E
ei ymmärrä
Vieras
Tuo vuioden 93 tapaus kun ne 10-vuotiaat tappoivat sen kaksivuotiaan? Miten lapsi voi olla niin paha? sillä silkkaa pahuuttahan tuo on, vai? Mikä sen saa aikaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä kyllä näkisin sen hätähuutona. Lapsilla on sisällä paha olla ja se purkautuu noin.
Itse tunnen addiktiperheen dynamiikkaa ja sehän menee niin että perheen addikti vittuilee puolisolleen, puoliso purkautuu lapsille ja lapset potkasee koiraa, noin kärjistetysti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä kyllä näkisin sen hätähuutona. Lapsilla on sisällä paha olla ja se purkautuu noin.
Itse tunnen addiktiperheen dynamiikkaa ja sehän menee niin että perheen addikti vittuilee puolisolleen, puoliso purkautuu lapsille ja lapset potkasee koiraa, noin kärjistetysti.
No tuon ymmärrän, mutta noin suunnaton pahuus.....mistä se kumpuaa? yksilöstä itsestään? Onko se siis synnynnäistä? Kun huonoistakin kasvuoloista voi selvitä kunnialla..