Haaveena vauva 2022

@Meemuli no nyt näkyy hienosti viivat! Kyllä siellä jotain nyt tapahtuu. Paljon onnea! Mitäs dpo:t noissa testeissä on? Ja onko nuo pc:n testejä? Ne on kyllä hyviä kun ei selvästikään näytä turhia haamuja, kun noin vahvistuu.
Kiitos❤Tarkkaa dpo.ta en tiedä kun en tikuttanut mut kipujen perusteella arvioin niin nyt on ehkä dpo 13, nyt vaan kuumottaa pitäiskö jo olla selkeempi viiva.. :(
 
@Meemuli Onko sulla aikaisempia raskauksia? Kuinka selkeästi näkynyt viivat ennen? Tuo on niin kovin yksilöllistä, itsellä todella selkeät viivat jo dpo10 mutta ystävälläni aina tuollaiset hailakat (jopa kaksosista) vaikka menkat olisi pitänyt jo alkaa. Pääasia että vahvistuu päivä päivältä ❤
 
@Meemuli Onko sulla aikaisempia raskauksia? Kuinka selkeästi näkynyt viivat ennen? Tuo on niin kovin yksilöllistä, itsellä todella selkeät viivat jo dpo10 mutta ystävälläni aina tuollaiset hailakat (jopa kaksosista) vaikka menkat olisi pitänyt jo alkaa. Pääasia että vahvistuu päivä päivältä
Ei ole, tämä olisi meidän esikoinen❤joten ei yhtään tietoa miltä pitäisi näyttää ja kun dpo.t ei tarkasti tiedossa. Hyvin voi olla vielä alhaisemmatkin dpo.t :)
 
Täällä vauvakuumeileva 6 kk vanhan pojan äiti. Haaveena olisi saada toinen lapsi pienellä ikäerolla.

Kuukautiset alkoi 6 vkoa synnytyksestä, emmekä ole käyttäneet ehkäisyä, eli toinen saa tulla, kun on tullakseen. Kuukautiskiertoni on ollut välillä todella pitkä eikä vielä säännöllinen, ja olen täysimettänyt 6kk saakka.

Ensimmäisen lapsen kohdalla raskauduin toisesta kierrosta, saa nähdä kuinka pitkään nyt menee.
 
Alkaa taas harmittamaan ihan kunnolla :(Ensimmäinen hiki puuska iski tänä aamuna :/Lämmöt jatkaa nousuaan niin kuin joka kierto..flunssainen olo ollut myös useamman päivän,tuli vyöhyketerapian jälkeen.

Viime yönä näin jälleen raskaus unen,olin muka ollut todella pitkään tietämättäni raskaana :( Oikein kohtalon ivaa tuollaiset unet,kun koko tänä aikana en ole plussaa testiin saanut:(

Eilen iski myös ahdistus mahdollisesta toisesta korona rokotteesta,se osuisi kohdalleni juuri ennen mahdollista plussaa,ei vielä tässä kierrossa mutta sitten seuraavassa :/Olisi niin helppo perua aika mikäli tästä menossa olevasta kierrosta plussa tulisi..no toiveet ei ole korkealla:(

Anteeksi negatiivinen viesti :( Mieli on vaan niin maassa.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa :)
Olen käynyt lukemassa ja reagoimassa viesteihin, mutta kirjoittelu on jäänyt. Pääsin ilmoittautumaan pakastealkion siirtoon, mutta todennäköisesti osuisi siirto viikonloppuun, joten uusi yritys sitten syyskuussa. Melkoista odottamista nämä hoidot kyllä on... Seuraavassa kierrossa sitten osuisi rokote huonoon aikaan, mutta sen voi onneksi siirtää.

Ihmeen paljon aina petyn myös kuukautisten tullessa, vaikka lääkärien mukaan luomuvauva lienee mahdottomuus (mutta kun ei aukiolotutkimustakaan ole tehty, niin jotenkin silti olen toiveikas). Oviksen bongailusta olen tehnyt jo suht tieteellistä mittaamalla aamulämpöjä ja kuvaamalla testit premom-sovellukseen. Sitä kyllä suosittelen, jos haluaa tehdä ovisliuskojen viivojen tihrustamisesta vähän tieteellisempää touhua, itsellä ainakin onnistui bongaus hyvin viime kierrossa ja lämmötkin nousi sopivasti (ja laski menkkojen alkaessa).
 
