Yksinäisyys ongelman lopullinen ratkaisu :)

Ei kyl me ollaan tavattu netissä. Mutta voin mä noinki lähtee kahville.
Niin mutta entäs jos se pakottaja olis joku laitapuolen puliveivari, joka ei ole pessyt hampaitaan kymmeneen vuoteen ja jonka housuissa näkyy ja haisee mitä hän on syönyt viikko sitten?:eek:
Ja siis huom. tässä koko keskustelussa on kyse siitä, että sinne rehveille olisi PAKKO mennä naisen tai hän joutuisi leirille:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
9MM
Jotkut käy, mutta tuskin p a k o t e t t u i n a.*läähättää kun hengästyy siitä ettei pienen ääntä kuulla*
noh näin saadaan jännyyttä elämään ja jännyys on kivaa joka tuo sydämmeen kaikenlaisia tunteita ja ihmiset herää tunteettomuuden tunteesta eloon laki menee nyt valiokunnan tarkistettavaksi ja astuu voimaan tammikuun eka päivä :). mitä tarkoitat ettei pienen ääntä kuulla?
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Olisi se varmaan naisellekin virkistävää käydä treffeillä jonkun muun kuin sen sadannen tinderistä löydetyn jänniksen kanssa jolla on jykevä leuka ja metsästäjän silmät. Tutustuisi siihen millaisia tavalliset miehet ovat parisuhdemielessä.
 
vierailija
welcome back f mulla olikin ikävä sua. joo sellaset pikasetkin käy tää sääntö vaan lois iuskallusta lähestyä toista ilman taka ajatuksia. noh kyllähän sä tiedät ette itreffeistä koskaan tiedä mitä tapahtuu voi olla et tuleekin parisuhde tai sitten kaveri suhde tai sitten kummatkin jatkaa omilla teillään ilman et koskaan enään kuullaan toisesta. siis puhutko sä hiseissä yleensä mä en puhu vaan oon ihan hiljaa ellei jotain kysytä. mulle kyl kavereita mahtuis elämään. joo senkin voisi tehdä et huomasi et sopii jollekin toiselle. mut entä jos sun kaa ei kemiat natsiasikaan ni miten se voi natsaa sun frendin kaa jos ootte kemioissa yhteenkuuluvaisia? joo säännöissä olis et max puol tuntii kestäis
En tiedä, kuka on f. Mut toivottavasti tapaat sen viel;)
Mainitsin hissipuheen, kun se on semmoinen nopee kuulumisten vaihto. Tää sun konsepti olis aika lailla samankaltainen. Tai vähän kuin ne pikatreffit.
Mut mä mietin tuota yksinäisyyttä laajemminkin. Kun on myös vanhuksia ja kaikkia muita, jotka on yksinäisiä. Tällainen kahvittelu passais niille varmasti kanssa.
Jos olis kyse pelkästään parinhakutilanteesta, niin en mä jos oisin nainen, ehkä haluis, et tullaan jutteleen. Saattais mennä koko homma sit siihen, et joku nk "vonkaa" kokoajan. Ja entä, jos on pahat päivät, eikä yhtään olo, et tahtois sanoo moita kellekkään.
 
9MM
Olisi se varmaan naisellekin virkistävää käydä treffeillä jonkun muun kuin sen sadannen tinderistä löydetyn jänniksen kanssa jolla on jykevä leuka ja metsästäjän silmät. Tutustuisi siihen millaisia tavalliset miehet ovat parisuhdemielessä.
totta tää antaisi kaikille mahdollisuuden löytää toisia ihmisiä elämäänsä :) ei kukaan jäisi yksin
 
Niin mutta entäs jos se pakottaja olis joku laitapuolen puliveivari, joka ei ole pessyt hampaitaan kymmeneen vuoteen ja jonka housuissa näkyy ja haisee mitä hän on syönyt viikko sitten?
Ja siis huom. tässä koko keskustelussa on kyse siitä, että sinne rehveille olisi PAKKO mennä naisen tai hän joutuisi leirille
En puhunut niistä. En lähde sellasen mukaan. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
En tiedä, kuka on f. Mut toivottavasti tapaat sen viel
Mainitsin hissipuheen, kun se on semmoinen nopee kuulumisten vaihto. Tää sun konsepti olis aika lailla samankaltainen. Tai vähän kuin ne pikatreffit.
Mut mä mietin tuota yksinäisyyttä laajemminkin. Kun on myös vanhuksia ja kaikkia muita, jotka on yksinäisiä. Tällainen kahvittelu passais niille varmasti kanssa.
Jos olis kyse pelkästään parinhakutilanteesta, niin en mä jos oisin nainen, ehkä haluis, et tullaan jutteleen. Saattais mennä koko homma sit siihen, et joku nk "vonkaa" kokoajan. Ja entä, jos on pahat päivät, eikä yhtään olo, et tahtois sanoo moita kellekkään.
noh ei se halunnu lähtee kahveille meillä juttu synkkas täällä ni pyysin ja ymmärrän sen. se oli kyl hyvä nainen ja tosi fiksu. joo mä en yleensäkkään itte ajattele et jos tapaan naisen ni mun pitäisi alkaa siltä vonkaamaan tai muutakaan on vaan kiva jutella joskus erilaisten ihmisten kaa se tuo elämään virtaa. muistuipa mieleen ku kerran kolme naista pyys päästä samaan pöytään istuun ni kielsin ku meillä oli pöytä kesken noh ne lähti tiskille istuun puolen tunnin päästä kävin hakeen ne pöytään ja sanoin et saatte tulla jos voitatte mut tuijotus kilpailussa ja hitto niistä yks oli kova naama ja hävisin niimpä me sitten istuttiin koko ilta samassa pöydässä ja juttua riitti sit viellä lähettiin tanssi klubille tanssimaan oli mukava ilta. ei niide ntreffien tosiaan tarkoitus olisi seksin saanti sitä voi runkata enennkuin lähtee treffeille ni ei ois panetus mielessä. tän voin sanoo mulla ei oo kyl koskaan ollu ensimmäisenä seksi mielessä jos oon tavannut naisen. Mut osaa naisetkin muuten baareissa sikailla monet kerrat aikoinaa kourittiin munista kerrankin joku random muija tuli vaatiin multa et näytän munan sille mun nais puoleinen frendi joka on tosi suorasanainen hääti sen pois. mut luodaan tähän maahan yhteinäsyyden kulttuuria ettei kukaan jäisi enään koskaan yksin
 

Yhteistyössä