Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
Ai, kyllä mä olen ostanut UUSIAKIN pelejä ps2:een
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
onko näin?? eikö sillä sitten voi pelata muuta myöhemmin??Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
Ai, kyllä mä olen ostanut UUSIAKIN pelejä ps2:een![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko näin?? eikö sillä sitten voi pelata muuta myöhemmin??Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
kyllä niitä uutenakin voi ostaa, mutta uutuus pelejä ei enää tule ps2:selle vaan ainoastaan ps3:selle...
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
kyllä niitä uutenakin voi ostaa, mutta uutuus pelejä ei enää tule ps2:selle vaan ainoastaan ps3:selle...
tuleepa, uutuuspelin JUURI ostin pukinkonttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vicy koulussa:En ostais pleikka 2, koska kuitenkin ne lapset tahtoo myöhemmin muitakin pelajä ja tuohon kakkoseen ei enää uusia pelejä tehdä....
tuleepa, uutuuspelin JUURI ostin pukinkonttiin![]()
tytöt nyt vielä muutaman vuoden on kiinnostuneita aiheesta luultavasti... hyvä niin jos jotain uutta tulee.. toi kolmosen hinta on kuitenkin kolminkertainen nyt, että pitäis sitäkin vähän ajatella ja varmasti tippuu siitä koko ajan...
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:pleikka2 on ainakin meillä pelittänyt todella hyvin,ostettiin se muistaakseni vuonna 2001 =)
nyt ostettiin nintendo wii,pukinkonttiin se piti laittaa mut tässä me ollaan koko v.loppu tahkottu sitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sk:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:pleikka2 on ainakin meillä pelittänyt todella hyvin,ostettiin se muistaakseni vuonna 2001 =)
nyt ostettiin nintendo wii,pukinkonttiin se piti laittaa mut tässä me ollaan koko v.loppu tahkottu sitä![]()
![]()
Miksi ostitte nintendo wiin vaikka teillä on pleikka 2?
Ihan hyvällä kyselen. Joululahjakonsolia minäkin olen harkinnut. Ei Pleikka 3:sta varmaankaan kun se maksaa niin kauheasti ja kun meillä on jo BluRay. Mutta olisiko siis nintendo wii kiva??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millanen näyttö pitää olle ps2:lle tai ps3:lle? Meillä ei siis mitään mihin vois sen liittää. ELi millainen näyttö pitää ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja sk:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:pleikka2 on ainakin meillä pelittänyt todella hyvin,ostettiin se muistaakseni vuonna 2001 =)
![]()
Miksi ostitte nintendo wiin vaikka teillä on pleikka 2?
Ihan hyvällä kyselen. Joululahjakonsolia minäkin olen harkinnut. Ei Pleikka 3:sta varmaankaan kun se maksaa niin kauheasti ja kun meillä on jo BluRay. Mutta olisiko siis nintendo wii kiva??
siksi kun toi wii on ihan erilainen ku pleikka,hiki tulee pelatessa =) muksutkin pelaa wiita ihan innoissaan,niinkuin vanhemmatkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millanen näyttö pitää olle ps2:lle tai ps3:lle? Meillä ei siis mitään mihin vois sen liittää. ELi millainen näyttö pitää ostaa?
telkkarissa se meillä on kiinni...
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymi:Voi jösses mitä porukkaa täällä puhumassa aiheista joista tietävät vain... no sen yleisen naisen oppimäärän.
Pleikka 2 on mielestäni tällähetkellä paljon kannattavampi ostos kuin 3, mikäli siis play stationia on muutenkin hankkimassa. Kolmoselle ei pahemmin pelejä ole, niitä on niin vaikea tehdäkkin, ja hinta on melko kermaluokkaa. Kakkoselle tosiaan ei välttämättä niitä pelejä enää uusia niin paljoa tehdä, mutta hyvä valikoima löytyy jo. Toki varmasti joitain uusiakin vielä tulee ennenkuin tuo pleikka kolmonen markkinoilla vakiintuu. Mutta ehdottomasti jos olisin uutta konsolia ostamassa kääntyisin 360:sen tai wiin puoleen.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymi:Voi jösses mitä porukkaa täällä puhumassa aiheista joista tietävät vain... no sen yleisen naisen oppimäärän.
Pleikka 2 on mielestäni tällähetkellä paljon kannattavampi ostos kuin 3, mikäli siis play stationia on muutenkin hankkimassa. Kolmoselle ei pahemmin pelejä ole, niitä on niin vaikea tehdäkkin, ja hinta on melko kermaluokkaa. Kakkoselle tosiaan ei välttämättä niitä pelejä enää uusia niin paljoa tehdä, mutta hyvä valikoima löytyy jo. Toki varmasti joitain uusiakin vielä tulee ennenkuin tuo pleikka kolmonen markkinoilla vakiintuu. Mutta ehdottomasti jos olisin uutta konsolia ostamassa kääntyisin 360:sen tai wiin puoleen.
Ööh, PS3:lla voi pelata myös PS2:n pelejä. Todella ammattilaiselta siis vaikutat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymi:Voi jösses mitä porukkaa täällä puhumassa aiheista joista tietävät vain... no sen yleisen naisen oppimäärän.
Ööh, PS3:lla voi pelata myös PS2:n pelejä. Todella ammattilaiselta siis vaikutat![]()
Vaikka onkin nostettu ikivanha ketju niin täytyy tälle toiselle superammattilaiselle kertoa että PS3 konsoleista vain ensimmäisessä maahantuodussa (muistaakseni 60GB) oli mahdollisuus siihen että voi pelata myös kakkosen pelejä. Sony veti tämän pois markkinoilta vain muutaman kuukauden jälkeen ja sen jälkeen markkinoilla on ollut vain sellaisia PS3 konsoleita joihin ei käy kakkosen pelit. Sony ei myöskään viimeistenkään tietojen mukaan ole liittämässä mahdollisiin seuraaviin PS3 konsoleihin tätä mahdollisuutta. PS2 konsolia valmistetaan edelleen ja sille myös uusia pelejä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymi:Voi jösses mitä porukkaa täällä puhumassa aiheista joista tietävät vain... no sen yleisen naisen oppimäärän.
Vaikka onkin nostettu ikivanha ketju niin täytyy tälle toiselle superammattilaiselle kertoa että PS3 konsoleista vain ensimmäisessä maahantuodussa (muistaakseni 60GB) oli mahdollisuus siihen että voi pelata myös kakkosen pelejä. Sony veti tämän pois markkinoilta vain muutaman kuukauden jälkeen ja sen jälkeen markkinoilla on ollut vain sellaisia PS3 konsoleita joihin ei käy kakkosen pelit. Sony ei myöskään viimeistenkään tietojen mukaan ole liittämässä mahdollisiin seuraaviin PS3 konsoleihin tätä mahdollisuutta. PS2 konsolia valmistetaan edelleen ja sille myös uusia pelejä.
Kyllä mä tuon tiesin, että vaatii tietyn version PS3:sta. Aattelin, että jätän jollekkin superhyperammattilaiselle kolon tarkentaa asiaaJa kala kävi koukkuun . . .