Ymmärrän, Dingolla aika kakkaa musaa.*ymmärtää*Soossia pitää olla reilusti.
Ymmärrän, Dingolla aika kakkaa musaa.*ymmärtää*Soossia pitää olla reilusti.
EI kiinnosta painonnostaja (omansa tai rautaisten) tai möreä ääni puheäänenä, mutta kyllä "Pertsatkin" saattavat kärsiä epäluuloisista kyttääjistä....Aika möreä ääni niillä pertsoilla on.
Sä taidat tapailla salaa möreä-äänistä kiinalaista painonnostajaa?
Olet hieman oikeilla jäljillä, tyyny takapuolen alla saattaa joskus nopeuttaa "taintumista"...Paraski sanoja! Kukahan se tainnuttaa eukkonsa tyynyllä joka ilta, jotta pääsee puuskuttamaan joidenki oravien perään?
Ymmärrän, Dingolla aika kakkaa musaa.*ymmärtää*
Kädetkin on köytetty, ettei voi panna hanttiinOlet hieman oikeilla jäljillä, tyyny takapuolen alla saattaa joskus nopeuttaa "taintumista"...
keisarillista menoa
ei, jos muijjana on Echon tasoinen natsimutsiEikö sitä helpommin saa kuin vessassa asioimalla?
Bei Frau Echo herrscht Disziplin und Ordnung!ei, jos muijjana on Echon tasoinen natsimutsi
Nyt äkkiä soitto lääkäriin, että tutkivat sun pelit ja vehkeet ja sillä välin juokset takatukka putkella hakemaan itelles vaipat jostain!Minulla oli tullut yöllä pissaa housuun vähän
Ai koska Rättikselle sattui yöllä petivahinko Oulussa?Mä taian mennä sittenkin tampereelle.
Juu, tottakai..Ai koska Rättikselle sattui yöllä petivahinko Oulussa?
Pelkäät että SE valuu aurajokeen?Juu, tottakai..
Nyt.. suu kiinni siellä..Pelkäät että SE valuu aurajokeen?
Nyt.. suu kiinni siellä..
Saatan käväistä grillillä tänään
Minäpä syön tänään triplajuustohampurilaistaKävisin mielellään drive-inistä ku mulla alkaa kuitenkin jäpättää tiskillä :/