Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
- Aivansama: tummat pitkähköt hiukset, timmi, pukeutuu usein urheilullisiin vaatteisiin. On kiireisessä asiantuntijatyössä. Mies joku lihaksikas, tatuoitu ja komeahko collegehousuhemmo.
Lapset liikunnallisia, energisiä ja erittäin hyvinkasvatettuja.
Tuskinpa vaan on kiireisessä asiantuntijatyössä, päätellen siitä, miten aktiivisesti jauhaa täällä kakkaa alinomaan vain virka-aikaan. Muistaakseni on jopa sen itse tunnustanut, että palstailee työajallaan.
 
Ai nii DeeGee!

Luontoilta-vahvistuksemme Diogenes on vakaa, rauhallinen perheenisä. Ulkomuodoltaan tulee mieleen joku parrakas ortodoksi-kirkkoisä nykyaikaan tuunattuna, sekoitettuna Arvi Lindillä.

DG:n lapsista suuri osa taitaa olla jo maailmalla, mutta jouluaattona koko perhe kokoontuu kuulemaan isän viisauksia, ja mukavaa, lämmintä huumoria.
...Paitsi, että ne munat on aina kanaa viisaanpia.
Mutta kiitti kuiteski hiukkasen yliampuvasta analyysistä.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Suurin osa tössä ketjussa mainituista ja kirjoittaneista on enempi tai vähempi persuja. Se on aika montaa yhdistävä tekijä. Aika monen palstapersoonaa en oikein siedä, olen pahoillani (Lissu, Aivis, Palstapesu, Echo, M1es, Ärsyttävä Tyyppi, Elena... mitä teitä nyt oli). Mutta luulen silti, että normielämässä ootte suht. ok tyyppejä.. Keskustelupalstoilla nuo mielipiteet esitetään ehkä suoremmin jne.
 
vierailija
Suurin osa tössä ketjussa mainituista ja kirjoittaneista on enempi tai vähempi persuja. Se on aika montaa yhdistävä tekijä. Aika monen palstapersoonaa en oikein siedä, olen pahoillani (Lissu, Aivis, Palstapesu, Echo, M1es, Ärsyttävä Tyyppi, Elena... mitä teitä nyt oli). Mutta luulen silti, että normielämässä ootte suht. ok tyyppejä.. Keskustelupalstoilla nuo mielipiteet esitetään ehkä suoremmin jne.
Luettelit monta joista et oikein pidä mutta ketkä ovat mieleisiäsi palstapersoonia? Ja millainen mielikuvasi heistä on, sitähän tässä kai vähän haettiin.
 
Meni niin myöhäiseksi, että kerkiän kirjoittaa vain yhdestä tänään.

Tunnen palstalta muutamia irl ja osan kanssa olen höpötellyt ja nähnyt heidät kuvissa.
Osa on vain palstatuttuja kuten AivanSama.

AivanSama:
Tiukassa fyysisessä kunnossa oleva nelikymppinen näyttävä persunainen joka ei kuuntele keneltäkään mitään vit*uilua.
Kamppailulajeja/iplajeja yms. tullut tahkottua jo vuosia.

AS omaa korkean moraalin ja surutta pieksee suutansa ESIM. auton ratissa kaikenmaan törttöilijöille liikenteessä.

Palstalla AS keskustelee hyvin järkiperäisesti ja perustelee väsymättä kantojaan - IHAN niin kauan kuin on tarpeen, eli, se penaalin tylsinkin kynä on varmasti ymmärtänyt mistä on kyse.

AivanSama ja hänen hyvin toimeen tuleva perhe ei rupualueilla asu, eikä sellaiselle koskaan muuttaisi.

AivanSaman lapset ovat urheilullisia ja hyviä koulussa. Hänen miehensä on raamikas perussuomalainen äijjä.

AivanSama kasvattajana on erittäin hyvä ja taitava ohjaaja, lapset saavat kokea kantapäänkautta esim. kannattaako tavaroita jättää sinne minne ne eivät kuulu!
AivanSama ei turhaan kehu lapsiaan, mutta silloin kun kehuu, on totisesti aihetta.

AivanSamalla on hyvä ja sharppi huumorintaju ja välillä letkautukset saattavat aueta penaalin tylsimmille kynille huikan myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosittelen kaikkia uusia kirjoittajia pysymään harmaina.
Tässä ketjussa vakiokirjoittaja kirjoittaa myös harmaana. Silloin hän irvailee yleensä täyslaidallisen. Mustana kirjoittaessaan laittaa kakkapökälekuvan.
Olen selannut tämän palstan historiaa. Täällä on aiemmin ollut normaalia keskustelua.
Ja kenestäkö vihjailet? Mä en ainakaan harrasta harmailua. Viimeisen 3-4 vuoden ajan multa on lähtenyt ehkä 8-10 viestiä harmaana, viimeksi ehkä viime syksynä/talvena.

