Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onpas täällä hiljaista, tekisi mieleni kiljaista....

Poitsu kävi ja herkuteltiin, annoin lisäksi vielä rahaa että pääsee huomenna kiinalaiseen.

Hirveen seisova ja kostea ilma, oikein ärsyttää tällanen grrrr...ärsytti käydä ravintoterapiassakin aamulla kun siellä on pakko pitää maskia ja mua alkaa yskittämään aina sen kanssa.
Kaipa tää tästä, onneks olen nyt täällä kosteassa kodissani ja ihan rauhassa:whistle:

Oon katsellut puoli päivää majoitusvaihtoehtoja teneriffalla ja la isla gomeralla ja potenut ihan yhtä pitkään huonoa omaatuntoa siitä että teen niin vaikka Afganistanissa jengi on ihan superpulassa. :S
no ensinnähi niin niitä afgaaneja ei auta se jos et lähe riffalle ja toisekseen, suurin osa afgaaneista haluaa elää sharia-lain mukaan

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Oon katsellut puoli päivää majoitusvaihtoehtoja teneriffalla ja la isla gomeralla ja potenut ihan yhtä pitkään huonoa omaatuntoa siitä että teen niin vaikka Afganistanissa jengi on ihan superpulassa. :S
Sinä et asialle ainakaan enää mitään voi. Onhan kuitenkin ikävän hyvä esimerkki siitä, ettei auttamisesta tule mitään jos autettavan ryhmän enemmistö ei oikeasti halua muuttua. Ja siitä, että tiukan paikan tullen eivät vetoomukset ja neuvottelupyynnöt auta - vain rauta (aseet) merkitsee.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
no ensinnähi niin niitä afgaaneja ei auta se jos et lähe riffalle ja toisekseen, suurin osa afgaaneista haluaa elää sharia-lain mukaan

Ja p.askan marjat haluaa!

Voisin mä laittaa rahaa johkin "koulutusta naisille" projektiin parin reissuyön yöpymisen verran jos vaan tietäisin yhdenkin joka ei kuluta välistä yli puolia hallinnollisiin tai ties mihin muka-kuluihin.

Yhteistyössä