taas on ollut paholaiset asialla

ei ne ole irtokissoja, jos ovat naapurin. joten itse olet paholainen, joka saa rangaistuksen
jos ne ei ole irtonaisia niin silloin ne on siellä sisällä tai valjaissa tai häkissä ulkona
naapurit saa rangaistuksen koska ne tyhmeliinit tapattaa oravia ja pikkutipuja ym pikkuisia sadoittain

kuollut irtokissa on paras kissa

olen luonnon hyväntekijä eli hyvis

jos ne ei ole irtonaisia niin silloin ne on siellä sisällä tai valjaissa tai häkissä ulkona
naapurit saa rangaistuksen koska ne tyhmeliinit tapattaa oravia ja pikkutipuja ym pikkuisia sadoittain

kuollut irtokissa on paras kissa

olen luonnon hyväntekijä eli hyvis
ei se ole irtokissa, se on kotikissa ja niitä ei ole lupa tappaa

ei se ole irtokissa, se on kotikissa ja niitä ei ole lupa tappaa

”Metsästyslain mukaan villiintyneeseen kissaan sovelletaan samoja säännöksiä kuin niin sanottuihin rauhoittamattomiin eläimiin. Käytännön periaatteena on ollut, että kissa katsotaan villiintyneeksi, kun se hankkii ravintonsa luonnosta, Suomen riistakeskuksesta kerrotaan. Lain mukaan rauhoittamattoman eläimen voi tappaa maanomistaja tai metsästysoikeuden haltija.”

Voi tappaa hyvällä omallatunnolla kun lakikin sallii sen. Jos kissasi vie ruokinnalta linnun niin se hankkii ravinnon luonnosta = villiintynyt, ja PUM PUM vaan (y)

”Metsästyslain mukaan villiintyneeseen kissaan sovelletaan samoja säännöksiä kuin niin sanottuihin rauhoittamattomiin eläimiin. Käytännön periaatteena on ollut, että kissa katsotaan villiintyneeksi, kun se hankkii ravintonsa luonnosta, Suomen riistakeskuksesta kerrotaan. Lain mukaan rauhoittamattoman eläimen voi tappaa maanomistaja tai metsästysoikeuden haltija.”

Voi tappaa hyvällä omallatunnolla kun lakikin sallii sen. Jos kissasi vie ruokinnalta linnun niin se hankkii ravinnon luonnosta = villiintynyt, ja PUM PUM vaan
millä osoitat sen että kissa on villikissa, joka hankkii ruokansa luonnosta

Yhteistyössä