Jos olet elämänkertaharmaa, niin tää oli ehkä 4. hutioletus sulta. Älä ala vaan koskaan lottoamaan, koska menetät rahasi...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Luettelit monta joista et oikein pidä mutta ketkä ovat mieleisiäsi palstapersoonia? Ja millainen mielikuvasi heistä on, sitähän tässä kai vähän haettiin.
Tarkoitan, että en tykkää liiasta nationalismista ja populismista. Joten jos jotkut sitä puskee joka tuutista, niin en siitä pidä.

Harmi sinällään, että ennen täällä oli enemmän erilaisia mielipiteitä. Ihan siis mustissa. Missä he ovat?
 
Nonnii ja katotaan moikataanko mua enää palstalla...
Miksei moikattaisi, sen sijaan irl saatat tarvita pari palaa teippiä päästäksesi tervehtimisetäisyydelle...


Echo on se palstamamma, joka ainakin haluaisi elää naistenlehtien Suomen kaunein koti-maailmaa tai oikeastaan vielä enemmän 1950-luvun amerikkalaisten elokuvien maailmaa. Naistenlehtiä hän myös seuraa ja hieman kadehtii vaaleita parikymppisiä malleja. Haluaisi olla laihempi kuin mitä on, vaikka suklaa ei painoindeksiä ole paljoa nostanutkaan.

Uskonnollisuutensa sivutuotteena epäilee kaikkialla vaanivaa syntistä menoa, siksi salaliittoteoriatkin kiinnostavat.
 
Mä oon nähny Lispetin, Kaisin ja Mekon kuvan, Roosaruusastakin semmosen hämykuvan, joten kuvailen mielikuviani heistä joiden ulkoista olemusta en tiedä.

- Aivansama: tummat pitkähköt hiukset, timmi, pukeutuu usein urheilullisiin vaatteisiin. On kiireisessä asiantuntijatyössä. Mies joku lihaksikas, tatuoitu ja komeahko collegehousuhemmo.
Lapset liikunnallisia, energisiä ja erittäin hyvinkasvatettuja.
No hei, aika hyvä... sen verran voin paljastaa, että tatuointeja ei ole kenelläkään ja mitä lapsiini tulee, niin ihan pellossa ne on kasvaneet:LOL:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Olen pyöeriskellyt täällä vasta vajaan vuoden ajan, joten en ole ehtinyt oikein saamaan otetta kenestäkään palstalaisesta.
Mutta kokolailla tavanomaista tuntuu meno olevan. Ei ketään varsinaista inhokkia ole vielä jäänyt seulan päälle.
Tietysti joukossa on aina niitäkin, jotka tuovat mieleen makuuhuoneen hiljaisuudessa inisevän hyttysen. Ininällään hermostuttavat ja saavast aikaan halun läimäyttää oikein olan takaa. Mutta niinhän se todellisuudessakin on. En pidä tätä silti mitenkään ylipääsemättömänä juttuna, sillä varmasti täältä löytyy niitäkin, joille itse olen tuo mainittu hyttynen.
Ja niitten kaikkein paksuinpien tekstien ylihän voi aina hypätä, ei ole ihan pakko ärsyyntyä joka mahdollisesta asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Meni niin myöhäiseksi, että kerkiän kirjoittaa vain yhdestä tänään.

Tunnen palstalta muutamia irl ja osan kanssa olen höpötellyt ja nähnyt heidät kuvissa.
Osa on vain palstatuttuja kuten AivanSama.

AivanSama:
Tiukassa fyysisessä kunnossa oleva nelikymppinen näyttävä persunainen joka ei kuuntele keneltäkään mitään vit*uilua.
Kamppailulajeja/iplajeja yms. tullut tahkottua jo vuosia.

AS omaa korkean moraalin ja surutta pieksee suutansa ESIM. auton ratissa kaikenmaan törttöilijöille liikenteessä.

Palstalla AS keskustelee hyvin järkiperäisesti ja perustelee väsymättä kantojaan - IHAN niin kauan kuin on tarpeen, eli, se penaalin tylsinkin kynä on varmasti ymmärtänyt mistä on kyse.

AivanSama ja hänen hyvin toimeen tuleva perhe ei rupualueilla asu, eikä sellaiselle koskaan muuttaisi.

AivanSaman lapset ovat urheilullisia ja hyviä koulussa. Hänen miehensä on raamikas perussuomalainen äijjä.

AivanSama kasvattajana on erittäin hyvä ja taitava ohjaaja, lapset saavat kokea kantapäänkautta esim. kannattaako tavaroita jättää sinne minne ne eivät kuulu!
AivanSama ei turhaan kehu lapsiaan, mutta silloin kun kehuu, on totisesti aihetta.

AivanSamalla on hyvä ja sharppi huumorintaju ja välillä letkautukset saattavat aueta penaalin tylsimmille kynille huikan myöhemmin.
En ole muistaakseni lukenut ko. nimimerkin juttuja enkä kuvauksesi perusteella ole paljosta ilman jäänytkään.
Rumasti sivalsit sanalla "rupualue".
Et näköjään osaa hävetä sanankäyttöäsi.
 

Yhteistyössä