Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tosissaan jää kyllä turhantärkeäy pukuhyypiöt niinko nalli kalliolle!

Asia erikseen, jos on juhlat.



Duunitkin, missä pukeudutaan pukuun, ovat älytöntä paperinpyörittämistä ja puhelimessa jaarittelua.
Puvuissa oli varmasti silittäminen ärsyttävintä, ja se ettei ne joustaneet. Hikosivat kainaloista.

Muutoin ne leikkaukset ei oo sen tönkömpiä 50-luvun puvuntakissa kuin kalja-Reiskan kulahtaneessa farkkutakissa.
Usein nuo puvut oli väljiä 50-luvulla.
 
Puvuissa oli varmasti silittäminen ärsyttävintä, ja se ettei ne joustaneet. Hikosivat kainaloista.

Muutoin ne leikkaukset ei oo sen tönkömpiä 50-luvun puvuntakissa kuin kalja-Reiskan kulahtaneessa farkkutakissa.
Usein nuo puvut oli väljiä 50-luvulla.
Viiskytluku..

Mun isovanmmat olivst silloin duunissa, toinen jossain vastaavassa kuin rautaruukki kasarilla ja toinen nahkatehtaalla. Mummot olivat kumpikin kai kotiäiteinä mutta toinen oli ennen lapsia talotehtaalla.

Tuskin mitään pukuduuneja nuokaan.
 
Viiskytluku..

Mun isovanmmat olivst silloin duunissa, toinen jossain vastaavassa kuin rautaruukki kasarilla ja toinen nahkatehtaalla. Mummot olivat kumpikin kai kotiäiteinä mutta toinen oli ennen lapsia talotehtaalla.

Tuskin mitään pukuduuneja nuokaan.
Mutta mä en oo puhunutkaan työvaatteista, vaan kauppareissuista. :) Osa kipaisee Prismassa työpäivän lomassa tai sen jälkeen, mut osa vapailtaan.
 

Yhteistyössä