Haaveena vauva 2022

vierailija
No just rfsu:t, ne oli ainoita mitä oli tuossa lähikaupassa. Pitää ehkä kokeilla eka raskuskeijun tikkuja nyt sitte, ku onhan se CB tosi kallis jos yhtään enempi pitää tai haluaa tikkuja uitella. Kiitti vinkistä.
Ovistesteistä: itse liputan CB-digiovistestien puolesta, etenkin jos on yhtään epävarma oviksesta, että milloin tapahtuu ja tapahtuuko ollenkaan. Mulla heitellyt ovikset vuosien mittaan välillä kp 12-17, oon aina tikutellut cb-digillä, 5 lasta (6 raskautta) saanut alkunsa tämän testin avustuksella, veikkaan, että ois mennyt osa ohi ilman tätä testiä. Rahaa on palanut (en edes udkalla laskea, paljonko), mutta oon ajatellut, että todella pieni hinta lapsesta. Voimia kaikille piinailuun ja omiin tilanteisiin!

Ei näkyisi. Voi hyvinkin näkyä vasta dpo 12-14.
Olen miettinyt tätä, että voiko samalla henkilöllä eri raskauksista näkyä eri aikaan raskaus, vai erittyykö hormonit suunnilleen samalla vahvuudella yksilöllä aina. Esim itse olen @kiuske kanssa samalla ajatuksella, että koska edellinen raskaus näkyi aikaisin, niin uskon, että näkyy toinenkin (pahoittelut myös uudesta kierrosta kiuskeelle).

Luulisi myös, että on mahdollista, että nuo todella myöhään plussan saaneet on myös ovuloineet jotenkin myöhässä, mutta jos itse on todentanut ovulaation tapahtuneen siinä puolessa välissä kiertoa, eikä talletteluja ole myöhemmin tehty, niin ei ole niin suurta mahdollisuuttakaan saada enää myöhäistä ylläriplussaa?

Tylsät yrityksen sunnuntaimutuilut tähän väliin. Itse siis testasin la negan ja odottelen nyt uutta kiertoa.

Ovistesteistä: itse liputan CB-digiovistestien puolesta, etenkin jos on yhtään epävarma oviksesta, että milloin tapahtuu ja tapahtuuko ollenkaan. Mulla heitellyt ovikset vuosien mittaan välillä kp 12-17, oon aina tikutellut cb-digillä, 5 lasta (6 raskautta) saanut alkunsa tämän testin avustuksella, veikkaan, että ois mennyt osa ohi ilman tätä testiä. Rahaa on palanut (en edes udkalla laskea, paljonko), mutta oon ajatellut, että todella pieni hinta lapsesta. Voimia kaikille piinailuun ja omiin tilanteisiin!
Joo siis mulla oli esikoista yrittäessä sellainen tekniikka, että eka uitin normiliuskoja ja kun ne alko merkittävästi vahvistua nii sit digejä jolloin niitä digejä ei menny montaa/kierto. Silloin huomasinki jo että liuska ei ollu plussa läheskään vaikka digi oli, et mulla ei ehkä ole niin korkea lh-pitoisuus oviksen aikaan jotta epäherkempi liuska vois sen osoittaa. Menin vaan sit antamaan sekulle ne kaikki loput digit kun hän yritti toista lastaan. Vähä harmittaa nyt mut en toki silloin aatellu että tarvisin koko testejä moneen vuoteen uudelleen. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Olen miettinyt tätä, että voiko samalla henkilöllä eri raskauksista näkyä eri aikaan raskaus, vai erittyykö hormonit suunnilleen samalla vahvuudella yksilöllä aina. Esim itse olen @kiuske kanssa samalla ajatuksella, että koska edellinen raskaus näkyi aikaisin, niin uskon, että näkyy toinenkin (pahoittelut myös uudesta kierrosta kiuskeelle).

Luulisi myös, että on mahdollista, että nuo todella myöhään plussan saaneet on myös ovuloineet jotenkin myöhässä, mutta jos itse on todentanut ovulaation tapahtuneen siinä puolessa välissä kiertoa, eikä talletteluja ole myöhemmin tehty, niin ei ole niin suurta mahdollisuuttakaan saada enää myöhäistä ylläriplussaa?

