tähän suunitelmaan räjäyttää huone jossa on pahimassa tapauksessa muita ihmisiä räjäytyksen hetkellä?Sä oot muuten kova poika kyselemään.
Kyllä mä katon että työkaverit on muissa huoneissa silloin.noh juttu johtaa toiseen. mut nonni oot nyt syytettynä terrori teon suunnittelusta miten vastaat tähän suunitelmaan räjäyttää huone jossa on pahimassa tapauksessa muita ihmisiä räjäytyksen hetkellä?
millä tavalla lasket että räjähdyksen voima ei suuntaudu toisiin huoneisiin? vai niin sä suunnittlet hajottavas pomon arvokasta vedenkeitintä sehän sitten vähennetään sun palkasta eikö? lisäksi joudumme arvioimaan että onko sun stressi tasot oikeat työn kuvan jatkamiseen vai neuvottelemmeko yt mitä sä sit teet jos yteissä tuleee potkut?Kyllä mä katon että työkaverit on muissa huoneissa silloin.
Leka vois olla myös ihan hyvä.
Jos potkut tulee, niin ostan läksiäislahjaksi uuden vedenkeittimen.millä tavalla lasket että räjähdyksen voima ei suuntaudu toisiin huoneisiin? vai niin sä suunnittlet hajottavas pomon arvokasta vedenkeitintä sehän sitten vähennetään sun palkasta eikö? lisäksi joudumme arvioimaan että onko sun stressi tasot oikeat työn kuvan jatkamiseen vai neuvottelemmeko yt mitä sä sit teet jos yteissä tuleee potkut?
siis mitä väitätkö ettei pomolla ois varaa ostaa uutta. nyt echoseni menet liian pitkälle tuollaista röyhkeyttä ei suvaita sitten ei milläänJos potkut tulee, niin ostan läksiäislahjaksi uuden vedenkeittimen.
En tykkää liian lämpimästänonni ei sua kiinnosta ostaa asuntoo ulkomailta ja nauttii siellä ikuisesta kesästä. itte aattelin niin et on mukavampi kuolla auringon paisteessa sillä on jotenkin rauhottava vaikutus. ja tietty tuhkat heitetään vihreeseen metsään ei minnekkään monttuun
mut jossain espaniassa on talvella tai sicilia viel parempi ni vaan 15-20 astetta talvella. tykkäätkö hyppiä jätti aaltoihin ja antaa aallon viedä sua?En tykkää liian lämpimästä
Mä taidan hommata jostain muovisammakon ja heittää sen sinne, sit sanon työkavereille "nyt se pukkaa jo sammakonkutua."Mitä jos se mähmäinen vedenkeitin vaan katoaisi salaperäisesti?
Jos sulla olis eri vehkeet niin voisit roiskasta sinne omat kudutMä taidan hommata jostain muovisammakon ja heittää sen sinne, sit sanon työkavereille "nyt se pukkaa jo sammakonkutua."