Orgasmi yhdynnässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ollut seksisuhde erään miehen kanssa 3 kuukautta. Mies on varattu ja on ihan selkeesti ilmoittanut, että ei aio jättää vaimoaan ja perhettään.

Ennen tätä miestä olin saanut orgsmin yhdynnössä 3 kertaa. Yleensä en. Jostakin kumman syystä tämän miehen kanssa saan orgasmin lähes aina. Ihan oikeesti en tajua mistä se johtuu, toki tunnen vahvaa seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan, mutta ei se pelkästään sitä ole.

Tämän 3 kuukauden aikana mulla on ollut 3 yhden yön juttua, eipö noissakaan ollut orgasmia tarjolla.

Jotenkin sitä vaan tulee ajateltua, että tää mies nyt olisi minulle tarkoitettu. Ja en oikein tiedä mitä tekisin. Itse oon "jo" 30v, että ei viittis ihan nollasta aloittaa. Lapsiakin joskus haluais jne... Mitäs mieltä?
 
Neiti Groove _78
Tuo on jännä juttu kyllä. Minäkin olen aina nauttinut seksistä, mutta en saanut yhdynnässä orgasmia. Yhden miehen kanssa seurustelin 3 vuotta ja kertaakaan en saanut. Sitten erosimme (tuo asia ei ollut ratkaiseva koska en ollut orgasmia muidenkaan miesten kanssa saanut).

Sitten mulla oli yhden llan juttuja jonkin verran. Mutta kerran tuli sitten semmoinen mies, että täysin yllättäen sain elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä. Ja se tuntui kyllä mahtavalta. Paremmalta kuin kuvittelin, erilaiselta kuin sormettamalla tai suuseksissä. Teimme temput monta kertaa ja sain vielä uudestaan orgasmin, joskaan en joka kerta.

Tuosta miehestä tuli sitten avioimieheni. Nykyään saan orgasmin melkein joka kerta, joskus olen saanut sen jopa peppuseksissä. Luulen, että suurimmaksi osaksi se johtuu siitä, että koen häntä kohtaan niin suurta seksuaalista vetovoimaa. Lisäksi jotenkin hänen munansa sopii mulle. Se ei ole mikään iso (jos nyt ei pienikään), mutta sopivan käyrä ylöspäin.... tosin jännä juttu, että hyvin se orgasmi tulee koira-asennossakin.
 
vierailija
Mulla on ollut seksisuhde erään miehen kanssa 3 kuukautta. Mies on varattu ja on ihan selkeesti ilmoittanut, että ei aio jättää vaimoaan ja perhettään.

Ennen tätä miestä olin saanut orgsmin yhdynnössä 3 kertaa. Yleensä en. Jostakin kumman syystä tämän miehen kanssa saan orgasmin lähes aina. Ihan oikeesti en tajua mistä se johtuu, toki tunnen vahvaa seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan, mutta ei se pelkästään sitä ole.

Tämän 3 kuukauden aikana mulla on ollut 3 yhden yön juttua, eipö noissakaan ollut orgasmia tarjolla.

Jotenkin sitä vaan tulee ajateltua, että tää mies nyt olisi minulle tarkoitettu. Ja en oikein tiedä mitä tekisin. Itse oon "jo" 30v, että ei viittis ihan nollasta aloittaa. Lapsiakin joskus haluais jne... Mitäs mieltä?
Mies on ilmoittanut ettei aio jättää vaimoaan ja perhettään. Joten on tyydyttävä kakkosrooliin niin kauan kuin sitä kestää?
 
vierailija
Mies on ilmoittanut ettei aio jättää vaimoaan ja perhettään. Joten on tyydyttävä kakkosrooliin niin kauan kuin sitä kestää?
Pelkän orgasmin saaminen ei ole kriteeri roikkua missään varattuna suhteessa. Jos olet kerran saanut orgasmin yhden kanssa voi se onnistua jonkun vapaan miehen kanssa. Tosiasia on, että todella harva nainen saa orgasmin pelkässä yhdynnässä. Voit itse vaikuttaa siihen saatko orgasmin yhdynnässä, joko pyytämällä, että partnerisi tyydyttää sinua samalla käsin tai että itse tyydytät. Tässä laadukas dildo toimii hyvin yhdynnän loppuvaiheessa.
 
vierailija
Tätä lukiessaan särähtää korvaan ja pahasti.
” mies ei aijo jättää vaimoa ja perhettä”
Minkä takia jatkaa tätä kun tietää et mies varattu? Jos mies on luotu sinulle ja seksi luistaa tämän kanssa niin täydellisesti omasta mielestä niin silloin teet asian täysin selväksi et haluat hänet kokonaan itsellesi.

seksi ei valitettavasti vaan ole se prioriteetti numero 1. Tottakai pitää toimia mut kyllä joku moraali pitää olla toisia kohtaan.
 
Ketjun_aloittaja
Se on aina helppo täällä viisastella, että "joku moraali pitää olla toisia kohtaan" jne... Tottakai olen samaa mieltä, mutta jotkut voimat vaan välillä menee moraalin ohi. Ja moraalikin on aika häilyvä käsite.

Eli samassa tilanteessa tässä yhä mennään. Haluaisin toki tämän miehen itselleni kokonaan. Mutta ilmeisesti se on mahdotonta. Mutta suoraan sanoen kaikki muut miehet tuntuu ihan merkityksettömiltä häneen verrattuna. Emmä ole sellainen, että voin vaan unohtaa hänet ja suin päin innostua jostain toisesta. Tai siis rakastua toiseen tosta vaan.

Nyt en tätä miestä näekkään, koska hänellä alkaa kesäloma ja viettää sen perheensä kanssa mökillä, Itte olen ihan tuskissa ja en tiedä mitä tekisin. Pahinta on, että pitää mennä duuniin joka ei todellakaan nappaa...
 
vierailija
Et vaan voi luottaa ko mieheen, kun hän on jo pettänyt. Ja tulee pettämään. Pettäisi sinuakin..

Jos kyse olisikin siitä että pari aikuista löytää toisensa, mutta kun ei ole. Tässä satutetaan toista ihmistä todella pahasti. Ja tämä erotilanteessa vaikuttaa myös lapsiin vuosia ja jättää ikuisen haavan.

Voit perustella itsellesi tätä miten paljon vaan, mutta kävele pois, se on se oikea liike.
 
vierailija
No tässä sama meno jatkuu. Olen nyt päättänyt pitää tämän sitten seksisuhteena. En vaan pysty olemaan ilman.
Sinusta tulee vielä katkera ihminen, joka joutuu syyttämään viettejään, jotka nekin hiipuvat. Tiedän kokemuksesta kun olin 10 vuotta varatun miehen "petauspatja" mutta kun se seksi maistui silloin niin hyvältä. Tyhmä olin ja niin olet sinäkin.
 

Yhteistyössä