rupeaa noin aluksi naiseksiMiten sen sais mukavan mussukan maineen?
helppoa ku heinänteko
rupeaa noin aluksi naiseksiMiten sen sais mukavan mussukan maineen?
luulin että sun nimi on Roosa mutta se ei ole ylläri että oot "kone"Mä oonkin Henry-niminen imevä kone.
No ohhoh, jaa sun takiakos immeiset matkustivat korona aikana niin hanakasti Lappiin muka ''laskettelemaan''?Mun lempinimi on "kone" ja se johtuu siitä, että oon Lapissa kuuluisa panomies.
näimpä, kerran menin ihan vartavasten snadiin kahtommaan että minkänäköset miehet ne lähettää akkasa mulle naetaviksi erityisesti ruska-aikaan ja talvisinNo ohhoh, jaa sun takiakos immeiset matkustivat korona aikana niin hanakasti Lappiin muka ''laskettelemaan''?
Ekkönää olekaan Kaenuusta? Ole Lappia nähnykkäännäimpä, kerran menin ihan vartavasten snadiin kahtommaan että minkänäköset miehet ne lähettää akkasa mulle naetaviksi erityisesti ruska-aikaan ja talvisin
enimmäkseen oli joutavanpäiväsen näkösiä herranpuikkaria
oon syntynnä kaenuussa mutta kova etelätuuli paino mut joku aika sitte laphinEkkönää olekaan Kaenuusta? Ole Lappia nähnykkään
Itelle osui pohjoistuulioon syntynnä kaenuussa mutta kova etelätuuli paino mut joku aika sitte laphin
Noo oon, oon. Ollu jo pitkään, mutta se maine puuttuu.No etkös sinä jo oo?
Mikähän siihen auttais?Noo oon, oon. Ollu jo pitkään, mutta se maine puuttuu.
Jos laittaisin puhelinpylvääseen ilmoituksen asiasta.Mikähän siihen auttais?
Voi olla kova työ löytää puhelinpylväs nykyään.Jos laittaisin puhelinpylvääseen ilmoituksen asiasta.
Kanadassa vissiin on vielä?Voi olla kova työ löytää puhelinpylväs nykyään.
Ilmankos sitä mainetta ei kerry...Kanadassa vissiin on vielä?
USAssa pitäis ainakin olla vielä lankapuhelimiakin
On lankapuhelimia vielä.Kanadassa vissiin on vielä?
USAssa pitäis ainakin olla vielä lankapuhelimiakin
Aijaa. No sitten ei muuta kuin liimaamaan paperia tolppiinOn lankapuhelimia vielä.
Olisipa Suomessakin....suuttuneena oli kiva aina lyödä luuri toisen korvaan, senkin ilon veivät meiltäOn lankapuhelimia vielä.
Ja piti varoa puhelinsoittoa ukkosella.Olisipa Suomessakin....suuttuneena oli kiva aina lyödä luuri toisen korvaan, senkin ilon veivät meiltä
aina se on nyrkit pystyssätuommonen fight tradar olis älyttömän kätevä jos sattuu osumaan Alkosta kouraan R-kossu ja alkaa voima pakottaa siähen malliin että pitää lähtee nakkikiskalle koittaan
selviäs kertalinttuulla mistä löytyy sopivassa mielentilassa oleva lajitoveri
Miks sitä soimista piti pelätä?Siis puhelimen soimista, ei soittamista
No jopas kello on taas paljon. Hyvät yöt vaan kaikille
Onhan noita sim-kortilla toimivia "oikean" puhelimen näköisiä vehkeitäOlisipa Suomessakin....suuttuneena oli kiva aina lyödä luuri toisen korvaan, senkin ilon veivät meiltä
Heitä puhelin seinään.Olisipa Suomessakin....suuttuneena oli kiva aina lyödä luuri toisen korvaan, senkin ilon veivät meiltä