Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä siinä on että teenjuojat eivät osaa tyhjentää vedenkeitintä töissä, ei missään missä oon ollu töissä.

Kahvinjuojat tyhjentää ja huuhtelee kahvikannun mutta vedenkeittimessä lilluu aina aamulla edellispäivän vedet ja on aina sisältä kellanruskea. :unsure:

9MM
kymmenisen vuotta pitäs vielä jaksaa oravanpyörässä

sitte ku jään eläkkeelle niin askartelenpaskartelen ja touhuilen ulkona kaikenlaista, mulla on loppusijoituspaikka jo olemassa
nonni ei sua kiinnosta ostaa asuntoo ulkomailta ja nauttii siellä ikuisesta kesästä. itte aattelin niin et on mukavampi kuolla auringon paisteessa sillä on jotenkin rauhottava vaikutus. ja tietty tuhkat heitetään vihreeseen metsään ei minnekkään monttuun

9MM
Mikä siinä on että teenjuojat eivät osaa tyhjentää vedenkeitintä töissä, ei missään missä oon ollu töissä.

Kahvinjuojat tyhjentää ja huuhtelee kahvikannun mutta vedenkeittimessä lilluu aina aamulla edellispäivän vedet ja on aina sisältä kellanruskea.
miten se vesi voi muuttua yhdessä päivässä ruskeeks? vai siis laittaako ne sun työtoverit sen teepussin sinne keittimeen?

Moro murut. 💕 :eek:
Päivä ohi,lepoaikaa ennen päivällistä.
Mie luulin nukkuneeni ok mutta psykologin tunnilla silmät luppasi vähän väliä kiinni ja kun avasin silmät,näin kaksoiskuvia,:sleep:😞 seuraava ohjelma olis ollu ulkoliikuntaa mutta piti jättää väsymyksen takia välistä. Mutta vesijumppaan jaksoin mennä ja oli kivaa.

9MM
Kyllä mä katon että työkaverit on muissa huoneissa silloin.

Leka vois olla myös ihan hyvä.
millä tavalla lasket että räjähdyksen voima ei suuntaudu toisiin huoneisiin? vai niin sä suunnittlet hajottavas pomon arvokasta vedenkeitintä sehän sitten vähennetään sun palkasta eikö? lisäksi joudumme arvioimaan että onko sun stressi tasot oikeat työn kuvan jatkamiseen vai neuvottelemmeko yt mitä sä sit teet jos yteissä tuleee potkut?

millä tavalla lasket että räjähdyksen voima ei suuntaudu toisiin huoneisiin? vai niin sä suunnittlet hajottavas pomon arvokasta vedenkeitintä sehän sitten vähennetään sun palkasta eikö? lisäksi joudumme arvioimaan että onko sun stressi tasot oikeat työn kuvan jatkamiseen vai neuvottelemmeko yt mitä sä sit teet jos yteissä tuleee potkut?
Jos potkut tulee, niin ostan läksiäislahjaksi uuden vedenkeittimen.

Yhteistyössä