Alkaa taas harmittamaan ihan kunnolla Ensimmäinen hiki puuska iski tänä aamuna :/Lämmöt jatkaa nousuaan niin kuin joka kierto..flunssainen olo ollut myös useamman päivän,tuli vyöhyketerapian jälkeen.

Viime yönä näin jälleen raskaus unen,olin muka ollut todella pitkään tietämättäni raskaana Oikein kohtalon ivaa tuollaiset unet,kun koko tänä aikana en ole plussaa testiin saanut

Eilen iski myös ahdistus mahdollisesta toisesta korona rokotteesta,se osuisi kohdalleni juuri ennen mahdollista plussaa,ei vielä tässä kierrossa mutta sitten seuraavassa :/Olisi niin helppo perua aika mikäli tästä menossa olevasta kierrosta plussa tulisi..no toiveet ei ole korkealla

Anteeksi negatiivinen viesti Mieli on vaan niin maassa.
Täällä viime yönä kans uni, että olin todella pitkällä jo raskaana ennenkuin vasta tajusin sen. Vauvan liikkeet näkyi jopa ulospäin.
Kyllä ärsytti aamulla kun heräs.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

5.8.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 33/30
Meemuli....................kp 30/35-43
Tulejonyyttti...........kp 30/32
Mamtobe..................kp 25/28
Alinna86......................kp 22/28
SandraB......................kp 20/26
Eeva650.....................kp 19/28-36
Petronella09............kp 17/25-28
Esikoishaaveita........kp 16/29
Iinanen..........................kp 13/23-24
Innerchild...................kp 12/25-30
Suikku1..........................kp 12/26-28
Elsa96............................kp 11/26-28
Mozart......................... Kp 9/25-29
Toiveikas1992..........kp 8/28-31
Ewa87.............................kp 7/32
Vane................................kp 7/27-28
Minnix................................kp 6/34
Possu.......................kp 3/24-27

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 12
Alinna86.......................dpo 9
Iinanen...........................dpo 1
.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin @Meemuli <3

Mulla hirveä stressi eikä yhtään tunnu siltä, että tässä kuussa tärppäisi. Ovis varmaan osuu la-su, ja oon töissä koko viikonlopun. Halut on stressin takia hukassa ja en luota kehooni, en ollenkaan.
Mulla on jokin lapsettomuuden pelko, joka varjostaa koko ajan mieltä. Eihän tässä oo edes yritetty ku pieni hetki, mutta huomaan ajatusteni menevän koko ajan siihen, että mitä jos tässä tulee menemään kauan tai jopa ikuisesti? Kai nää on ihan normaaleja tunteita. Ei mulla mitään suuria ongelmia ole kiertoni kanssa, mutta oon välillä kärsinyt lamaannuttavista kivuista ekana vuotopäivänä. Nyt saanu sen eräillä hengitystekniikoilla tosi hyvin kuriin, ja särkylääkkeet on kyllä aina auttaneet jos ajoissa otan. Kierto on joskus ollut hieman epäsäännöllinen mut oon krooninen stressaaja, joten en ihmettele. Raudanpuutetta on, viime kesänä oli ferrit 11 mutta lähti kyllä nousuun ihan normaalia vauhtia rautalisällä, pitäis käydä mittauttamassa uusiksi. Näitä mä pyörittelen mielessäni ja mietin, että mitä jos ei onnistu... Tuntuu niin tyhmältä ja siltä, että saanko mä edes olla huolissani kun ollaan yritetty varsinaisesti vasta pari kuukautta :'D
Oon kyllä miettinyt, että voisko tää liittyä siihen ku ala-asteen ekoilta luokilta asti koulukiusaamisen myötä oon kärsinyt siitä, etten oikein koe olevani missään hyvä. Taisi se sama haava tulla tähän vauvaprojektiin mukaan, täytyis muistaa että se on vaan pinttynyt ajatus eikä se ole totta..

Sori taas negistelyt, alkuinnostus joka tuli ehkäisyn poisjättämisen jälkeen (~4kk sitten) alkaa pikkuhiljaa näköjään hiipumaan, hehe.
 
