Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kannattiko huitaista puolikas pussillinen lakuja illalla...mahaan sattuu (siis ei mahatautityyliin) ja näin unta että olin meren aalloilla.
Ei lakuja kannata, mutta syö seuraavaksi pussi draculapillereitä ja heräät seuraavan aamun koittoon yhtä virkeänä kuin aito Eloveena tyllerö heräilee!

• Haha
Reactions: Echo ja Kais
K-marketissa, prismassa ja citymarketissa. Naturli Joe'kurt nimellä. Ainakin mustikkaa ja mansikkaa,tais olla joku kolmas maku vielä.
Päärynä-banaani näköjään oli se 3 maku.
Kuulostaa herkulta. Mä päätin koettaa vegeruokavaliota kausittain nähdäkseni vaikuttaako se endometrioosikipuihin ja muihin.

Aattelin, että viikonloppuna voisi syödä mitä mielii mut sunnuntai-iltapäivästä perjantai-iltaan ois kokonaan ilman eläinperäisiä tuotteita.

Kala saa tehdä pari kertaa viikossa poikkeuksen jos on edullista tyrkyllä tai jos ite onnisuu narraamaan.

Kuulostaa herkulta. Mä päätin koettaa vegeruokavaliota kausittain nähdäkseni vaikuttaako se endometrioosikipuihin ja muihin.

Aattelin, että viikonloppuna voisi syödä mitä mielii mut sunnuntai-iltapäivästä perjantai-iltaan ois kokonaan ilman eläinperäisiä tuotteita.

Kala saa tehdä pari kertaa viikossa poikkeuksen jos on edullista tyrkyllä tai jos ite onnisuu narraamaan.
Mustikkaa oon syönny ja on hyvää.Toivottavasti auttaa kipuihin

Ihana aurinkoinen sää, hieman syksyn viileyttä. Upea ilma kävellä kauppaan
Niin on täälläkin ja arvaa mistä tietää, että JOULU on tulossa??
Siitä että joku on kuunnellut jo muutaman päivän joulumusiikkia:X3: (löysin sellasen 9 tuntia kestävän Harry Potter elokuviin liittyvän vitejonkin jouluista musiikkia youtuupista) ja aattelin tänään käydä varastossa hakemassa koristelaatikot, jotta saan räveltää niitä palloja ym koristeita jo nyt ja mietiskellä mitä laitan mihinnii sitte myöhemmin! :love: :love: :love: :love:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Kais
Niin on täälläkin ja arvaa mistä tietää, että JOULU on tulossa??
Siitä että joku on kuunnellut jo muutaman päivän joulumusiikkia (löysin sellasen 9 tuntia kestävän Harry Potter elokuviin liittyvän vitejonkin jouluista musiikkia youtuupista) ja aattelin tänään käydä varastossa hakemassa koristelaatikot, jotta saan räveltää niitä palloja ym koristeita jo nyt ja mietiskellä mitä laitan mihinnii sitte myöhemmin!
Vai että joulu.
Mut arvatkaas mikä on ollut aikaisin joulunaloitus, mitä meikä on nähnyt.
Joo, se oli heinäkuun viimeisellä viikolla vuonna kivi ja kirves.
Paljon siitä joka tapauksessa on aikaa, koskapa se oli Ekan (myöh. Inex) Sääksjärven jakelukeskuksessa, missä mä siihen törmäsin.
Siellä oli tuo kyseinen viikko pyhitetty joulumyynnille ja lähes koko jakelukeskus oli niin piukassa joulukrääsää, ettei mun purjot ja sellerit meinanneet sekaan mahtua.
Yläkerta oli koristeltu tukun asiakkaita varten kaikella asiaankuuluvalla, mistä nämä sitten kävivät fiilistelemässä, mitä kunkin kaupassa tai marketissa tulevvana jouluna myytäisiin.
Että osasi tehdä oudon olon tuollainen, keskellä parasta kesää.

Yhteistyössä