Tylsät yrityksen sunnuntaimutuilut tähän väliin. Itse siis testasin la negan ja odottelen nyt uutta kiertoa.
Voi näkyä kyllä eri aikaan, sillä onhan monta tekijää mitkä voi saada sen arvon nousemaan vaikka tosi nopeasti jossain raskaudessa. Mut jos on kaksi normiraskautta samalla ihmisellä nii en oo ihan varma että miten iso se hajonta voi olla siinä hormonin nousunopeudessa. Mut sen pitäisin kyllä mielessä, että jos ei ole ultralla varmistettu oviksen tapahtuneen niin sittenhän sitä ei oikeasti ihan varmuudella voi tietää että onko se tapahtunu ja just millä hetkellä vaikka testi näyttäisikin plussaa. Sen vuoksi niitä ylläreitäkin varmaan tulee. :)

Pahoittelut uudesta kierrosta sulle ja muillekin uuteen kiertoon joutuneille.<3

• Tykkää
Reactions: Bluebelle

Minullakin aina raskaudet näkyneet melko aikaisin. Yksi raskaus alkoi näkyä vasta dpo12 ja ajattelin silloin, että näköjään voi eri tahtiin nousta eri raskauksissa. Mutta se raskaus osoittautuikin sitten tuulimunaksi, joten siinä syy hitaalle hcg nousulle. Uskon siis, että aikalailla samaan tahtiin nousee samalla henkilöllä hcg jokaisessa normaalissa raskaudessa ja plussan pitäisi näkyä suurinpiirtein samoilla dpo päivillä, jos ovis on varmasti tiedossa.

• Tykkää
Reactions: Bluebelle
Täällä testattu uudelleen nega tänään jo dpo 13 eli uutta kiertoa odotellaan Tein uuden testin kun aamulämpö edelleen korkea. Huomenna korona rokotteen toinen annos että saas nähdä milloin ne menkat sitten alkaa :/

Kumpaa raskauskeijun liukuvoidetta ootte ostanut?Sitä baby starttia vai sitä toista?Aion tilata mutta mietin kumman otan :/ Se toinen vaikutti paremmalta vaihtoehdolta,oli kyllä kalliimpi ja pienempi:/

Kyllä on taas niin mieli maassa Sukulainen synnyttää ihan parin viikon sisällä:/
Meillä babystartti 75ml ollu käytös tässä kierrossa :)
Ihan kiva liukkari, toivottavasti olis suotuisia vaikutuksia. :)

VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

5.9.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 55/?
Pienihme.....................kp 51/26-57
Minnix................................kp 37/34
Andune....................kp 29/29
Hulda91...........................kp 25/30
Mansikka_maanantai.....kp 24/31
Petronella09...............kp 24/25-28
Kirjoh89..........................kp 24/28
SannuB.........................kp 24/26
Martta83......................kp 23/26-27
SandraB..........................kp 22/27
Esikoishaaveita........kp 21/29
Iinanen..........................kp 20/23-24
Chili.................................kp 20/28
Eeva650.....................kp 18/28-36
bb-8.............................kp 18/26-30
Elsa96.......................kp 16/26-28
Innerchild...................kp 15/25-30
Toiveikas1992..........kp 14/28-31
Mamtobe...................kp 4/28
Mimmimami……………kp 3/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Andune ..................dpo 13
Petronella09...........dpo 13
SannuB........................dpo 11
Kirjoh89.......................dpo 10
Mansikka_maanantai dpo 9
BB-8……………………dpo 3
Innerchild………...dpo 2
Toiveikas1992…..dpo 1

Viimeksi muokattu:
vierailija
Joo siis mulla oli esikoista yrittäessä sellainen tekniikka, että eka uitin normiliuskoja ja kun ne alko merkittävästi vahvistua nii sit digejä jolloin niitä digejä ei menny montaa/kierto. Silloin huomasinki jo että liuska ei ollu plussa läheskään vaikka digi oli, et mulla ei ehkä ole niin korkea lh-pitoisuus oviksen aikaan jotta epäherkempi liuska vois sen osoittaa. Menin vaan sit antamaan hyvälle ystävälle ne kaikki loput digit kun hän yritti toista lastaan. Vähä harmittaa nyt mut en toki silloin aatellu että tarvisin koko testejä moneen vuoteen uudelleen.