Voisin tulla piinalistalle, en tikuttanut ku kerran niin en ole ihan varma päivistä. Tönään on joko dpo2 tai dpo1. Eilen oli vähän kovemmat kivut ku toissapäivänä, niin laitetaan vaikka dpo1 tälle päivää. Tallettelu jäi hittovie vaa yhteen kertaan, ja sekin oli jo maanantaina. Sain eilen toisen koronapiikin, niin ei sit jaksanukkaa. Voisha sitä ehkä tänää varmistella, jos jaksais paremmin. Olo kun kyllä vähän epämääräisen huono.

@Meemuli varovaiset onnittelut. Toivottavasti viiva vahvistuu.
Eikös tuo kaksi päivää ennen ovista ole juuri se parhain päivä, ainakin terveyskylän sivuilla olevan kaavion mukaan.
 
Hei vaan kaikille!

Jos nyt uskaltautuisin itsekin paljastamaan meidän vauva haaveen ❤ Ollaan siis 32 ja 33v pariskunta ja yrittämässä ensimmäistä. Siis ihan kauheen jännittävää!

Nyt on mennyt kohta kolme kk ilman ehkäisyä, ja kokoajan odotus kasvaa. Ehkä nyt?! Kuinka maltatte odotella kierron loppuun ja missä vaiheessa testaatte?

Miehen mielestä olen liian hätäinen mutta tunne on vahva ja sitä vaan haluaa tietää
 
Kyllä se niin on, että meille suotiin nyt se onnistuminen nyt kun vaan kaikki menisi hyvin loppuun asti ja pieni pysyy tiukasti kiinni en vielä siirry plussanneisiin kuitenkaan ennenkö oon tehnyt digitaalisen

Tuhannesti onnea plussasta! Niin hyvä mieli puolestasi, ja täytyy sanoa että tällaiset uutiset hieman pidempään yrittäneiden onnistumisista tuo myös itselle luottoa ja tsemppiä tähän kuukaudesta toiseen yrittämiseen. :) Oliko sulla käytössä nyt jotain erityistä apua/kikkoja raskautumiseen vai olikos teillä pikemminkin taukoa yrityksessä vai mites se meni?
 
Tuhannesti onnea plussasta! Niin hyvä mieli puolestasi, ja täytyy sanoa että tällaiset uutiset hieman pidempään yrittäneiden onnistumisista tuo myös itselle luottoa ja tsemppiä tähän kuukaudesta toiseen yrittämiseen. Oliko sulla käytössä nyt jotain erityistä apua/kikkoja raskautumiseen vai olikos teillä pikemminkin taukoa yrityksessä vai mites se meni?
Kiitos❤ meillä siis 10 kk yritystä takana ja tämähän on meille esikoinen❤Itsekin ajattelin, että en tuu tätä päivää näkemään koskaan kun alkoi niin turhauttaa kierrosta toiseen pettyminen :( nyt tuon isän poismenon vuoksi ei jaksettu yrittämistä ajatella ja yhden ainoan kerran oltiin ja sattu just oviksen aikaan ja siitä nyt sitten tärppäsi eli luultavasti kun ei ajateltu asiaa ja oli muuta ajateltavaa niin onnistui. Sain anopilta jokunen aika sitten kuulla kikan millä hän "onnistui" (en usko et se auttoi nyt meitä) mutta varttitunnin kun pitää jalat ylhäällä pupuilun jälkeen niin pitäisi kuulemma onnistua ja joo myönnän, tässä kierrossa kokeiltiin tätä :D luulen et kun ei ressattu eikä ajateltu koko yrittämistä niin onnistui❤ sanoinkin, että ei sitä turhaan sanota että kun yksi lähtee niin uusi saa alkunsa❤ iskä olisi ollut onnensa kukkuloilla jos olisi tämän ilosen uutisen kuullut, mutta iskä katselee ja suojelee meitä tuolta ylhäältä päin❤
 
Huomenta kaikille ja paljon onnea @Meemuli
Mulle saa päivittää tälle päivää kp 3 :( Kierto jäi paljon normaalia lyhyemmäks kun en saanut ovista oireista huolimatta kiinni ja sen takia en lugesteronia osannu alottaa.
Ens kierrosta päästäis sit hoitoihin :) Onko kellään kokenusta Menopur lääkkeestä ?
 
