Onko nuo jotkut kiertoilmapierujamekset?Ai noita tehdään miehillekin....
Onko nuo jotkut kiertoilmapierujamekset?Ai noita tehdään miehillekin....
Et kai sekoita aikoja klo 5 ja klo 17? Meillä Suomessa on käytössä 24 tunnin järjestelmä, ei tuo jenkkilän 5 AM/5 PM.Kylläpä sun juoksut loppuu aikasteen, jos jo ilta viideltä oot valmis yöunille....mutta toisaalta awwww
Yksi valmistajista kertoo asiat selkeästi:Onko nuo jotkut kiertoilmapierujamekset?
Kateellisen puhetta...Aika epäkäytännölliset.
M1es ei tiedä naisen anatomiasta mitään vaikkon olevinaan promaster.Ai noita tehdään miehillekin....
vegepaskaa .... meillä oli hirvikäristystä pottumuusilla ja suolakurkuillaVoi klähmä!
Mun piti pröystäillä teille nizzan salaattityylisellä savulohisalastilla mut aijaa ei aukea. Oli kaprikset ja kaikki.
Ei lohi oo vekevegepaskaa .... meillä oli hirvikäristystä pottumuusilla ja suolakurkuilla
Minäkin usein kesällä.Minä nukun alasti
Kyllä kuvassa esillä olevan mallin käyttötarkoitus kerrottiin siinä viestissäni Elenalle:M1es ei tiedä naisen anatomiasta mitään vaikkon olevinaan promaster.
Tuo tolla blondilla naisella on etupylly, ja sit se rubareikä josta ne pierun käryt tulee, on 5 kilsaa taaempana.
Njahas.Kyllä kuvassa esillä olevan mallin käyttötarkoitus kerrottiin siinä viestissäni Elenalle:
These are crotchless yoga pants – yoga pants for sex.
Mutta jos tuo ohjeen mukainen käyttö tuntuu tarpeettomalta ja käryt ovat jatkuvia, voit aina kääntää housuja 180° ja näin sinullakin on omaan käyttöösi sopivat housut.
Noh, mikäs noin bläähättää?Blääh.
ottivat siis neuvoistasi vaarinJee!
Mä olen vasta neljänä jouluna laittanut Fazerille toiveen, että muuttavat reseptin alkuperäiseksi.
Mun lempikonvehdit!
Montako kiloa meinaat lihoa nyt loppuvuoden aikana?Huomenta.
Kerrankin tapahtuu jotain tässä maailmassa oikeaan suuntaan: Fazerin Wiener Nougatit on tästä joulusta 2021 alkaen kaakaovoista, ei palmuöljystä tehtyjä. Pakkaus on ensi alkuun samannäkönen mutta sekin tulee muuttumaan.
Lapsuuden maku takaisin!
Fazer yllättää: Wiener nougat -konvehtien resepti muuttuu
Fazer muuttaa suosikkikonvehtiensa reseptiä jouluksi 2021.www.mtvuutiset.fi
Huomenta.
Kerrankin tapahtuu jotain tässä maailmassa oikeaan suuntaan: Fazerin Wiener Nougatit on tästä joulusta 2021 alkaen kaakaovoista, ei palmuöljystä tehtyjä. Pakkaus on ensi alkuun samannäkönen mutta sekin tulee muuttumaan.
Lapsuuden maku takaisin!
Fazer yllättää: Wiener nougat -konvehtien resepti muuttuu
Fazer muuttaa suosikkikonvehtiensa reseptiä jouluksi 2021.www.mtvuutiset.fi
Palmuöljyhän on suoranaista myrkkyä muihin rasvoihin verrattuna, puhumattakaan siitä miten paljon sen valmistamiseen on kaadettu sademetsiä.empä ole tullut ajatelleeksi että niiden maku on viime vuodet ollut vialla mutta hyvä kun palataan alkuperäiseen
perinteet kunniaan!
Joulukalenterisuklaatkin tehdään palmuöljyyn usein, tunnistaa mausta ja siitä että maha niitä syödessä tulee kipeeksi.Jee!
Mä olen vasta neljänä jouluna laittanut Fazerille toiveen, että muuttavat reseptin alkuperäiseksi.
Mun lempikonvehdit!
Hyh kun tuli mieleen tuosta kysymyksestä joku sellanen amerikkalainen lihottaja äijä...Montako kiloa meinaat lihoa nyt loppuvuoden aikana?