Mulla ihan sama fiilis. Yritin vetää päikkärit mutta ihana kärpänen häiritsi.Tiiättekö sellaisia päiviä, että tuntuu, että ei olisi herännyt ollenkaan? Tää päivä on just sellainen
Mulla ihan sama fiilis. Yritin vetää päikkärit mutta ihana kärpänen häiritsi.Tiiättekö sellaisia päiviä, että tuntuu, että ei olisi herännyt ollenkaan? Tää päivä on just sellainen
Uskonnollisessa mielessä juu, fyysisessä ei...:ZZZ:On paljon sellaisia nukkuvia ja vain muutamia heränneitä. Oliskohan ystävämme @Echo, uksi näistä heränneistä
Ne pyrkii nyt sisään. Meilläkin oli järkyttävän iso ampiainen sisällä.Mulla ihan sama fiilis. Yritin vetää päikkärit mutta ihana kärpänen häiritsi.
Valveutunut kuitenkin muutenkin kuin uskonnollisesti.Uskonnollisessa mielessä juu, fyysisessä ei...:ZZZ:
OkeiiiIkeassa tuoksuu kiima- ja panokohtaukselle...
Täällä pyöri viikon verran iso,ärsyttävä kärpänen joka häiritsi yöunia pörrötessäön lähellä. Onneksi mokoma katosi sitten.Mulla ihan sama fiilis. Yritin vetää päikkärit mutta ihana kärpänen häiritsi.
Mietin samaa.Kohta kai olis kahvin aika.
Sun pitää hakea ne (kaikki) sisälle ja antaa niille lämpöö ja lempöö ja juomoo ja ruokoo.täällä on niin kylmää että mitkään pörriäiset ei tarkene lentää
kohmeessa ovat, raukat
haen jos löydän, nyt meen laittamaan pikkulinnuilla siemeniä lintulaudalleSun pitää hakea ne (kaikki) sisälle ja antaa niille lämpöö ja lempöö ja juomoo ja ruokoo.
Desayunas?Huomenet!
Taas pitää odottaa. Ja kylmäkin on! Onneksi on opiskeltavaa...
Meillä oli yks ilta erikoinen näky. Siis meidän huushollin lämpimin huone lattialämmityksen osalta on vessa.Ne pyrkii nyt sisään. Meilläkin oli järkyttävän iso ampiainen sisällä.
Voithan sä kehitellä niille muuta käyttöä?voi paska, just ostin uuden rasian maskeja
THL:n pääjohtaja Uutissuomalaiselle: Näin maskisuositus on muuttumassa
THL:n pääjohtaja Markku Tervehauta kertoo Uutissuomalaisen mukaan, että sisätiloissa ei olisi enää yleistä maskisuositusta ohjeiden tarkennusten jälkeen.www.is.fi
nimi. teinkö hukkainvestoinnin?
tuo biksu-idea on hyvä, langat pitää vaan vaihtaa erimallisiksiVoithan sä kehitellä niille muuta käyttöä?
Askartelet niistä vaikka biksut tai pipon.
Kokeile jalkaasi,yksi etupuolelle,toinen takapuolellevoi paska, just ostin uuden rasian maskeja
THL:n pääjohtaja Uutissuomalaiselle: Näin maskisuositus on muuttumassa
THL:n pääjohtaja Markku Tervehauta kertoo Uutissuomalaisen mukaan, että sisätiloissa ei olisi enää yleistä maskisuositusta ohjeiden tarkennusten jälkeen.www.is.fi
nimi. teinkö hukkainvestoinnin?