Ehkä teen nyt niin että tilaan raskuskeijulta sekä liuskoja että digejä ja alan toteuttaa samaa tekniikkaa kun viimeksi. Jospa se olis toimiva keino nytkin vaikka kalliimmaksi tuleekin.

Mietin kyllä nyt vähä että pitäskö oottaa menkkoihin asti ennenku teen tilauksen, mut en nyt niin paljoa tähän kiertoon jaksa uskoa.
Kuulostaa hyvältä tekniikalta ja suunnitelmalta! Mäkin selvisin välillä kolmekin kiertoa yhdellä cb-setillä, kun pystyin lukemaan vähän kropastakin lähestyvän oviksen merkkejä, niin säästi aina jonkin verran rahaa. Tsemppiä sulle! Kantsii varmaan oottaa menkkoihin asti... yllätyksiä ja ihmeitä tapahtuu! Itse sain just toissakierrossa oviksen kiinni cb:llä kahdella tikulla (viimeiset jäljellä olevat, ja meinasin ostaa uuden setin jo tai lopettaa tikutuksen kokonaan kun n. 1,5 v yritetty jo), ja niin vaan r-testiplussa pärähti viime kuussa, ei mitään erityisiä oireita vaan ihan perus pms:t, en mistään olisi ennalta arvannut plussaa. Onnea ja voimia kaikille! Täällä yks taustailija vielä tsemppaa, sen yli puolitoista vuotta taustaillut ja seuraillut tilanteita, oon saanut hurjasti vinkkejä ja henkistä tukea, välillä kommentoinutkin. En uskalla poistua täältä vaikka plussasin, pelkään niin taas keskenmenoa ja yritän henkisesti valmistautua siihen vaikkei mitenkään oikein voikaan...

AMR
Omaa naapaa sen verran tähän väliin, että ovistestit ei ainakaan ala vahvistua, vaan pikemminkin vain heikentyä, enää näkyi vain varjo tihrustaen. Ehkä nyt koitan vaan unohtaa sen ajatuksen, että tässä kierrossa oltais onnistuttu ja valmistaudun soittamaan aikaa tutkimuksiin. :(
Kp 24/30

VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

5.9.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 55/?
Pienihme.....................kp 51/26-57
Minnix................................kp 37/34
Andune....................kp 29/29
Hulda91...........................kp 25/30
Mansikka_maanantai.....kp 24/31
Petronella09...............kp 24/25-28
Kirjoh89..........................kp 24/28
SannuB.........................kp 24/26
Martta83......................kp 23/26-27
SandraB..........................kp 22/27
Esikoishaaveita........kp 21/29
Iinanen..........................kp 20/23-24
Chili.................................kp 20/28
Eeva650.....................kp 18/28-36
bb-8.............................kp 18/26-30
Elsa96.......................kp 16/26-28
Innerchild...................kp 15/25-30
Toiveikas1992..........kp 14/28-31
Mamtobe...................kp 4/28
Mimmimami……………kp 3/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Andune ..................dpo 13
Petronella09...........dpo 13
SannuB........................dpo 11
Kirjoh89.......................dpo 10
Mansikka_maanantai dpo 9
BB-8……………………dpo 3
Innerchild………...dpo 2
Toiveikas1992…..dpo 1
@petronella09 lisäätkö vielä, että 1.lapsi

• Tykkää
Reactions: petronella09
Kuulostaa hyvältä tekniikalta ja suunnitelmalta! Mäkin selvisin välillä kolmekin kiertoa yhdellä cb-setillä, kun pystyin lukemaan vähän kropastakin lähestyvän oviksen merkkejä, niin säästi aina jonkin verran rahaa. Tsemppiä sulle! Kantsii varmaan oottaa menkkoihin asti... yllätyksiä ja ihmeitä tapahtuu! Itse sain just toissakierrossa oviksen kiinni cb:llä kahdella tikulla (viimeiset jäljellä olevat, ja meinasin ostaa uuden setin jo tai lopettaa tikutuksen kokonaan kun n. 1,5 v yritetty jo), ja niin vaan r-testiplussa pärähti viime kuussa, ei mitään erityisiä oireita vaan ihan perus pms:t, en mistään olisi ennalta arvannut plussaa. Onnea ja voimia kaikille! Täällä yks taustailija vielä tsemppaa, sen yli puolitoista vuotta taustaillut ja seuraillut tilanteita, oon saanut hurjasti vinkkejä ja henkistä tukea, välillä kommentoinutkin. En uskalla poistua täältä vaikka plussasin, pelkään niin taas keskenmenoa ja yritän henkisesti valmistautua siihen vaikkei mitenkään oikein voikaan...
Nuo pelot on kurjia, mut jos jotain on oppinu tässä matkalla nii se on se, että pelkoja on ihan aina ja ne vaan muuttuu matkalla. Joka vaiheessa omat juttunsa mitkä pelottaa ja se menettämisen pelko mikä alkaa heti kun r-testi on positiivinen, ei helpota kyllä koskaan. Mutta sen kanssa oppii elämään. :) Tsemppiä hurjasti raskauteen ja siis valtavan suuret onnittelut.<3

