Jaa mä luulin, että käyt siellä vetämässä lautasellisen köttbullariaNo ei hyi ja yökkis byökkis miehet vaan kaikki ne kivat astiat, kalut jne jutut!
Jaa mä luulin, että käyt siellä vetämässä lautasellisen köttbullariaNo ei hyi ja yökkis byökkis miehet vaan kaikki ne kivat astiat, kalut jne jutut!
Nehän on legendaarisiaei ikean köttbullariakaan sovi väheksyä
Senhän on ruotsalainen firma. Siis "ikeeea"!Mä niin rakastan Aikiaaaaa!!!!
Millaisia tuoksuja sulla siellä?Nii aattele ja työksyt ja kyysi ja lähjät
Suunnilleen samaa täällä...Ör ör..
Kyllä heruu pukumiehille.nykyään on pakko pukeutua tyylittömästi koska pukumiehille ei heru
ne tietää ettei kummiskaan heruisPukumiehet ei yleensä lähesty mua.
Tai sitten en ole ns. heidän tasoa. Noin niinku vaatetuksen suhteen.ne tietää ettei kummiskaan heruis
Suostuisitko, jos pukumies lähestyisi?Pukumiehet ei yleensä lähesty mua.
Ennen:
"Mennääs käymään Elannossa!"
Nyt:
"Jahas kalja on loppu, jokos Prisma on auki?"
En pelkäksi panoksi. Jos vaikuttaa mukavalta niin voin lähteä treffeille.Suostuisitko, jos pukumies lähestyisi?
Nyt pistit pahan.
Mut entäs 1980-90-luvun kahisevat pastellinsävyiset tai viininpunaiset tuulipuvut pariskunnalla kaupassakin käydessä?
Tosissaan jää kyllä turhantärkeäy pukuhyypiöt niinko nalli kalliolle!harmillisesti niitä joltakultia on vain promille kaikista naisista
Tuo mun kuva 1950-luvulta käsitti melkein kaikki miehet. Semmoinen mies joka sua lähestyy nykyisin, olisi ollut 50-luvulla puku päällä.Pukumiehet ei yleensä lähesty mua.
paitsi että nykyään pyöritellään exceleitä ja jaaritellaan teamsissaTosissaan jää kyllä turhantärkeäy pukuhyypiöt niinko nalli kalliolle!
Asia erikseen, jos on juhlat.
Duunitkin, missä pukeudutaan pukuun, ovat älytöntä paperinpyörittämistä ja puhelimessa jaarittelua.
Niin mutku mä puhun nykyajasta.Tuo mun kuva 1950-luvulta käsitti melkein kaikki miehet. Semmoinen mies joka sua lähestyy nykyisin, olisi ollut 50-luvulla puku päällä.