  • Surullinen
Reactions: Minnix
Kiitos meillä siis 10 kk yritystä takana ja tämähän on meille esikoinenItsekin ajattelin, että en tuu tätä päivää näkemään koskaan kun alkoi niin turhauttaa kierrosta toiseen pettyminen nyt tuon isän poismenon vuoksi ei jaksettu yrittämistä ajatella ja yhden ainoan kerran oltiin ja sattu just oviksen aikaan ja siitä nyt sitten tärppäsi eli luultavasti kun ei ajateltu asiaa ja oli muuta ajateltavaa niin onnistui. Sain anopilta jokunen aika sitten kuulla kikan millä hän "onnistui" (en usko et se auttoi nyt meitä) mutta varttitunnin kun pitää jalat ylhäällä pupuilun jälkeen niin pitäisi kuulemma onnistua ja joo myönnän, tässä kierrossa kokeiltiin tätä luulen et kun ei ressattu eikä ajateltu koko yrittämistä niin onnistui sanoinkin, että ei sitä turhaan sanota että kun yksi lähtee niin uusi saa alkunsa iskä olisi ollut onnensa kukkuloilla jos olisi tämän ilosen uutisen kuullut, mutta iskä katselee ja suojelee meitä tuolta ylhäältä päin
Mukava lukea näitä tarinoita, mikä mahdollisesti plussa kierrossa auttoi onnistumisessa. Ihanaa, että suuren surun jälkeen saitte miehesi kanssa iloisia uutisia, valtavasti onnea ja toivottavasti raskaus sujuu hyvin. Itsekin uskon, että menehtyneet läheiset pilven reunalta seuraavat ja tietävät mitä täällä maan päällä tapahtuu.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

6.8.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 34/30
Tulejonyyttti...........kp 31/32
Miracle..........................kp 25/?
Alinna86......................kp 23/28
SandraB......................kp 21/26
Eeva650.....................kp 20/28-36
Martta83...................kp 19/?
Petronella09............kp 18/25-28
Esikoishaaveita........kp 17/29
Iinanen..........................kp 14/23-24
Innerchild...................kp 13/25-30
Suikku1..........................kp 13/26-28
Elsa96............................kp 12/26-28
Mozart......................... Kp 10/25-29
Toiveikas1992..........kp 9/28-31
Ewa87.............................kp 8/32
Vane................................kp 8/27-28
Minnix................................kp 7/34
Possu..............................kp 4/24-27
Mamtobe....................kp 3/28



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 13
Alinna86.......................dpo 10
Iinanen...........................dpo 2
Eeva650.......................dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos meillä siis 10 kk yritystä takana ja tämähän on meille esikoinenItsekin ajattelin, että en tuu tätä päivää näkemään koskaan kun alkoi niin turhauttaa kierrosta toiseen pettyminen nyt tuon isän poismenon vuoksi ei jaksettu yrittämistä ajatella ja yhden ainoan kerran oltiin ja sattu just oviksen aikaan ja siitä nyt sitten tärppäsi eli luultavasti kun ei ajateltu asiaa ja oli muuta ajateltavaa niin onnistui. Sain anopilta jokunen aika sitten kuulla kikan millä hän "onnistui" (en usko et se auttoi nyt meitä) mutta varttitunnin kun pitää jalat ylhäällä pupuilun jälkeen niin pitäisi kuulemma onnistua ja joo myönnän, tässä kierrossa kokeiltiin tätä luulen et kun ei ressattu eikä ajateltu koko yrittämistä niin onnistui sanoinkin, että ei sitä turhaan sanota että kun yksi lähtee niin uusi saa alkunsa iskä olisi ollut onnensa kukkuloilla jos olisi tämän ilosen uutisen kuullut, mutta iskä katselee ja suojelee meitä tuolta ylhäältä päin
Usein käy niin että suvusta yksi lähtee niin uusi elämä alkaa toisella ❤ Olen odottanut kahdesti lasta niin että suvusta on pois nukkunut lähisukulainen.
 

Yhteistyössä