Ootko varma,vierititkö tarpeeksi pitkälle ?No nyt ne on onnessaan uusista hymiöistä ja mulla näkyy sama vanha rivi jossa on joku onneton silmänisku ja pskakasa...
Mulla ei näkyny ensin koko työkalupalkki, johtui siitä.Ootko varma,vierititkö tarpeeksi pitkälle ?
Kyllä ne sulleki heruu vielä.ei mulla mitään uusia hymppäsiä näy, itse asiassa hävis entisetkin
Ne on yliarvostettujaei mulla mitään uusia hymppäsiä näy, itse asiassa hävis entisetkin
ei mulla mitään uusia hymppäsiä näy, itse asiassa hävis entisetkin
Echo 5-v.kokeili keskari-hymiötä. Ei jääny tekstikenttään. Miks se on siellä jos ei saa käyttää.
Asiasta toiseen: koiran kanssa lenkillä huomasin, että se tekee kakat just silloin kun auto on menossa ohi. Ihme exhibitionisti.
Siis maallahan ei tarvitse kerätä koirankakkoja pusseihin, mut kyllä naapurit aattelee että Echon koira on jatkuvasti pskalla. Että mitähän se syöttää sille.
Tätä vai?Höö. Tää toimii jotenkin hassusti. Pitää olla tarkkana, ettei jää viestejä lukemtta.
Ni ja EI OO KETTUHYMIÖTÄ!
Oikeasti olikin? Kiitos!Tätä vai?
Eikö olluHöö. Tää toimii jotenkin hassusti. Pitää olla tarkkana, ettei jää viestejä lukemtta.
Ni ja EI OO KETTUHYMIÖTÄ!
No johan on kummaNyt ei työkalupalkki taasen toimi.
Ei mikään ?mulla ei toimi enää mikään
eipä juuri, järkikin leikkaa nykyään ko venäläinen vestokirvesEi mikään ?