Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Tänään kp 29/30 dpo 10 ja äsken tehty pc:n testi näyttää tältä :) https://aijaa.com/nFWcBw

Saatan ehkä hieman jo innostua. Tarkoitus oli testata vasta viikonloppuna uudelleen, mutta eilen maistoin vichyssä viinan!? maun, joten aloin epäillä :D. Esikoisen aikaan myös ihme makuelämyksiä plussan aikaan.. Toivottaa et vahvistuu<3

(ps.miksiköhän mulla ei toimi noi emojit, ei anna niitä valita:()
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
Täältä löytyy tietäjiä, jos testi on vanhentunut 4/20, niin voiko se antaa väärän positiivisen? Menkat on kyl neljä päivää myöhässä, mut sit taas se voi johtua siitä et on ollut vaan yhdet menkat edellisen raskauden jälkeen ja kierto vielä hakee paikkaansa...
 
Tänään on ollut niin hoppupäivä, että täältä vasta nyt aamun testi :)
Selkeämmin näkyy jo<3

Nyt jos malttaisi olla sunnuntaihin saakka testaamatta ja kattoa miten/onko tummentunut :)

Oireina tällä hetkellä menkkamaiset tunteet alavatsalla ja selän puolella välillä, kuiva suu (en tiedä onko tää raskaisoire, mutta ei normaalia mulle). Tisseissä ei mitään tuntemuksia, kuten monilla tässä vaiheessa saattaa olla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Tänään on ollut niin hoppupäivä, että täältä vasta nyt aamun testi
Selkeämmin näkyy jo<3

Nyt jos malttaisi olla sunnuntaihin saakka testaamatta ja kattoa miten/onko tummentunut

Oireina tällä hetkellä menkkamaiset tunteet alavatsalla ja selän puolella välillä, kuiva suu (en tiedä onko tää raskaisoire, mutta ei normaalia mulle). Tisseissä ei mitään tuntemuksia, kuten monilla tässä vaiheessa saattaa olla
Onnea :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Maria91
Kumpi Clearbluen testeistä on herkempi: viikkonäytöllinen digi vai tuo ei-digitaalinen plussatesti?

Viikkodigi: "Laboratoriotesteissä 98 % raskaana-tuloksista havaittiin päivä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, 97 % havaittiin kaksi päivää ennen, 90 % kolme päivää ennen ja 65 % neljä päivää ennen. "

Ei-digiplussa: "Laboratoriotesteissä raskaus tunnistettiin seuraavasti: 87 prosentin varmuudella yksi päivä ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää, 84 prosentin varmuudella kaksi päivää ennen, 74 prosentin varmuudella kolme päivää ennen ja 53 prosentin varmuudella neljä päivää ennen."

Oon jotenkin kuvitellut, että tuo ei-digitaalinen plussatesti olisi tuota viikkodigiä tarkempi
Joku sanoikin että viikkodigi on herkempi, mutta siihen haluun omasta kokemuksesta vielä lisätä, että ite sain Pregcheckillä haamun dpo 9 jolloin viikkodigi oli nega. Kuitenkin kun avasin viikkodigin, siinä oli 3 viivaa kuten kuuluu, mutta toki haaleana.
Seuraavana aamuna viikkodigikin antoi sit positiivisen ja Pregcheck taas hieman selvempi.

Oman kokemuksen pohjalta siis PC on paras vaikka herkkyys onkin 25. PC:n viivanpaikat on harmaita ja heti kun plussa tuli niin se haamu näkyi punertavana.
Toki CB on siitä kiva että saa tuloksen tekstinä, mutta se ei oo kuitenkaan lopulta niin herkkä kun luulis.
Ja aiheuttaa monesti stressiä jos näyttää vaikkapa 15 dpo vielä 1-2, vaikka pitäisi olla jo 2-3 siinä kohtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
Kuvaa? Kokeile vielä digillä?
En osaa laittaa tänne kuvaa, mut siis mulla oli vanhoja one steppejä, jotka ei yleensä kovin herkästi anna viivaa. Oon tehnyt kolme niitä ja kaikkiin tuli heti selkee viiva. :D Hain apteekista jonkun niiden oman herkän ja siihen kans tuli heti. Koska menkat ei oo vieläkään alkanut niin pakko näihin luottaa! Nyt kp 34/28.<3
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
Hei, saanko piinailla täällä/purkaa mieltäni?

Nyt on 26/32-33. Tunsin ovulaatio-oireita kp 21 (limat, kivut), tämä kuitenkin "mutua", koska en ole tässä kierrossa tikuttanut. Ainoat seksikerrat ovat olleet kp 10, kp 22 ja 23 - ajoitukset eivät ole puolellani tässä asiassa. :D

Olen superväsynyt, nukun päiväunia kotona kun lapsi on koulussa (en muista niistä ajoista enää mitään) ja nukahtelen, vaikken suunnittelisi päiväunia. Nännit ovat kosketusarat ja rintoja kihelmöi. Syön, mutta maha "murisee" silti. Naama kukkii. Näen joka yö ihmeellisiä unia ja heräilen, juoksen pissalla jatkuvasti. Palelen. Alavatsalla on outoja, ei PMS-oireiden kaltaisia tuntemuksia (kiristää, pistelee, nykii, en oikein osaa kuvailla).

Vielä on liian aikaista testille, onhan? :D
 

Yhteistyössä