• Tykkää
Omaa naapaa sen verran tähän väliin, että ovistestit ei ainakaan ala vahvistua, vaan pikemminkin vain heikentyä, enää näkyi vain varjo tihrustaen. Ehkä nyt koitan vaan unohtaa sen ajatuksen, että tässä kierrossa oltais onnistuttu ja valmistaudun soittamaan aikaa tutkimuksiin.
Kp 24/30
Anteeksi, en muista sinun tarinaa vaikka varmaan oon siitä joskus jotain lukenu kun oon kahlannu keskustelua läpi, mut siis onko aiemmin ollu ongelmana ettet saa ovista kiinni? Millä testeillä testaat?

• Tykkää
Reactions: AMR
Täällä testattu uudelleen nega :( tänään jo dpo 13 eli uutta kiertoa odotellaan :( Tein uuden testin kun aamulämpö edelleen korkea. Huomenna korona rokotteen toinen annos että saas nähdä milloin ne menkat sitten alkaa :/

Kumpaa raskauskeijun liukuvoidetta ootte ostanut?Sitä baby starttia vai sitä toista?Aion tilata mutta mietin kumman otan :/ Se toinen vaikutti paremmalta vaihtoehdolta,oli kyllä kalliimpi ja pienempi:/

Kyllä on taas niin mieli maassa:( Sukulainen synnyttää ihan parin viikon sisällä:/
@petronella09
Pre-seed liukkaria meillä ainaki testissä. Aika pieni tuubi, ja asettimet kertakäyttöisiä, nii en sit tiiä miten sitä loppupurkkia sit käyttäis, jos käy niin, että asettimet loppuu ennen liukkaria.
Meillä kans kävi sukulainen kylässä, heillä la 15. 10 ja oli jo mahalla kokoa. Tuli jotenkin "hieman" kateellinen olo ( :'( ) Heille jo toinen lapsi meidän yritysaikana, ensimmäinen ei vielä ole täyttänyt kahta vuotta.

AMR
Anteeksi, en muista sinun tarinaa vaikka varmaan oon siitä joskus jotain lukenu kun oon kahlannu keskustelua läpi, mut siis onko aiemmin ollu ongelmana ettet saa ovista kiinni? Millä testeillä testaat?
Anteeksi varmaan epäselvästi oon ilmaissu itseäni. :) Saan siis oviksen kiinni testeillä ja oireilla. Nyt hätähousuna vaan testasin mahdollista raskautta ovistestillä kun ei herkkiä testejä ole kaapissa. :)
Muuta taustaa, sairastan pahaa endometrioosia ja nyt tulee se puoli vuotta yritystä täyteen, joten jos nyt ei tärppää niin johonkin tutkimuksiin yritän päästä. :) Oon aika vasta tänne palstalle eksynyt.

Pientä updatea vielä, että ovistesti osoittautuikin yllättäen vähän vahvemmaksi kun eilen kun se tekeytyi hetken. Mutta ehkä käyn suosiolla ostamassa tänään ihan niitä herkkiä raskaustestejä ja testaan heti aamusta kun koronatestin tuloskin tuli vihdoin ja se oli negatiivinen. Pääseepähän töihinkin vähän tuulettamaan päätä. :D

Anteeksi varmaan epäselvästi oon ilmaissu itseäni. Saan siis oviksen kiinni testeillä ja oireilla. Nyt hätähousuna vaan testasin mahdollista raskautta ovistestillä kun ei herkkiä testejä ole kaapissa.
Muuta taustaa, sairastan pahaa endometrioosia ja nyt tulee se puoli vuotta yritystä täyteen, joten jos nyt ei tärppää niin johonkin tutkimuksiin yritän päästä. Oon aika vasta tänne palstalle eksynyt.

