Ei ole....kenelläkään..koko....maailmassaOnks kellään leipäkonetta?
Ei ole....kenelläkään..koko....maailmassaOnks kellään leipäkonetta?
mutta aattele miten ihastuttava sottapytty sää ootSottapytyn keittiössä...
Se myös siivoaa, jota se sotku haittaase joka sotkee on vapautettu siivoomisesta
No luulen, että mulla ois mutsin vanha varastossa...Ei ole....kenelläkään..koko....maailmassa
Shhh....luulet väärin, koska olet turkulainen.No luulen, että mulla ois mutsin vanha varastossa...
On mulla saumurikin ettäs sen tiiätShhh....luulet väärin, koska olet turkulainen.
saumuri on kuulemma hyvä laite mutta kankaat on nykyään sairaan kalliitaOn mulla saumurikin ettäs sen tiiät
Enpä tiedä. Mua ei ole pakotettu jättirättiin viime aikoina.saumuri on kuulemma hyvä laite mutta kankaat on nykyään sairaan kalliita
hyvä niinEnpä tiedä. Mua ei ole pakotettu jättirättiin viime aikoina.
Jep. Mieluummin ikeaankin kuin tuonne...hyvä niin
ei ikea oo paha, siellä on varsinkin helteillä hyvännäkösiä bööniäJep. Mieluummin ikeaankin kuin tuonne...
Mä niin rakastan Aikiaaaaa!!!!Jep. Mieluummin ikeaankin kuin tuonne...
Okei, pakko myöntää että rakastan sitä eri syystäei ikea oo paha, siellä on varsinkin helteillä hyvännäkösiä bööniä
No joo, täytyy myöntää, että näkymät oli hyvät, kun siellä kävi elokuun alussa. Opiskelijaneitejä vain vilisi silmissäOkei, pakko myöntää että rakastan sitä eri syystä
Edelleen rakastan eri syystä, mutta hei ainakin samaa mestaa fanitetaan!No joo, täytyy myöntää, että näkymät oli hyvät, kun siellä kävi elokuun alussa. Opiskelijaneitejä vain vilisi silmissä
Lihaisetboltsitko sun rakkauden syy?Edelleen rakastan eri syystä, mutta hei ainakin samaa mestaa fanitetaan!
Ja mun silmissä vilisee kun olen koulussa.No joo, täytyy myöntää, että näkymät oli hyvät, kun siellä kävi elokuun alussa. Opiskelijaneitejä vain vilisi silmissä
Tottakai vilisee ne kirjan sivutJa mun silmissä vilisee kun olen koulussa.
Aijaa. Emmä mitään poikia huomaa...On siellä söpöjä poikiakin.
No ei hyi ja yökkis byökkis miehet vaan kaikki ne kivat astiat, kalut jne jutut!Lihaisetboltsitko sun rakkauden syy?
ahhaaNo ei hyi ja yökkis byökkis miehet vaan kaikki ne kivat astiat, kalut jne jutut!