Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti
hh
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
tottakai, mutta en niele. ja miehelle ei ole väliä missä mähmät on laukeamisen jälkeen, mun mahassa vai syljettynä...
On aika kummallinen mies jos ei tunne mitään eroa runkkaakko itse mällit sun vatsalle vai otatko sinä suuhun loppuun asti, taitaa olla himorunkkari.

Ai annanko..? Ei, mä vaadin :D

Mun mielestä on mielettömän kiihottavaa ottaa mieheltä suihin.. Eikä siinä maussa mitään vikaa ole?? Tosin mun mies kyllä syökin ihan terveellisesti.

Sitäpaitsi oon niin himosiivoaja, että jos mies ruikkaisi jonnekin muualle, niin mun pitäisi heti rätin kanssa hyökätä katsomaan, ettei vaan menny tapeteille :LOL:

x
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpula:
No. yöksistä EN .... johtuu varmaan valkokastike- ja vellikammosta! Toiset tykkää, mie en.
Valkokastike- ja vellikammo! :D Anteeksi mutta en mahda mitään sille, että suupieliä alkoi nykimään. Ei saisi väheksyä toisten kammoja.

Onkohan sillä fobialla oikein joku tietteellinen nimikin?.. *jää pohtimaan*
tää on kyl hauska! menee siis samaan kategoriaan valkosuklaa ja vellikammon kanssa...

vierailija
Suihin ottaminen on ihanaa! Siinä kiihottuu itsekin ja ilman muuta, jos mies niin haluaa, saa tulla ja roiskaista suuhun, nielen spermat koska se maistuu hyvälle - kiitos miehen ruokavalion.

vierailija
Nämä, jotka ilmeisesti inhoavat ns. kusiletkua, niin miten oikein nussitte, koska siinäkin kaksi "kusivehjettä" on toisiinsa kosketuksissa? Ja teillä ei varmaan mitenkään päin harrasteta suuseksiä, ei nuolla pillua? Eikä näemmä käydä suihkussa pesulla eli alapää on aina virtsainen?

Yhteistyössä