Pientä updatea vielä, että ovistesti osoittautuikin yllättäen vähän vahvemmaksi kun eilen kun se tekeytyi hetken. Mutta ehkä käyn suosiolla ostamassa tänään ihan niitä herkkiä raskaustestejä ja testaan heti aamusta kun koronatestin tuloskin tuli vihdoin ja se oli negatiivinen. Pääseepähän töihinkin vähän tuulettamaan päätä.
Mikä kp sulla oli ovulaatio tässä kierrossa? Hakisin kyllä kans sinuna äkkiä jotain tosi herkkiä r-testejä, en luota kyllä vähääkään ovistesteihin raskaustestinä. :D

Toivottavasti tästä kierrosta olis tärpänny, mut jos ei niin toivottavasti pääsette nopsaa hoidon piiriin. Ootko jo joskus aiemmin jutellu lääkäreiden kanssa mahdollisista hoidoista?

Koronatesti on tällä hetkellä ainoa mihin toivookin negatulosta, eli onnittelut siitä. :D

AMR
Mikä kp sulla oli ovulaatio tässä kierrossa? Hakisin kyllä kans sinuna äkkiä jotain tosi herkkiä r-testejä, en luota kyllä vähääkään ovistesteihin raskaustestinä.

Toivottavasti tästä kierrosta olis tärpänny, mut jos ei niin toivottavasti pääsette nopsaa hoidon piiriin. Ootko jo joskus aiemmin jutellu lääkäreiden kanssa mahdollisista hoidoista?

Koronatesti on tällä hetkellä ainoa mihin toivookin negatulosta, eli onnittelut siitä.
Kiitos, just sen testin tuloksen toivoinkin olevan nega. :D

Testasin ovista kp13 ja kp15. Kp13 selkeesti lh-arvo vielä matala, mutta kp15 alkanut ihan hitusen jo laskea, eli ovistestin huippuarvo oli todnäk kp14 tai kp15 aamu. :) Eli nyt dpo 10 tai 11. Eli vieläkin aika aikaista testailla, mutta saapa nähdä maltanko olla testaamatta. xD

Tää kerta on ollut jotenkin erilainen. Mulla on oikeesti sellasia oireita, että epäilen raskautta, ja siis tää tunne raskaudesta on ollut tosi vahva. Mutta eipä näilläkään mitään merkitystä oo, tippuu vaan korkeemmalta jos testit näyttääkin negaa. Ja vaikka näyttäiskin positiivista niin en varmaan uskaltais iloita ennen kuin menkat ois kunnolla myöhässä kun koin kemiallisen raskauden tossa heinäkuussa. Silloin päätin, että en testaile ennen kuin oon myöhässä, mutta enpä kauaa pitänyt päätäni. :D

Ja on ollut puhetta hoidoista. Lääkäri sanoi, että kotikonstein voi yrittää 6-9kk jos kivut sallii, mutta ajattelin alkaa selvittää asiaa heti 6kk jälkeen kun varmaan on joka paikkaan niin pitkät jonotkin… Saapahan pyörän pyörimään ja siinä sivussa toki vielä yritys päällä ihan kotikonsteinkin. :)

• Tykkää
@kiuske kysyi miten piinailijoilla menee. Dpo 10 menossa. Kolme päivää tuntui menkkajomotyyppistä tuntemusta ja voimakasta mahan turvotusta. Tänää ei kumpaakaa ollu. Vielä en oo testannu, kuitenki kun tänään ei mitään oireita ole ollut tähän mennessä, niin menetin jo toivoni tähän kiertoon. Jos vaa pystyn, niin yritän olla testaamatta siihen saakka kunnes kp 28/28 tulee täyteen. Dpo 6-9 oli mukavasti oireita ja ehti jo aatella, että tältäkö tuntuu olla raskaana. Näin muuten dpo 8 yöllä unta, että olin raskaana viikolla 9 ja tuli keskenmeno ja jouduin synnyttämään sen sikiön kotona vuoteeseen kun vessa oli lukossa. Unessa pystyin nauttimaan alkuraskaudesta ja se oli ihan kaamea tunne, kun heräsin siitä unesta.

