Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Tuli vapaapäivä kun...hömhöm...

Nautiskelin illalla pari pikkurasiallista tomsia liidelin vähäkalorisia, kovia namusia ja joojoo, lukeehan purkissa toki, että liiallisella käytöllä saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia.
Been there done that.
Tunnen sun tuskasi*tuntee*

Ihan hirveen hyviä nameja söin joskus kokonaisen pötkön (olivat niitä samoja millä jonnet tekee källejä toisilleen ja pistävät niitä pepsimax pulloihin) ja vaikka siinä oli se varoitus laksatiivisesta vaikutuksesta niin tottakai aattelin ettei nyt mulle sellasia vaikutteita sentäs tuu ja sitten istuinkin koko illan ja puoli yötä pytyllä....enpä ole niitä karkkeja enää vuosiin syönytkään...jostain kumman syystä.

Sinä et asialle ainakaan enää mitään voi. Onhan kuitenkin ikävän hyvä esimerkki siitä, ettei auttamisesta tule mitään jos autettavan ryhmän enemmistö ei oikeasti halua muuttua. Ja siitä, että tiukan paikan tullen eivät vetoomukset ja neuvottelupyynnöt auta - vain rauta (aseet) merkitsee.

Kurjalta tuntuu joka tapauksessa sen vähemmistön puolesta. Eittämättä p.askamaista herätä, ku et tiedä, millä hetkellä teloitusryhmä on oven takana ja että pöäsetkö edes onnellisesti hengestäsi heti vai vasta kahden viikon kidutuksen jälkeen.

Roosa, menet vaan hyvillä mielin lomalle.
Maailma on täynnä epäreiluja tilanteita ja ihmisiä ja niille ei voi mitään, voi vaan tehdä parhaansa siinä ettei itse elä samoin eikä tee pahaa toisille. Sä ja te olette lomanne ansainneet, joten nauttikaa!

Sharialaista sen verran, että jokainen aito ja uskontoaan harjoittava muslimi on velvollinen noudattamaan sitä, koska se on osa islamia.
Se miten sitä lakia tulkitaan on taas eriasia, toisille mm. Jihad = pyhä sota, merkitsee sisäistä kamppailua pahoja ja vääriä asioita vastaan kun taas toisille se merkitsee kirjaimellista sotaa muita ei-muslimeja vastaan ja islamia väärin tulkitsevia vastaan.

Roosa, menet vaan hyvillä mielin lomalle.
Maailma on täynnä epäreiluja tilanteita ja ihmisiä ja niille ei voi mitään, voi vaan tehdä parhaansa siinä ettei itse elä samoin eikä tee pahaa toisille. Sä ja te olette lomanne ansainneet, joten nauttikaa!

Lomaan on toki aikaa vielä kuukausia. Ja varmasti nautin, ellei sit kovin montaa ruumista kellu vastaan silloin kun rannikolla lomaillaan.

Käy mun sääliksi kanarialaisiakin ku saarille tunkee pakolaisia joka päiväja korona torppaa saaren suurimman elinkeinon ja kiva siinä sit jakaa omistaan jotteivat pakolaiset ryhdy nälkäisinä mellakoimaan.

No kerros, miksi ne siellä sit tappavat toisiaan? Ku nainen on kerran alistettu pysymään kotonaan ja kaikki miehet haluavat olla äärimuslimeja niin mistä kinaa syntyy?
ei siellä enää ketään tapeta kun talibaneilla on kaikki valta mutta jos joku saa päähänsä alkaa pullikoimaan shariaa vastaan niin sitten tietenkin ottaa ohraleivän

• Tykkää
Reactions: Elena777
ei siellä enää ketään tapeta kun talibaneilla on kaikki valta mutta jos joku saa päähänsä alkaa pullikoimaan shariaa vastaan niin sitten tietenkin ottaa ohraleivän

Niiii joo. Kaikki tietysti haluavat antaa omastaan talibaneille. Niin ruoan ja vaimon ja lapsetkin ja asunnonkin jos se kyseisiä herroja sattuu miellyttämään. Sehän on suorastaan kunnia että saa olla tukemassa ääriislamin hienoa aatetta!

Roosa: mene vaan Kanarialle. (y)

Mä uskoisin että yksikään valtio ei tällä hetkellä edes vielä tiedä, miten niitä naisia nyt autettais. Tilanne on vielä niin kesken, eikä avustusjärjestöt oo vielä selvillä myös...laitetaanko porukkaa lähimaihin avustusleireille vai länsimaihin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Roosa: mene vaan Kanarialle.

Mä uskoisin että yksikään valtio ei tällä hetkellä edes vielä tiedä, miten niitä naisia nyt autettais. Tilanne on vielä niin kesken, eikä avustusjärjestöt oo vielä selvillä myös...laitetaanko porukkaa lähimaihin avustusleireille vai länsimaihin.

Vähän ku venataan ni päästään paljon vähemmällä auttamisella kun suuri osa on jo tapettu. :)

-Siis miehistä ja naisista.

• Vau!
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Echo
Vähän ku venataan ni päästään paljon vähemmällä auttamisella kun suuri osa on jo tapettu.

-Siis miehistä ja naisista.
No. En nyt tiedä mitä tuohon sanoa. Mutta enivei, sä et konkreettisesti nyt tällä hetkellä pystyis heitä auttamaan.

Josset vaihda matkakohdetta Kabuliin, ota kunnon pensassaksia ja nipsaise niiltä äijiltä aisat poikki (mä tulisin silloin sun mukaan). :)

Se löytyy Koraanista suurasta 3826527: "Ja koillisesta, auringonlaskusta tulevat 2 voimallista naissoturia jotka lyhentävät soturiemme miehuutta ja tuottavat paljon kipua. Toinen heistä, joka kaikki reseptit tuntee, kokkaa urhojemme kiveksistä makoisaa keittoa".

No. En nyt tiedä mitä tuohon sanoa. Mutta enivei, sä et konkreettisesti nyt tällä hetkellä pystyis heitä auttamaan.

Josset vaihda matkakohdetta Kabuliin, ota kunnon pensassaksia ja nipsaise niiltä äijiltä aisat poikki (mä tulisin silloin sun mukaan).

Se löytyy Koraanista suurasta 3826527: "Ja koillisesta, auringonlaskusta tulevat 2 voimallista naissoturia jotka lyhentävät soturiemme miehuutta ja tuottavat paljon kipua. Toinen heistä, joka kaikki reseptit tuntee, kokkaa urhojemme kiveksistä makoisaa keittoa".
Nerokas suunnitelma!

Sit, ku ollaan niin vanhoja ettei oo mitään järkevää tekemistä eikä lapsia huollettavana ni mennään!

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä