Ketkä? Mitä? Missä?Kehtaavatkin vielä
Ketkä? Mitä? Missä?Kehtaavatkin vielä
Asuuko siellä joku?Hitto kun säikähdin. Selän takaa naapurista kuului jotain ääniä.
SielläKetkä? Mitä? Missä?
Varmaan joku Porista kotoisin oleva, joka pelkää joka päivä henkensä edestä...Asuuko siellä joku?
Mä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitäSiellä
Jos sillä oli rusinamakkaraa eväänä.Mä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitä
Kuukulkija, saksinosturi, henkilönostin tms.? Tarttis saada faktat selville, että voi ottaa kantaaMä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitä
Ei niitä oo ennenkää tarvittu mitään faktoja mielipiteisiin.Kuukulkija, saksinosturi, henkilönostin tms.? Tarttis saada faktat selville, että voi ottaa kantaa
Emminä tiedäKuukulkija, saksinosturi, henkilönostin tms.? Tarttis saada faktat selville, että voi ottaa kantaa
Pannukakkua vaahterasiirapilla?Erittäin hyvää huomenta vaan kaikie
kohta sitä saa
Pannukakkua vaahterasiirapilla?
Seinän takana on asunto. Mie sanoin että naapurista.Asuuko siellä joku?
Eikä tarvii olla kokkareita.Sellasta makkaraa missä ei ole mitään lihakokkareita
Hah minäpä näin unta, että olin jonkun ukon kanssa jossain kaivoksessa ja me jahdattiin kissojen rääkkääkkääkkiä ja siinä unessa oli Madonna joka esitti erittäin pitkän koukkunokan omaavaa noitaa ja myös Bob Hoskins, eli hää:Mä näin unta että mulla oli moottoripyörä.
Oliko Honda?Mä näin unta että mulla oli moottoripyörä.
OliOliko Honda?
Mulle riittäis kunnon satsi aamukahvia, mutta kun eipäs ole kun en ole juonut enää aikapäiviin.Unessa oli myös ihme juttuja. Yöllä heräsin orkkuun. Aijai, saispa kunnon panon.
Mikset ota kahvia enää?Mulle riittäis kunnon satsi aamukahvia, mutta kun eipäs ole kun en ole juonut enää aikapäiviin.
Join sitä liikaa ja piti vierottaa itteni irti kun alkoi tulla viekkareita, sydän muljahteli omaan tahtiinsa ja tuli kaikenlaisia muitakin sivuoireita...hyväähän se on, mutta ei niin suurilla annoksilla mitä minä join sillon.Mikset ota kahvia enää?
Kohtuus, kohtuus...Join sitä liikaa ja piti vierottaa itteni irti kun alkoi tulla viekkareita, sydän muljahteli omaan tahtiinsa ja tuli kaikenlaisia muitakin sivuoireita...hyväähän se on, mutta ei niin suurilla annoksilla mitä minä join sillon.