Yritin ettiä sulle munkin kuvaa, mutta en löytänyt...en siis sitä syötävää munkkia vaan jotain hauskaa munkkimäniäperskuta, taas napsahti harmaana ja jäi vielä "en" pois ja muka katoin että oli mulle
pitäsköhän kurvata specseiverssin kautta
Yritin ettiä sulle munkin kuvaa, mutta en löytänyt...en siis sitä syötävää munkkia vaan jotain hauskaa munkkimäniäperskuta, taas napsahti harmaana ja jäi vielä "en" pois ja muka katoin että oli mulle
pitäsköhän kurvata specseiverssin kautta
Vähän alle 20. Mutta mulla on takki ja pitkähihainen paita.Täällä ei, valitettavasti
myö munkit ollaan sen verran pyhiä ja siveitä että meistä ei löydy rienaavia tai mukahauskoja kuvia edes internjetistäYritin ettiä sulle munkin kuvaa, mutta en löytänyt...en siis sitä syötävää munkkia vaan jotain hauskaa munkkimäniä
tiesittekö muuten että linnut ei kakkaa ja pissaa erikseen vaan ne hoitaa homman kertaheitollaMunkkipossu! Oispa!
Ja linnut muuten kakkaa. Ties milloin saa lörön päähänsä.
Ilmankos on löysänpuoleista.tiesittekö muuten että linnut ei kakkaa ja pissaa erikseen vaan ne hoitaa homman kertaheitolla
eli molemmat kerralla yhestä pissakakkaaukosta
Tai ehkä piispaksi, tuolla Espanjassa olisi vapautunut paikka. Echosta varmaan saataisiin sinulle kirjailija, kiinnostuksen kohteet ovat samat kuin Silvia Caballolilla. Tosin Roosaruusakin omaa sopivia ominaisuuksia (saisi puhua espanjaa!) ja kirjailijan kykyjä.hyi, sehän on ihan kakassa
rupean munkiksi
Miksei kotimainen merikotka kelpaa. Ei kai se pään väri niin tärkeä ole?Mistähän toi sanonta edes tulee, siis tarkoitan että mikä lintulaji sitä edes kuvaisi?
Mun mielestä kaikki linnut ovat omalla tavallaan ihania....sua kuvaisi parhaiten mun lempilintu tai kaksikin lintua: Kyyhky = Toivot kaikille rauhaa ja rakkautta ja valkopäämerikotka = rohkea ja periksiantamaton, joka liitelee mielipiteineen korkeuksissa, vaikka se pitäisi sitten tehdä yksin.
robomoden tekoäly kaipaisi mielestäni reilustikin parannuksia, jopa niin paljon että on sumeaa logiikkaa kohden epäreilua nimittää palstalogiikkaa sumeaksiTuo ylläoleva aukeaa vasta sitten, jos mode vapauttaa aiemman viestini.
Millä sumealla logiikalla automode mahtaa toimia? Ainakin se sopivasti häiritsee viestiketjuja.
Tiesin tiesin tiesin lällästläälää!tiesittekö muuten että linnut ei kakkaa ja pissaa erikseen vaan ne hoitaa homman kertaheitolla
eli molemmat kerralla yhestä pissakakkaaukosta
Valkopää on näyttävämpi, siksi!Miksei kotimainen merikotka kelpaa. Ei kai se pään väri niin tärkeä ole?
Mutta oletko tullut ajatelleeksi, että naiset siis ovat rakenteellisesti lähempänä lintuja kuin miehet, välimatka on pienempi.Tiesin tiesin tiesin lällästläälää!
paitsi jos mies pissii istualtaan niin, että painaa kusettimen kärjen lähelle /cereikääMutta oletko tullut ajatelleeksi, että naiset siis ovat rakenteellisesti lähempänä lintuja kuin miehet, välimatka on pienempi.
Mutta purukumin kanssa kannattaa olla tarkkana jumppaan mennessäJumppa auttaa pieruja tulemaan pihalle. Se on syy miks kansalaisopiston jumppapiirit täyttyy syksyisin.
Nii, aattele jos me vielä osattais lentää....sitten te kullanmuruset olisitte pahassa pulassa, kun lennähtäisimme ilmaan kesken riidanMutta oletko tullut ajatelleeksi, että naiset siis ovat rakenteellisesti lähempänä lintuja kuin miehet, välimatka on pienempi.
sehän olis vaan hyvä, silloinhan riita loppus siihenNii, aattele jos me vielä osattais lentää....sitten te kullanmuruset olisitte pahassa pulassa, kun lennähtäisimme ilmaan kesken riidan
Munkkipossu! Oispa!
Ja linnut muuten kakkaa. Ties milloin saa lörön päähänsä.
Emmehän me suomalaismiehet riitele.Nii, aattele jos me vielä osattais lentää....sitten te kullanmuruset olisitte pahassa pulassa, kun lennähtäisimme ilmaan kesken riidan
Joko oot ajanu ratikalla? Jos et ole niin käy testaamassa käymällä Hervannan karvarannekebulassa.Huomenta, vaikkakin hereillä olen ollut jo pari tuntia..
Näyttäis tulevan aurinkoinen päivä, hieno päivä käydä Nääsländissä shoppailemassa ja syömässä
En o ja tuskin testaan, jotenkin aina ahistanut olla sellasessa.Joko oot ajanu ratikalla? Jos et ole niin käy testaamassa käymällä Hervannan karvarannekebulassa.