Tai kiistäämakuasiat on ainoo mistä voi nykyään vääntää, tosiasiat voi kuuklata
Joopa joo. Mutta aatteles ny, joku haluaa saada tietoa esim. just ohrapuuron mausta ja kuuklaa sen ja joutuu lukemaan tätä keskustelua. Kumpaa hän silloin lukee, tosiasioita vai makuasioita?makuasiat on ainoo mistä voi nykyään vääntää, tosiasiat voi kuuklata
Ohrapuuro on hyvää. Se on faktaa eikä fiktiota.Joopa joo. Mutta aatteles ny, joku haluaa saada tietoa esim. just ohrapuuron mausta ja kuuklaa sen ja joutuu lukemaan tätä keskustelua. Kumpaa hän silloin lukee, tosiasioita vai makuasioita?
Joopa joo. Mutta aatteles ny, joku haluaa saada tietoa esim. just ohrapuuron mausta ja kuuklaa sen ja joutuu lukemaan tätä keskustelua. Kumpaa hän silloin lukee, tosiasioita vai makuasioita?
linkki?Ohrapuuro on hyvää. Se on faktaa eikä fiktiota.
Säkö se oot se hämärä linkkimies isolla pualella?linkki?
Taitaa olla.Säkö se oot se hämärä linkkimies isolla pualella?
en mutta oon silti kulttuurillisesti ominu tämän typerän tavanSäkö se oot se hämärä linkkimies isolla pualella?
meillä oli kirjolohta eli monikulttuurisesti omittua ameriikalaista sateenkaarirautuaMä tänään huolella omin kulttuureja mutta olen myös mo_nikulttuurinen.
Iltapalapöydässä on
-riisipuuroa tsainojen kasvattamista riiseistä
-kiisseliä suomalaisista marjoista
-suomalaista valkosipulipatonkia mutta jonka idea on Ranskasta
-chiliä jonka alkuperä on varmaan E-Amerikasta mut mä kotoutin ne siemenet omaan kukkaruukkuun kasvamaan
*sovittelee teippejä naamaansa ja pöyhii hiuksiinsa vaikka suomalaisen kananp*rsetukan, niin monikylddyyri-look on iltapalalle valmis*
Puuroriisi voi kyllä olla peräisin euroopasta tai jenkeistä.Mä tänään huolella omin kulttuureja mutta olen myös mo_nikulttuurinen.
Iltapalapöydässä on
-riisipuuroa tsainojen kasvattamista riiseistä
-kiisseliä suomalaisista marjoista
-suomalaista valkosipulipatonkia mutta jonka idea on Ranskasta
-chiliä jonka alkuperä on varmaan E-Amerikasta mut mä kotoutin ne siemenet omaan kukkaruukkuun kasvamaan
*sovittelee teippejä naamaansa ja pöyhii hiuksiinsa vaikka suomalaisen kananp*rsetukan, niin monikylddyyri-look on iltapalalle valmis*
Juu, ja paree ois olla Euroopasta.Puuroriisi voi kyllä olla peräisin euroopasta tai jenkeistä.
Päivitin videolinkin tuonne La Palma-ketjualoitukseeni.Huomenet juu.
Ja voi kaunista saarta ja sen banaaniplantaaseja.
Siitä se tsainoittuminen kuitenkin lähtee...Nonni, nyt on puuro uunissa. Kiitos vinkistä.
Mutta arvaa mitä mä tajusin: sehän on melkein kokonaan riisiä.
Mutta riisipuuro ja sushiriisi on mun riisivähättelyssä ne poikkeukset.
Tarinan alkuperäisessä versiossa kuningas tekee temput lupia kyselemättä ja pussailematta.minusta tuossa rinssin katannassa on enempi himoa ku rakkautta
Taitaa olla Lombardo- lajiketta. Se on semmoinen vwenäläinen ruletti-chili. yleensä makea, paprikamainen, mutta joukossa saattaa olla hyvinkin ärtsyjä palkoja, siis samassakin kasvissa.Jännä kun toinen punainen chilipalko on ihan tulinen, toinen maistuu vain paprikalle. Samoista siemenistä.
ompa jännä otusTaitaa olla Lombardo- lajiketta. Se on semmoinen vwenäläinen ruletti-chili. yleensä makea, paprikamainen, mutta joukossa saattaa olla hyvinkin ärtsyjä palkoja, siis samassakin kasvissa.
huomHyvää huomenta!
Oikein hyvää, siis! Ku meillä on minikoma! Kahvipannullisen jälkeen pakataan vavat ja virvelit ja suuntana meri.
No juu, tiedän mä niiden koon. Just passelin kokoisia.Päivitin videolinkin tuonne La Palma-ketjualoitukseeni.
La Palman tulivuori
Purkaus jatkuu edelleen, vaikka alkaakin kadota uutisotsikoista. Lennot saarelle pysähdyksissä, yli 500 kotia tuhoutunut, 240 hehtaaria jäänyt laavan alle. Tuhkaa satanut 1300 hehtaarin alueelle. Tässä livestream purkauksesta, näyttävä yöaikaan katsottuna. Linkki päivitetty 30.9. Tässä...keskustelu.kaksplus.fi
Nuo banaaniviljelmät ovat yllättävän pieniä, eivät siis varsinaisia plantaaseja. Paikan päällä syötynä rehellistä lähiruokaa.
Pari päivää sitten oli 25% menetetty mutta tilanne tietysti heikkenee purkauksen edetessä.
Tänään laava saavutti meren ja rikkihappohöyryt leviävät alueelle.
päevPäivää
Juu, ole hyvä.päev
kaajappa mullekki kupillinen
thanks, onk munkkeja ja?Juu, ole hyvä.