Öh.Mikä estää sinuakin olemasta seksikäs?
Mähän olen. Sisältä ja päälipuolelta. Läpikotaisin.
Täälä vaan ei saa enää vilautella ni et pääse näkemään.
Öh.Mikä estää sinuakin olemasta seksikäs?
Sinä oletkin laatutamma!Mä tykkään pukeutua seksihepeniin. Ja miehet yleensä tykkää siitä. Mä tykkään ylättäen pukeutua silleen.
No joo.Sinä oletkin laatutamma!
Echo on (ainakin omasta mielestään) HERRAsväkeä ja YLÄluokkaa. Vapise, syntinen rahvas!vain herrasväellä, rahvaalla ei ollut vanteita
Moden linja on mennyt tosiaan kovin ahdasmieliseksi - vai onko kysymys palstalla piileskelevistä ilmiantajista?Öh.
Mähän olen. Sisältä ja päälipuolelta. Läpikotaisin.
Täälä vaan ei saa enää vilautella ni et pääse näkemään.
oletsä pihkaantunut echoon? joka toinen sun postaus koskee tavalla tai toisella echoa.Echo on (ainakin omasta mielestään) HERRAsväkeä ja YLÄluokkaa. Vapise, syntinen rahvas!
Korsettikin on epämukava, mutta aseman vuoksi täytyy uhrautua....
Kyllä tuo meille miehillekin kelpaa.paremmin kuin hyvin...Mulle kelpaa oikein hyvin joku risanen teepaita ja hamonen tai farkkushortsit....ei pali kiinnosta miltä se kenennii silmissä näyttää.
Luulen, että pikemminkin muistutamme teini-ikäisiä sisaruksia....oletsä pihkaantunut echoon? joka toinen sun postaus koskee tavalla tai toisella echoa.
vanha aviopari teistä mieleen tulee.Luulen, että pikemminkin muistutamme teini-ikäisiä sisaruksia....
isosisko kurmottaa
Kammottava ajatus....vanha aviopari teistä mieleen tulee.
Joo, tiedetään... sehän on vain silkkaa rakkautta...Huomenia!
Ja kaikki tiiliskiveä pienempihän on...
Mä oon syönyt viikon Uotilan perunalimppua.Tuoksuu perunalimpulle. Pakko ostaa tänään!
Sitä, mistä tuoksu tulee, en tosin ole onmistunut paikantamaan