Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitä :unsure: :ninja:
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja KalaMies
Mä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitä
Jos sillä oli rusinamakkaraa eväänä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mä näin äsken unt, nukahdin sohvalle, että joku tosi komee remonttimies nosti itsensä keittiön ikkunan taakse sellasella vekottimella mistä kuuluu se piip piip piip kun se nousee tai laskee....en kyllä yhtään muista miksi kerroin tuosta unesta nyt, mutta joku juttu siinä oli miksi halusin informoida siitä
Kuukulkija, saksinosturi, henkilönostin tms.? Tarttis saada faktat selville, että voi ottaa kantaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ens kuussa saa turkulaiset pelätä mua. Suunnittelen matkaa sinne. Yksi yö hotelli Juliassa. Oon kerran aikaisemmin yöpynyt siellä. Sillä reissulla tapasin yhden palstalaisen. Silloin ei voinut tulla hotelliin yöksi. Nyt voi tulla kun olen yksin siellä. :geek::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä