meijjän oma rebeliEn niin, mutta katoin kuitennii
meijjän oma rebeliEn niin, mutta katoin kuitennii
Niin muuten olikin:-D"Taulukossa 9 esitetyt iprodionin ja malationin adsorptiokertoimet (Kd), ja vastaavat sorptio-isotermit m‰‰ritettiin Almerian yliopistossa, Espanjassa, joka on yksi EU-tutkimuksen yhteistyˆkumppaneista."
käytävillä - kuka niitä sinne olis levittänyt ?"...Siten malationin todettiin jakautuneen kasvihuoneiden maaper‰‰n hyvin ep‰tasaisesti. T‰m‰ johtui ilmeisesti vain pienelt‰ osin kasvuston peitt‰vyyden vaihtelusta, koska maan‰ytteet otettiin k‰yt‰- vilt‰."
Hepat on ihania olentojaOlen hevoinen, i-ha-haa i-ha-haa
En tiiä.kirjallisuuskysymys: kenen lempikappale?
Jaa, en oo lukenut niitä kirjoja.no se on tietysti Ewert Grens, tukholmalainen rikoskomisario, joka panee Siwanin Tunna skivor soimaan kun kaipaa piristystä synkkään päivään
aivan huippua, kannattaa kokeillaJaa, en oo lukenut niitä kirjoja.
Romaanit vai? Mä olen lukenut pääasiassa dekkareita. Olen lukenut monenlaisia kirjoja.aivan huippua, kannattaa kokeilla
ei ole roiseja niinku naisten kirjat
dekkarit on just hyviä kun ne ei yleensä ole kovin roisejaRomaanit vai? Mä olen lukenut pääasiassa dekkareita. Olen lukenut monenlaisia kirjoja.
joulu lähenee kun tiernapojat muistu MieleenHyvää päivää, hyvää päivää, itse kullekin säädylle
Sekä isännille, että emännille, jokaiselle ken talossa on
Ja mä toivotan ja mä toivotan onnellista ja hyvää päivää
Ja sitä jotakin, minkä jo unohdin sekä hyvää päivää...ää.
Mekolle varsinkin, Mekolle varsinkin, kun on sellainen ja tällainen mussukka...
Sekä ruutikselle, sekä ruutikselle, koska hänkin on sellanen mussukan köriläs...
Sitten muillekin, sitten muillekin, hyvää päivää ja sen sellaista...
Sama täällä.joulu lähenee kun tiernapojat muistu Mieleen
Siellä on semmonen mussukka että..Hyvää päivää, hyvää päivää, itse kullekin säädylle
Sekä isännille, että emännille, jokaiselle ken talossa on
Ja mä toivotan ja mä toivotan onnellista ja hyvää päivää
Ja sitä jotakin, minkä jo unohdin sekä hyvää päivää...ää.
Mekolle varsinkin, Mekolle varsinkin, kun on sellainen ja tällainen mussukka...
Sekä ruutikselle, sekä ruutikselle, koska hänkin on sellanen mussukan köriläs...
Sitten muillekin, sitten muillekin, hyvää päivää ja sen sellaista...
lähentelen ja tulin Mieleen
Kuin tuo on mahdollista?Sama täällä.
Öö.. oltiin samassa mielessä..Kuin tuo on mahdollista?
se on helppoaKuin tuo on mahdollista?
Edelleen ihmettelen...kuinka*ihmettelee edelleen*Öö.. leikittiin samalla imurilla..
No sulle ehkä, mutta että mekollekin.se on helppoa
No etkös sinä jo oo?Miten sen sais mukavan mussukan maineen?