Yksinäisyys ongelman lopullinen ratkaisu :)

9MM
Et kysynyt multa, mutta vastaan silti!
En ole ikinä ennen vastanna tämän kaltaiseen aiheeseen, mutta tänäänpä vastasin
joo kaikille joilla tulee ideoita voi vastaa ihan mihkä vaan mitä mieleen pälähtää se on kivaa kevyttä jutustelua josta tykkään. olin liian raskaissa vesissä :) mäkään en ollu koskaan tehnyt tälläistä aloitusta eli molemmat saatiin uutta elämään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
joo kaikille joilla tulee ideoita voi vastaa ihan mihkä vaan mitä mieleen pälähtää se on kivaa kevyttä jutustelua josta tykkään. olin liian raskaissa vesissä mäkään en ollu koskaan tehnyt tälläistä aloitusta eli molemmat saatiin uutta elämään
Joo synkissä vesissä kahlaaminen on valitettavan tuttua, mulla oli onnekseni ihania ihmisiä ympärilläni joiden avulla pääsin niistä pois...erityisesti muutama todella ihana.
Eikö tunnu mahtavalta kun on päässyt sieltä pois ja jaksaa taas paremmin?
 
9MM
Joo synkissä vesissä kahlaaminen on valitettavan tuttua, mulla oli onnekseni ihania ihmisiä ympärilläni joiden avulla pääsin niistä pois...erityisesti muutama todella ihana.
Eikö tunnu mahtavalta kun on päässyt sieltä pois ja jaksaa taas paremmin?
nooh emmä nyt kokonaan viellä päässyt oo. mut koitan et oisin saletit menneisyyden kaa ku en voinnu niille tapahtumille loppujen lopuks mitään pää sanoi vaan ittensä irti. se poksahti kuin ilmapallo ja sydämmestä valui täysi olo tyhjäksi se oli mun perikadon aikaa. mä unohdin kuin kivaa se on vaan höpötellä kaikkien kaa ilman sen kummepaa pakko olla oikeessa ja pelkkää faktaa mielessä olevana se on hirveen raskasta
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä