Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihan hirveetä paskaa!
Välillä sitä on vaan niin herkillä, että joku tuollainenkin juttu saattaa upota, mille normaalisti ei antaisi edes ajatusta.
Joo, nyt on vähän huono hetki noille jutuille kun oksettaa ja yököttää ihan niinkuin silloin kun olin tiinenä (ei ruutis, en ole nyt!) :(
En tiennyt leikkauksesta! Toivottavasti sast selvyyden pian testeistä ja toivut hyvin.
En mä oikein osannut siitä täällä avautua sattuneesta syystä...ja joo toivon, että testitulokset tulee pian puhtaina, tää odottaminen on aika piinaavaa aikaa😓
 
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.
Sori, kun vitsailin bulimiasta tuossa ylempänä. En tienny tai muistanu sun syömisjuttuja. :notworthy:
Toivotaan että mitään solumuutoksia ei tulisi!
 
Joo, nyt on vähän huono hetki noille jutuille kun oksettaa ja yököttää ihan niinkuin silloin kun olin tiinenä (ei ruutis, en ole nyt!)

En mä oikein osannut siitä täällä avautua sattuneesta syystä...ja joo toivon, että testitulokset tulee pian puhtaina, tää odottaminen on aika piinaavaa aikaa
Jos Majuri olis vielä henkissä niin se sanois sulle että ota plikka mantariini/satsuma!❤

En tiiä miks Majuri tuli mieleen, enkä muuten mee takuuseen - saatto se olla Hooverikin🧐
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Lispetti
En mä sellasta ees huomannut, eikä tuo nyt mieltä pahoita...se nyt vaan on mikä on ja olenhan tuolle ittekin naureskellut mustina huumorin hetkinä❤
Mutta hurjaa ajatella että me täällä vaan ollaan hirnuttu ja yks on ollu sairaalassa...:( Vaikka en mäkään tänne kerro kaikkea missä pyörin. Milloin olen kirjoitellu ulkomailta, milloin sairaalasta, milloin mistäkin.

Jääkö nuo syömiskivut pitkäaikaisiksi vai liittyykö ne leikkaukseen?
.
 
Mutta hurjaa ajatella että me täällä vaan ollaan hirnuttu ja yks on ollu sairaalassa... Vaikka en mäkään tänne kerro kaikkea missä pyörin. Milloin olen kirjoitellu ulkomailta, milloin sairaalasta, milloin mistäkin.
Niin mutta toisaalta, ei maailma lakkaa pyörimästä sillon kun joku meistä kärsii ja onneksi ei lakkaa, mä ainakin saan paljon energiaa täällä kun lueskelen sun ja m1ehen ikuista kinaa ja ruutiksen ihanan kuivaa huumoria ja suoria sanoja naimisesta ym kivasta touhusta... 🥰 🥰

Jääkö nuo syömiskivut pysyviksi vai liittyykö ne leikkaukseen?
Ei pitäis jäädä, mä en vaan oikein handlaa tätä syömisen hitautta tai sen opettelua ennemminkin ettei saa nielasta paljon ruokaa kerralla ja tekis mieli salaattia, sellasta oikein raikasta ja hampaissa rouskuvaa, enkä ole saanunna vielä syödä sellasta!😭
 
Niin mutta toisaalta, ei maailma lakkaa pyörimästä sillon kun joku meistä kärsii ja onneksi ei lakkaa, mä ainakin saan paljon energiaa täällä kun lueskelen sun ja m1ehen ikuista kinaa ja ruutiksen ihanan kuivaa huumoria ja suoria sanoja naimisesta ym kivasta touhusta... 🥰 🥰


Ei pitäis jäädä, mä en vaan oikein handlaa tätä syömisen hitautta tai sen opettelua ja tekis mieli salaattia, sellasta oikein raikasta ja hampaissa rouskuvaa, enkä ole saanunna vielä syödä sellasta!😭
No hyvä jos nää meidän tekstit on piristäny sua. :)

*kiikuttaa Ellulle raikasta jääsalaattia vesimelonilla, kurkulla ja viinirypäleillä höystettynä*
 

Yhteistyössä