niitä ei jaksa ees kuoria niin paljon että nälkä lähtisJa huomenii juu. Nälkä! Ravut ei oo kaloripitoista ruokaa.
niitä ei jaksa ees kuoria niin paljon että nälkä lähtisJa huomenii juu. Nälkä! Ravut ei oo kaloripitoista ruokaa.
Nii! Ja sain vielä ison haavan sormeen ku taistelin saksilihaa ifti.niitä ei jaksa ees kuoria niin paljon että nälkä lähtis
Samaa mieltäJa huomenii juu. Nälkä! Ravut ei oo ruokaa.
Ei lakuja kannata, mutta syö seuraavaksi pussi draculapillereitä ja heräät seuraavan aamun koittoon yhtä virkeänä kuin aito Eloveena tyllerö heräilee!Kannattiko huitaista puolikas pussillinen lakuja illalla...mahaan sattuu (siis ei mahatautityyliin) ja näin unta että olin meren aalloilla.
Mäkin olin! Jossain Rauman edustalla. Mut ilman vstsavaivoja.Kannattiko huitaista puolikas pussillinen lakuja illalla...mahaan sattuu (siis ei mahatautityyliin) ja näin unta että olin meren aalloilla.
Mantelijogurttia! Mistä?Huomenta mussukat
Tulipa köllöteltyä melkein puoli yhdeksään asti.
Kahvia,luumuja ja mantelijogurttia.
Kunhan saan ihteni kuosiin niin lähden kauppaan.
K-marketissa, prismassa ja citymarketissa. Naturli Joe'kurt nimellä. Ainakin mustikkaa ja mansikkaa,tais olla joku kolmas maku vielä.Mantelijogurttia! Mistä?
Mä haluan kanssa!
Kuulostaa herkulta. Mä päätin koettaa vegeruokavaliota kausittain nähdäkseni vaikuttaako se endometrioosikipuihin ja muihin.K-marketissa, prismassa ja citymarketissa. Naturli Joe'kurt nimellä. Ainakin mustikkaa ja mansikkaa,tais olla joku kolmas maku vielä.
Päärynä-banaani näköjään oli se 3 maku.
Mustikkaa oon syönny ja on hyvää.Toivottavasti auttaa kipuihinKuulostaa herkulta. Mä päätin koettaa vegeruokavaliota kausittain nähdäkseni vaikuttaako se endometrioosikipuihin ja muihin.
Aattelin, että viikonloppuna voisi syödä mitä mielii mut sunnuntai-iltapäivästä perjantai-iltaan ois kokonaan ilman eläinperäisiä tuotteita.
Kala saa tehdä pari kertaa viikossa poikkeuksen jos on edullista tyrkyllä tai jos ite onnisuu narraamaan.
No mä huitelin paatissa Porin edustalla.Mäkin olin! Jossain Rauman edustalla. Mut ilman vstsavaivoja.
Niin on täälläkin ja arvaa mistä tietää, että JOULU on tulossa??Ihana aurinkoinen sää, hieman syksyn viileyttä. Upea ilma kävellä kauppaan
Vai että joulu.Niin on täälläkin ja arvaa mistä tietää, että JOULU on tulossa??
Siitä että joku on kuunnellut jo muutaman päivän joulumusiikkia (löysin sellasen 9 tuntia kestävän Harry Potter elokuviin liittyvän vitejonkin jouluista musiikkia youtuupista) ja aattelin tänään käydä varastossa hakemassa koristelaatikot, jotta saan räveltää niitä palloja ym koristeita jo nyt ja mietiskellä mitä laitan mihinnii sitte myöhemmin!
Prisma ja sittari ei ole lähellä mua. Mutta jos s-marketissa olisi noita.K-marketissa, prismassa ja citymarketissa. Naturli Joe'kurt nimellä. Ainakin mustikkaa ja mansikkaa,tais olla joku kolmas maku vielä.
Päärynä-banaani näköjään oli se 3 maku.
Toivottavasti löytyyPrisma ja sittari ei ole lähellä mua. Mutta jos s-marketissa olisi noita.
Parempi vatsavaivoissa kuin Raumalla...Mäkin olin! Jossain Rauman edustalla. Mut ilman vstsavaivoja.
Parempi vatsavaivaisena Raumalla kuin terveenä Porissa...No mä huitelin paatissa Porin edustalla.
En nähny ihan unessani vilkuttaa sulle.
Entä Turuus?Parempi vatsavaivoissa kuin Raumalla...
Parempi vatsavaivaisena Raumalla kuin terveenä Porissa...
Parempi siellä missä minä, eli tääl pual jokke!Entä Turuus?