• Tykkää
Reactions: AMR ja SannuB
vierailija
Nuo pelot on kurjia, mut jos jotain on oppinu tässä matkalla nii se on se, että pelkoja on ihan aina ja ne vaan muuttuu matkalla. Joka vaiheessa omat juttunsa mitkä pelottaa ja se menettämisen pelko mikä alkaa heti kun r-testi on positiivinen, ei helpota kyllä koskaan. Mutta sen kanssa oppii elämään. Tsemppiä hurjasti raskauteen ja siis valtavan suuret onnittelut.<3
Kiitos lohduttavista sanoista, olet niin oikeassa! Kiitos onnitteluista myös, vaikeaa on uskoa tätä, yritän nauttia ja olla onnellinen jokaisesta raskauspäivästä, etten murehtisi liikaa, ja pelkäisi joka pyyhkäisyllä ja vihlaisulla. Vielä vajaa kolme viikkoa ekaan ultraan, edellinen km paljastui vasta juurikin siinä (rv 9+jotain), ihan hirveästi pelottaa mennä sinne ultraan. Viimeksikin oli ihan kunnon raskausoireet, viivan vahvistumiset, maha jo kasvanut, ei mitään merkkejä km:stä, olin kuin puulla päähän lyöty. Nytkin pelottaa, että jos on sama juttu, kaikki tuntuu olevan hyvin ja oireita on, mutta pelottaa jos siellä ei olekaan ketään elossa..... joten piinaviikoista piinaviikkoihin on vaan elettävä ja toivottava parasta, ja sit jos pieni ei jaksa kehittyä niin yritän ajatella, että näin piti olla, siinä oli joku ratkaiseva vika. Jännittää myös oma ikä (42v), mikä lisää km-riskiä (ja mies yli 50v), ja voi hyvinkin olla, että tämä on meidän viimeinen mahis ikinä. Voi, kunpa onnistuisi! Ja toivon niin myös täällä plussia kaikille sitä toivoville!!! Älkää lannistuko. Ihmeitä tapahtuu, kuten kävi meille.

Ai luoja miten p#ska kierto sattui, ollut niin paljon kramppeja ja kolotuksia että vahvasti sellainen tunne tulee että jotain on vialla pakostikin. Tänään oli tosi pahantuntuinen terävä kipukohtaus oikealla alavatsalla jonka jälkeen tylppää selän särkyä sekä kohdun alueen juilimista, ja jos mitään edellisistä yrityksistä olen oppinut niin kipu ei ikinä tiedä hyvää. Joku tulehdus tai endometrioosikipu tai jokin tästä tulee mieleen, tärinä tuntuu kohdussa pahalta ja äkkiliikkeet repii. Lisänä palelua ja korvasta lämpö 37,5 sekä kuvottavaa oloa. Aloittaisin mielelläni seuraavan kierron jo, tämä ei varmana tule toivotusti päättymään :(

Kiitos, just sen testin tuloksen toivoinkin olevan nega.

Testasin ovista kp13 ja kp15. Kp13 selkeesti lh-arvo vielä matala, mutta kp15 alkanut ihan hitusen jo laskea, eli ovistestin huippuarvo oli todnäk kp14 tai kp15 aamu. Eli nyt dpo 10 tai 11. Eli vieläkin aika aikaista testailla, mutta saapa nähdä maltanko olla testaamatta. xD

Tää kerta on ollut jotenkin erilainen. Mulla on oikeesti sellasia oireita, että epäilen raskautta, ja siis tää tunne raskaudesta on ollut tosi vahva. Mutta eipä näilläkään mitään merkitystä oo, tippuu vaan korkeemmalta jos testit näyttääkin negaa. Ja vaikka näyttäiskin positiivista niin en varmaan uskaltais iloita ennen kuin menkat ois kunnolla myöhässä kun koin kemiallisen raskauden tossa heinäkuussa. Silloin päätin, että en testaile ennen kuin oon myöhässä, mutta enpä kauaa pitänyt päätäni.

Ja on ollut puhetta hoidoista. Lääkäri sanoi, että kotikonstein voi yrittää 6-9kk jos kivut sallii, mutta ajattelin alkaa selvittää asiaa heti 6kk jälkeen kun varmaan on joka paikkaan niin pitkät jonotkin… Saapahan pyörän pyörimään ja siinä sivussa toki vielä yritys päällä ihan kotikonsteinkin.
No on tosiaan aikaista, ei tiiä vaikka sieltä muutaman päivän päästä plussa tuleekin. :) Jospa nuo sinun olot on enne, vaikka helposti sitä ajattelee että mieli tekee tepposensa. Mut ei se aina niinkään ole, joten pidetään peukkuja. :)

Tuo on kyllä järkevää heti hakeutua sinne jonottelemaan, siinä samalla sit hyvä yrittää kotikonsteinki. :)

AMR
@kiuske kysyi miten piinailijoilla menee. Dpo 10 menossa. Kolme päivää tuntui menkkajomotyyppistä tuntemusta ja voimakasta mahan turvotusta. Tänää ei kumpaakaa ollu. Vielä en oo testannu, kuitenki kun tänään ei mitään oireita ole ollut tähän mennessä, niin menetin jo toivoni tähän kiertoon. Jos vaa pystyn, niin yritän olla testaamatta siihen saakka kunnes kp 28/28 tulee täyteen. Dpo 6-9 oli mukavasti oireita ja ehti jo aatella, että tältäkö tuntuu olla raskaana. Näin muuten dpo 8 yöllä unta, että olin raskaana viikolla 9 ja tuli keskenmeno ja jouduin synnyttämään sen sikiön kotona vuoteeseen kun vessa oli lukossa. Unessa pystyin nauttimaan alkuraskaudesta ja se oli ihan kaamea tunne, kun heräsin siitä unesta.
Toivotaan vielä plussaa! <3

Nuo unet on vähän häiritseviä. Aina kun yrittää saada asiaa pois mielestä niin se tulee uniin tai jatkuvat endokivut muistuttaa raskaustoiveesta.
Mullakin tulee tää asia paljon uniin. Joskus se unissa ilmenevä rakkauden tunne on ihana myös herätessä, mutta useinmiten just niissä unissa tulee keskenmeno tms. Silloin kun mulla ei vielä ollut lääkitystä endoon niin yks yö heräsin ihan karmeisiin kramppeihin ja se tuli just uneen yhtäkkisenä keskenmenona.

Mää kävin nyt hakemassa nipun kaikenlaisia raskaustestejä ja kohta päästän hulluuteni niitten kanssa valloilleen. :D Just nyt tässä illalla kyllä alko samat tutut endokivut aika täsmällisesti viikkoa ennen niin kuin joka kierrossa.. :/

• Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Bb-8
Ai luoja miten p#ska kierto sattui, ollut niin paljon kramppeja ja kolotuksia että vahvasti sellainen tunne tulee että jotain on vialla pakostikin. Tänään oli tosi pahantuntuinen terävä kipukohtaus oikealla alavatsalla jonka jälkeen tylppää selän särkyä sekä kohdun alueen juilimista, ja jos mitään edellisistä yrityksistä olen oppinut niin kipu ei ikinä tiedä hyvää. Joku tulehdus tai endometrioosikipu tai jokin tästä tulee mieleen, tärinä tuntuu kohdussa pahalta ja äkkiliikkeet repii. Lisänä palelua ja korvasta lämpö 37,5 sekä kuvottavaa oloa. Aloittaisin mielelläni seuraavan kierron jo, tämä ei varmana tule toivotusti päättymään
Mut nuohan kuulostaa kaikki ihan raskausoireilta, vaikka toki melko aikaiset dpo:t sulla vielä. Mut ei sitä tiiä. :) Tsemppiä olojen kanssa, toivottavasti ne enteilee hyvää.

• Tykkää
Reactions: Bb-8
Mut nuohan kuulostaa kaikki ihan raskausoireilta, vaikka toki melko aikaiset dpo:t sulla vielä. Mut ei sitä tiiä. :) Tsemppiä olojen kanssa, toivottavasti ne enteilee hyvää.
Jos olisi yhtään pidemmällä kierto niin itsekin epäilisin raskautta mutta ihan liian varhaista ja tämä palelu alkoi jo ennen ovulaatioplussaa, väkisinkin alkaa epätoivo iskeä että mikä minussa on vialla kun koskee vaan ja rinnat senkun turpoaa, joku yö vielä tukehdun näiden lollojen alle. Minun tuurilla varmaan joku kasvain

Yhteistyössä